Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Cid said:

Hva slags spill trenger det?

Skyrim. Og nå går det bananas, så jeg kan ikke spille det. Hater når en PC er for ny for gamle klassikere. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 minutt siden):

Skyrim. Og nå går det bananas, så jeg kan ikke spille det. Hater når en PC er for ny for gamle klassikere. 

Skyrim har jo blitt oppdatert flere ganger til å kjøre på nyere hardware? Er jo på ps5. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

At jeg ikke kan gå i hi

Du får det til om du bare vil! 

Heier på deg! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Du får det til om du bare vil! 

Heier på deg! 

Jeg klarer ikke sove lenge nok 😅 

Og må i såfall ha permisjon med lønn fra jobb, ellers har jeg et stooooort økonomisk problem 🤪

Så får nok bite tennene sammen 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Cid said:

Skyrim har jo blitt oppdatert flere ganger til å kjøre på nyere hardware? Er jo på ps5. 

Nettopp. Vet da faen hva som skjer, men jeg må visst finne frem det gamle skrammelet om jeg skal spille det igjen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg klarer ikke sove lenge nok 😅 

Og må i såfall ha permisjon med lønn fra jobb, ellers har jeg et stooooort økonomisk problem 🤪

Så får nok bite tennene sammen 😅

Penger er for de våkne. Finn puta og en behagelig stilling. Det finnes ingen bekymringer i soveland 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Apple leverer på døren og det ikke går å velge hentested på levering. Jeg har ikke mulighet til å være hjemme mellom 8 og 20 en hel dag og vente på pakken. Dessuten har jeg sterk sosial angst og hater å få pakker levert på døren. Skal bestille meg ny iPad og den blir billigere der enn på power og andre steder siden de har viatrumf og jeg har et lite gavekort. Men ender nok opp med å bestille hos power likevel siden de leverer til hentested. Skjønner ikke greia med at enkelte firmaer absolutt skal levere på døra, folk flest er jo ikke hjemme på dagtid uansett og de færreste har mulighet til å ta seg fri en hel dag for å motta en pakke. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (7 minutter siden):

Nettopp. Vet da faen hva som skjer, men jeg må visst finne frem det gamle skrammelet om jeg skal spille det igjen. 

Rart å tenke på at det er 12 år gammelt nå, føles som nylig at det nettopp kom ut.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

At Apple leverer på døren og det ikke går å velge hentested på levering. Jeg har ikke mulighet til å være hjemme mellom 8 og 20 en hel dag og vente på pakken. Dessuten har jeg sterk sosial angst og hater å få pakker levert på døren. Skal bestille meg ny iPad og den blir billigere der enn på power og andre steder siden de har viatrumf og jeg har et lite gavekort. Men ender nok opp med å bestille hos power likevel siden de leverer til hentested. Skjønner ikke greia med at enkelte firmaer absolutt skal levere på døra, folk flest er jo ikke hjemme på dagtid uansett og de færreste har mulighet til å ta seg fri en hel dag for å motta en pakke. 

Jeg har aldri fått ting levert på døra, får beskjed om at pakken er levert og så ligger den i oppgangen.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri fått ting levert på døra, får beskjed om at pakken er levert og så ligger den i oppgangen.  

Spørs kanskje litt hva man bestiller. Kanskje hvor man bor også. Få en dyr iPad levert i oppgangen høres litt risikabelt ut og det står at de leverer hjem med budbil og at enkelte sendinger krever signatur. Jeg blir så forbanna, hvorfor i HELVETE er det så jævla vanskelig å levere på hentested? Er så ekstremt, satans irriterende at enkelte firmaer på død og liv absolutt skal levere hjem på døren.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Spørs kanskje litt hva man bestiller. Kanskje hvor man bor også. Få en dyr iPad levert i oppgangen høres litt risikabelt ut og det står at de leverer hjem med budbil og at enkelte sendinger krever signatur. Jeg blir så forbanna, hvorfor i HELVETE er det så jævla vanskelig å levere på hentested? Er så ekstremt, satans irriterende at enkelte firmaer på død og liv absolutt skal levere hjem på døren.

Gi'rem fingeren! 🫡

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Ene gangen så ble pakken min og ei annens stjålet.  

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lever et morsomt liv. Nå er jeg snart ferdig med en tannlege-regning og skal begynne å spare til "erstatning for bryllup jeg aldri får, som blir til 50-års-fest", og så klarer jeg å knekke en tann igjen!! Da er det på an igjen for tredje gang på rad 😠😠😠😠😠

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Gi'rem fingeren! 🫡

Jah! 🤬🤬🤬 Jævla oppblåste dilettanter! 

Cid skrev (Akkurat nå):

Ene gangen så ble pakken min og ei annens stjålet.  

Huff, så kjipt. Siden jeg bor i enebolig innerst i en blindvei er det lite sannsynlig at det skjer her, men vil tro at en såpass dyr ting krever signatur og ikke bare blir plassert på døra? Hadde ikke likt å få såpass dyre ting i postkassen heller. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (8 minutter siden):

Jeg lever et morsomt liv. Nå er jeg snart ferdig med en tannlege-regning og skal begynne å spare til "erstatning for bryllup jeg aldri får, som blir til 50-års-fest", og så klarer jeg å knekke en tann igjen!! Da er det på an igjen for tredje gang på rad 😠😠😠😠😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (15 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (10 minutter siden):

Gi'rem fingeren! 🫡

:klappe::klappe:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg klarte å kjære meg på hånda med kniv når jeg skulle kjære opp kyllingfilet 😕 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

At jeg klarte å kjære meg på hånda med kniv når jeg skulle kjære opp kyllingfilet 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...