Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (2 timer siden):

Synes det er ubehagelig å ligge med hodet flatt 😅 jeg bruker 2 puter.  

Eg og☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, Cid said:

Liker ikke du jul?

Jeg har ikke noe imot selve julaften, det er hyggelig å samles med familie og god mat, men opp til den datoen er det så mye pes, pluss at det er glatt og kaldt. :P

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke noe imot selve julaften, det er hyggelig å samles med familie og god mat, men opp til den datoen er det så mye pes, pluss at det er glatt og kaldt. :P

Enig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Hva for noe?

Glattis. Mulig det er et dialektord for Oslo/Østlandet, jeg aner ikke. Men å tryne på hålka er å falle på isen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Skli på rumpa. 

Men da blir jeg våt i røven 😂 Faen i helvete ass, det var så fint med perfekt mengde snø, ikke for mye og ikke glatt i det hele tatt og så MÅTTE det FØKKINGS mildværet komme natt til i går! Jævla dritt, altså! Tidligere i kveld regnet det også, sånn at snøen som lå i grøftekanten også ble til is. Fikk ikke tak i noe strøsand idag, men håper vi får tak i imorgen. Har sånne gammel dame-brodder da som jeg bruker når jeg går tur i skogen med hunden og opp og ned til bilen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Glattis. Mulig det er et dialektord for Oslo/Østlandet, jeg aner ikke. Men å tryne på hålka er å falle på isen. 

Helt siden jeg slo i hjel halebeinet mitt for noen år siden så har jeg gått ekstremt forsiktig på glattisen for å unngå at noe lignende eller verre skal skje. Men det hjelper lite, føler meg alltid som Bambi på glattisen 🙊

giphy.gif

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Helt siden jeg slo i hjel halebeinet mitt for noen år siden så har jeg gått ekstremt forsiktig på glattisen for å unngå at noe lignende eller verre skal skje. Men det hjelper lite, føler meg alltid som Bambi på glattisen 🙊

giphy.gif

🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Hålke! :kjempesinna:

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Men da blir jeg våt i røven 😂 Faen i helvete ass, det var så fint med perfekt mengde snø, ikke for mye og ikke glatt i det hele tatt og så MÅTTE det FØKKINGS mildværet komme natt til i går! Jævla dritt, altså! Tidligere i kveld regnet det også, sånn at snøen som lå i grøftekanten også ble til is. Fikk ikke tak i noe strøsand idag, men håper vi får tak i imorgen. Har sånne gammel dame-brodder da som jeg bruker når jeg går tur i skogen med hunden og opp og ned til bilen.

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

giphy.gif

Huff og au 💜 Jeg er også Bambi på isen og går også veldig forsiktig. I skogen blir det jo ikke strødd heller, så der må jeg bruke brodder. Er den jævla glattisen som gjør at jeg misliker vinteren. Og mørket da, jeg HATER det evige mørket! Solen gikk ned 1508 hos meg idag. Men fredag morgen snur solen og det går mot lysere tider igjen, hurra, hurra! :juhu:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...