Frøkenfryden Skrevet 28. mai #16281 Del Skrevet 28. mai Cid skrev (4 minutter siden): Nei de river jeg av. Then u must grow som balls man 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. mai #16282 Del Skrevet 28. mai Jeg klarer ikke å slutte å knuse og le hele tiden til om med om alvorlige ting. Hva er galt med meg? Jeg tror det er nervøs latter fordi jeg er engstelig og vil lette på stemningen, men blir ofte feiloppfattet og jeg klarer ikke slutte liksom, det er del av min personlighet. Men det irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #16283 Del Skrevet 28. mai Boetica skrev (4 minutter siden): Anton har hacket appen og det blir dramatisk! Dette er vaktbikkja (oksa) hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #16284 Del Skrevet 28. mai Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Then u must grow som balls man For seint, reiv dem av ved et uhell 🥺😖🩹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai #16285 Del Skrevet 28. mai Cid skrev (15 minutter siden): For seint, reiv dem av ved et uhell 🥺😖🩹 Det vokser ut nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. mai #16286 Del Skrevet 28. mai Cid skrev (18 minutter siden): For seint, reiv dem av ved et uhell 🥺😖🩹 Lurven skrev (3 minutter siden): Det vokser ut nye De nye som vokser ut kalles for Visdomsballene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai #16287 Del Skrevet 28. mai Boetica skrev (29 minutter siden): De nye som vokser ut kalles for Visdomsballene. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai #16288 Del Skrevet 28. mai Boetica skrev (29 minutter siden): De nye som vokser ut kalles for Visdomsballene. Pleier ikke å være mye visdom i ballene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #16289 Del Skrevet 28. mai Lurven skrev (14 minutter siden): Pleier ikke å være mye visdom i ballene Mer farsmelk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mai #16290 Del Skrevet 28. mai Lurven skrev (58 minutter siden): Pleier ikke å være mye visdom i ballene Menn tror nok det siden de tenker med dem innimellom😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #16291 Del Skrevet 28. mai Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Menn tror nok det siden de tenker med dem innimellom😌 Like som to erter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. mai #16292 Del Skrevet 28. mai Når noe jeg legger ut på Facebook blir avvist uten at noen sier hvorfor. Jeg la akkurat ut noe i to grupper, en norsk og en engelsk. Den ble avvist begge steder (helt greit). I den engelske gruppen fikk jeg vite hvorfor, men ikke i den norske. Jeg godtar avvisningen, men skulle gjerne vite hvorfor de norske avviste så jeg eventuelt kan redigere innlegget. Irriterende!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai #16293 Del Skrevet 28. mai Frøkenfryden skrev (1 time siden): Menn tror nok det siden de tenker med dem innimellom😌 Jeg gjør det hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. mai #16294 Del Skrevet 29. mai At jeg ikke tåler epler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mai #16295 Del Skrevet 29. mai Titania skrev (1 time siden): At jeg ikke tåler epler Hvorfor tåler du ikke det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. mai #16296 Del Skrevet 29. mai Cid skrev (1 time siden): Hvorfor tåler du ikke det? Bivirkning etter at jeg fjernet galleblæra 🤪 Spiser det innimellom, men ofte vondt i magen av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. mai #16297 Del Skrevet 30. mai Sitter på bussen og det snakkes ivrig i telefonen foran meg, og bak meg kakles det i vei. Du snakker om å velge feil plass 😟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. mai #16298 Del Skrevet 30. mai At salgssjefen og daglig leder alltid skal beskytte ene selgeren når vi andre sier han gjør en dårlig jobb på noen områder. Ja, han selger bra. Men han gir oss andre veldig mye mer jobb, som salgssjef og daglig leder ikke merker, fordi de gjør ikke de oppgavene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 31. mai #16299 Del Skrevet 31. mai Disse nye bildene på forsiden av forumet🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juni #16300 Del Skrevet 1. juni Jævla naboen min som prater og ler høyt med venner, 3 på natta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå