KnekkeBørre Skrevet 10. januar #15721 Del Skrevet 10. januar MarianneE skrev (Akkurat nå): I dag er det mye, gidder ikke gå i detalj 😆 Det er jo dette ordtaket ; the Devil is in the details, så det er kanskje like greit å la være. 🙂 Hat du forsøkt å banne høyt? Det pleier å hjelpe litt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar #15722 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Det er jo dette ordtaket ; the Devil is in the details, så det er kanskje like greit å la være. 🙂 Hat du forsøkt å banne høyt? Det pleier å hjelpe litt ❤️ Høylytt banning funker dårlig på bussen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #15723 Del Skrevet 10. januar (endret) MarianneE skrev (9 minutter siden): Høylytt banning funker dårlig på bussen Er du rar!? Beste stedet i verden i verden å gjøre det!! ...og se frykten spre seg blandt dine medpassasjerer Endret 10. januar av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. januar #15724 Del Skrevet 10. januar Dette som kom opp litt tidligere her på siden: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #15725 Del Skrevet 10. januar sofie777 skrev (1 minutt siden): Dette som kom opp litt tidligere her på siden: Er flere som har opplevd dette. Se her @Hoppetaujenta ; Flere som åpenbart viser hud i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. januar #15726 Del Skrevet 10. januar En helt annen ting som irriterer mye mer. Jeg måtte ha ny tøymykner etter nyttår og kjøpte en på Normal. Men dessverre glemte jeg å lukte på den før jeg kjøpte og når jeg nå har brukt den en gang, lukter klærne så forferdelig at jeg veldig hardt vurderer å vaske dem igjen uten tøymykner. De jeg har pleid å bruke, lukter litt før vask og så og si ingenting etter vask, så den skal jeg ikke bruke igjen!! Det blir hurtigtur på Europris på fredag når det har blitt litt varmere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #15727 Del Skrevet 10. januar sofie777 skrev (3 minutter siden): En helt annen ting som irriterer mye mer. Jeg måtte ha ny tøymykner etter nyttår og kjøpte en på Normal. Men dessverre glemte jeg å lukte på den før jeg kjøpte og når jeg nå har brukt den en gang, lukter klærne så forferdelig at jeg veldig hardt vurderer å vaske dem igjen uten tøymykner. De jeg har pleid å bruke, lukter litt før vask og så og si ingenting etter vask, så den skal jeg ikke bruke igjen!! Det blir hurtigtur på Europris på fredag når det har blitt litt varmere. Du bør handle nå. Det er visstnok nå det er "varmt". De ekstreme badetiss-tempraturene skal visstnok komme tilbake har jeg hørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. januar #15728 Del Skrevet 10. januar (endret) KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Du bør handle nå. Det er visstnok nå det er "varmt". De ekstreme badetiss-tempraturene skal visstnok komme tilbake har jeg hørt. Her blir det varmere på fredag, jeg stoler på Yr på det punktet. Det blir ikke kaldere igjen før over helgen. Det er forskjell fra sted til sted, tross alt. (PS. Ja, det er varmest på lørdag, men jeg handler ikke på lørdager utenom påsken av prinsipp) Endret 10. januar av sofie777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #15729 Del Skrevet 10. januar sofie777 skrev (2 minutter siden): Her blir det varmere på fredag, jeg stoler på Yr på det punktet. Det blir ikke kaldere igjen før over helgen. Det er forskjell fra sted til sted, tross alt. (PS. Ja, det er varmest på lørdag, men jeg handler ikke på lørdager utenom påsken av prinsipp) Jesus føkkings Kristiansen!! Holder du til på Bahamas?? Det er de mest pysete blå grader jeg har sett. 🤣 Jeg har det kaldere på soverommet mitt!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. januar #15730 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jesus føkkings Kristiansen!! Holder du til på Bahamas?? Det er de mest pysete blå grader jeg har sett. 🤣 Jeg har det kaldere på soverommet mitt!! Oj, du bor langt nord i landet? (Gode hint i både språk og temperatur). Alt under -10 er kaldt når man må kjøre mobilitetsscooter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 10. januar #15731 Del Skrevet 10. januar At taxisjåfører og andre yrkessjåfører i mindre kjøretøyer enn lastebil er helt elendige på å gi signaler i trafikken. Jeg tenker at når du selv tilbringer hele arbeidsdagen bak rattet, så må du jo sette pris på alle de andre sjåførene som blinker og gir tegn til hvor de skal. Likevel så synder så mye selv. Lastebilsjåfører med norske skilter er stort sett flinke da! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #15732 Del Skrevet 10. januar sofie777 skrev (4 minutter siden): Oj, du bor langt nord i landet? (Gode hint i både språk og temperatur). Alt under -10 er kaldt når man må kjøre mobilitetsscooter Jeg bor østenfor måne vesten for sol. Der vi snakker skremmende likt gutta i Vazelina Bilopphøggers. Ok, jeg kan ikke argumentere mot dine utfordringer. Det er nok litt mer vrient for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #15733 Del Skrevet 10. januar At atter en Farmen tråd er stengt fordi folk ikke klarer å la være å spore helt av i tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. januar #15734 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (12 minutter siden): At atter en Farmen tråd er stengt fordi folk ikke klarer å la være å spore helt av i tråden Syns det var bra at moderator grep inn så raskt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #15735 Del Skrevet 10. januar Boetica skrev (5 minutter siden): Syns det var bra at moderator grep inn så raskt. Enig! Håper den er tilbake raskt da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar #15736 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (21 minutter siden): At atter en Farmen tråd er stengt fordi folk ikke klarer å la være å spore helt av i tråden Føler meg litt skyldig der Men ble så provosert og forbanna av det mennesket som kalte Emma en hen og påsto at det ble feil at hun deltar i fysiske tvekamper med andre jenter. Hun er jo like mye jente som de andre. Skal prøve å ikke la meg provosere neste gang. Irriterer meg over meg selv som lar meg provosere av irriterende brukere som bare er ute etter å provosere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. januar #15737 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (5 minutter siden): Enig! Håper den er tilbake raskt da. Ja det er bare å luke ut transhatet på slutten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. januar #15738 Del Skrevet 10. januar jukkapalme skrev (Akkurat nå): Føler meg litt skyldig der Men ble så provosert og forbanna av det mennesket som kalte Emma en hen og påsto at det ble feil at hun deltar i fysiske tvekamper med andre jenter. Hun er jo like mye jente som de andre. Skal prøve å ikke la meg provosere neste gang. Irriterer meg over meg selv som lar meg provosere av irriterende brukere som bare er ute etter å provosere. Ikke din feil at andre har sånne holdninger. Bra du sa fra synes jeg. Jeg så det først når cid sa den var stengt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar #15739 Del Skrevet 10. januar Boetica skrev (1 minutt siden): Ikke din feil at andre har sånne holdninger. Bra du sa fra synes jeg. Jeg så det først når cid sa den var stengt. Takk 💜 ja, jeg ble så irritert bare. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #15740 Del Skrevet 10. januar jukkapalme skrev (2 minutter siden): Føler meg litt skyldig der Men ble så provosert og forbanna av det mennesket som kalte Emma en hen og påsto at det ble feil at hun deltar i fysiske tvekamper med andre jenter. Hun er jo like mye jente som de andre. Skal prøve å ikke la meg provosere neste gang. Irriterer meg over meg selv som lar meg provosere av irriterende brukere som bare er ute etter å provosere. Jeg synes du var saklig og svarte bra Jeg husker godt den dokumentarserien for 10 år siden hvor hun var en av flere som følte de var født i feil kropp, den gang var hun bare en liten guttunge. Rart å se henne som en voksen dame nå, årene går fort Ser søt ut da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå