Titania Skrevet 10. desember 2023 #15461 Del Skrevet 10. desember 2023 Strikkefasthet som ikke stemmer 😑 Dette skjørtet er 15 cm større enn det skal være 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2023 #15462 Del Skrevet 10. desember 2023 Titania skrev (3 timer siden): Strikkefasthet som ikke stemmer 😑 Dette skjørtet er 15 cm større enn det skal være 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. desember 2023 #15463 Del Skrevet 10. desember 2023 Sykdommen min gjør tennene mine vrange. Rett som det er bestemmer den seg for at «nå skal denne tanna være så vond å pusse at du vil omtrent omkomme av tannpuss». 😞 Jeg trøster meg med at det aldri er noe galt. Det er uviktig smerte. Kroppen varsler om smerte som ikke er viktig. Jeg pusser så forsiktig og sakte jeg kan og så en dag er det over igjen. Trøsten nå er: Jeg har ikke smerter ved spising! Ikke hatt på lenge🥰 Og knekkebrød er ok igjen etter pause ett år pga tyggevondt. Å spise det man vil er lykke💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2023 #15464 Del Skrevet 10. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sykdommen min gjør tennene mine vrange. Rett som det er bestemmer den seg for at «nå skal denne tanna være så vond å pusse at du vil omtrent omkomme av tannpuss». 😞 Jeg trøster meg med at det aldri er noe galt. Det er uviktig smerte. Kroppen varsler om smerte som ikke er viktig. Jeg pusser så forsiktig og sakte jeg kan og så en dag er det over igjen. Trøsten nå er: Jeg har ikke smerter ved spising! Ikke hatt på lenge🥰 Og knekkebrød er ok igjen etter pause ett år pga tyggevondt. Å spise det man vil er lykke💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember 2023 #15465 Del Skrevet 10. desember 2023 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Sykdommen min gjør tennene mine vrange. Rett som det er bestemmer den seg for at «nå skal denne tanna være så vond å pusse at du vil omtrent omkomme av tannpuss». 😞 Jeg trøster meg med at det aldri er noe galt. Det er uviktig smerte. Kroppen varsler om smerte som ikke er viktig. Jeg pusser så forsiktig og sakte jeg kan og så en dag er det over igjen. Trøsten nå er: Jeg har ikke smerter ved spising! Ikke hatt på lenge🥰 Og knekkebrød er ok igjen etter pause ett år pga tyggevondt. Å spise det man vil er lykke💙 Uff skal du til tannlege igjen snart? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember 2023 #15466 Del Skrevet 10. desember 2023 Når jeg får plutselige kramper i foten 😣 må holde i den for å stoppe det ellers gjør det mer vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2023 #15467 Del Skrevet 10. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Når jeg får plutselige kramper i foten 😣 må holde i den for å stoppe det ellers gjør det mer vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. desember 2023 #15468 Del Skrevet 11. desember 2023 Cid skrev (7 timer siden): Uff skal du til tannlege igjen snart? Ja er det jevnlig men det endrer ikke ting. Dette er bare sånn. 😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. desember 2023 #15469 Del Skrevet 11. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja er det jevnlig men det endrer ikke ting. Dette er bare sånn. 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. desember 2023 #15470 Del Skrevet 11. desember 2023 Kneet mitt. Nå er det veldig mye vondere enn vanlig, og jeg regner med det er min egen feil. Samtidig er jeg sta nok til at jeg håper det går over, er så styrete å dra til legen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. desember 2023 #15471 Del Skrevet 11. desember 2023 Titania skrev (4 timer siden): Kneet mitt. Nå er det veldig mye vondere enn vanlig, og jeg regner med det er min egen feil. Samtidig er jeg sta nok til at jeg håper det går over, er så styrete å dra til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #15472 Del Skrevet 13. desember 2023 At jeg sikler når jeg ligger i senga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. desember 2023 #15473 Del Skrevet 13. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): At jeg sikler når jeg ligger i senga. Syns jeg ser deg 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #15474 Del Skrevet 14. desember 2023 Boetica skrev (7 timer siden): Syns jeg ser deg 😂 🛌🤤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. desember 2023 #15475 Del Skrevet 14. desember 2023 Cid skrev (17 timer siden): At jeg sikler når jeg ligger i senga. Fordi du ser på deg selv naken? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #15476 Del Skrevet 14. desember 2023 MarianneE skrev (44 minutter siden): Fordi du ser på deg selv naken? Da hadde jeg spydd 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. desember 2023 #15477 Del Skrevet 14. desember 2023 Cid skrev (På 10.12.2023 den 22.33): Uff skal du til tannlege igjen snart? Var der tirsdag faktisk. Alt vel. Vond tann roa seg etter 4 dager og nå er den lett å pusse igjen.🥳 Og jeg dropper brus og juice litt også. Drikker knapt 1 gang i uka men er nok litt dumt for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. desember 2023 #15478 Del Skrevet 14. desember 2023 Cid skrev (18 timer siden): At jeg sikler når jeg ligger i senga. Prøv å ha hodet lavere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #15479 Del Skrevet 14. desember 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Prøv å ha hodet lavere Synes det er ubehagelig å ligge med hodet flatt 😅 jeg bruker 2 puter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. desember 2023 #15480 Del Skrevet 14. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Synes det er ubehagelig å ligge med penishodet flatt 😅 jeg bruker 2 puter. 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå