Ciaran og Ciara Skrevet 1. juni #16301 Del Skrevet 1. juni Cid skrev (4 minutter siden): Jævla naboen min som prater og ler høyt med venner, 3 på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 1. juni #16302 Del Skrevet 1. juni No1*No1 skrev (14 timer siden): Disse nye bildene på forsiden av forumet🤬 Ser ingen nye bilder. Er det reklamen du mener? Ser ingenting pga AdBlock 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juni #16303 Del Skrevet 1. juni Når man må forhåndsbetale for mer enn man faktisk trenger. Skulle kjøpe noen greier hvor det koster 70 kroner per enhet. Men man måtte forhåndsbetale digitale betalingskort for minst 200 kroner for å kunne kjøpe. Gikk heller ikke an å kjøpe betalingskort med 210 kroner(70 *3). Om man ville kjøpe for mer enn 200 kroner måtte man betale 250 kroner. Så uansett hvor mye man bestiller så ender man alltid opp med at det er penger igjen på betalingskortet som ikke kan brukes. Med mindre man kjøpte 10 enheter som er 700 kroner. Men jeg trengte jo kun 1-2 enheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juni #16304 Del Skrevet 1. juni At noen i nabolaget her har skrudd på ordentlig høy musikk så alle kan høre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juni #16305 Del Skrevet 1. juni Cid skrev (28 minutter siden): At noen i nabolaget her har skrudd på ordentlig høy musikk så alle kan høre Liker du ikke musikken de spiller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juni #16306 Del Skrevet 1. juni Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Liker du ikke musikken de spiller? Liker ikke hvor høyt det var, kunne høres i hele nabolaget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juni #16307 Del Skrevet 1. juni At Norge lot en døll syngedame vinne over Lavrans. Herregud🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juni #16308 Del Skrevet 1. juni Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): At Norge lot en døll syngedame vinne over Lavrans. Herregud🙄 Voice? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juni #16309 Del Skrevet 1. juni Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): At Norge lot en døll syngedame vinne over Lavrans. Herregud🙄 Enig. Syns det var helt feil person som vant. Lavrans var best helt fra blind, og de var kun Jarle som forstod det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juni #16310 Del Skrevet 1. juni Cid skrev (14 minutter siden): Voice? Jepp! Freyja Valkyrie skrev (11 minutter siden): Enig. Syns det var helt feil person som vant. Lavrans var best helt fra blind, og de var kun Jarle som forstod det. Sant! Han er en skikkelig kul artistpakke. Hun synger pent, og en haug andre damer synger akkurat sånn også. Ville ikke hørt det var henne på radio.. og hun har jobbet med syngeting i 100 år allerede. Og vært på x-faktor. Sukk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juni #16311 Del Skrevet 1. juni Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Jepp! Sant! Han er en skikkelig kul artistpakke. Hun synger pent, og en haug andre damer synger akkurat sånn også. Ville ikke hørt det var henne på radio.. og hun har jobbet med syngeting i 100 år allerede. Og vært på x-faktor. Sukk. Ja, nettopp. Kjedelig syngedame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. juni #16312 Del Skrevet 3. juni At man blir straffet for å være lojal kunde. Har et abonnement jeg regelmessig må si opp for å få tilbud om lavere pris. De burde heller kunne gitt meg den lave prisen hele tiden i stedet for kun å tilby meg prisen om jeg først sier opp abonnementet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. juni #16313 Del Skrevet 3. juni At adblock plutselig ikke blokkerer all reklame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni #16314 Del Skrevet 3. juni At bussen er forsinket IGJEN!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 3. juni #16315 Del Skrevet 3. juni Angsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #16316 Del Skrevet 3. juni At jeg blir så deppa uten godteri… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #16317 Del Skrevet 3. juni No1*No1 skrev (2 timer siden): Angsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #16318 Del Skrevet 3. juni At jeg mistet vannflasken min på gulvet så det kom vann overalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni #16319 Del Skrevet 3. juni Cid skrev (15 minutter siden): At jeg mistet vannflasken min på gulvet så det kom vann overalt. Se positivt på det, min venn. Vann = Vask 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #16320 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Se positivt på det, min venn. Vann = Vask Med spytt i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå