Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania skrev (3 timer siden):

Strikkefasthet som ikke stemmer 😑

IMG_7080.thumb.jpeg.ff1f755fb3102b4a4610092eec97f6d4.jpeg

Dette skjørtet er 15 cm større enn det skal være 🙄

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdommen min gjør tennene mine vrange. Rett som det er bestemmer den seg for at «nå skal denne tanna være så vond å pusse at du vil omtrent omkomme av tannpuss». 😞 Jeg trøster meg med at det aldri er noe galt. Det er uviktig smerte. Kroppen varsler om smerte som ikke er viktig. Jeg pusser så forsiktig og sakte jeg kan og så en dag er det over igjen. Trøsten nå er: Jeg har ikke smerter ved spising! Ikke hatt på lenge🥰 Og knekkebrød er ok igjen etter pause ett år pga tyggevondt. Å spise det man vil er lykke💙

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Sykdommen min gjør tennene mine vrange. Rett som det er bestemmer den seg for at «nå skal denne tanna være så vond å pusse at du vil omtrent omkomme av tannpuss». 😞 Jeg trøster meg med at det aldri er noe galt. Det er uviktig smerte. Kroppen varsler om smerte som ikke er viktig. Jeg pusser så forsiktig og sakte jeg kan og så en dag er det over igjen. Trøsten nå er: Jeg har ikke smerter ved spising! Ikke hatt på lenge🥰 Og knekkebrød er ok igjen etter pause ett år pga tyggevondt. Å spise det man vil er lykke💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (25 minutter siden):

Uff skal du til tannlege igjen snart?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Når jeg får plutselige kramper i foten 😣 må holde i den for å stoppe det ellers gjør det mer vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Ja er det jevnlig men det endrer ikke ting. Dette er bare sånn. 😌

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Ja er det jevnlig men det endrer ikke ting. Dette er bare sånn. 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kneet mitt. Nå er det veldig mye vondere enn vanlig, og jeg regner med det er min egen feil.

Samtidig er jeg sta nok til at jeg håper det går over, er så styrete å dra til legen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 timer siden):

Kneet mitt. Nå er det veldig mye vondere enn vanlig, og jeg regner med det er min egen feil.

Samtidig er jeg sta nok til at jeg håper det går over, er så styrete å dra til legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Cid skrev (På 10.12.2023 den 22.33):

Var der tirsdag faktisk. Alt vel. Vond tann roa seg etter 4 dager og nå er den lett å pusse igjen.🥳 Og jeg dropper brus og juice litt også. Drikker knapt 1 gang i uka men er nok litt dumt for meg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (6 timer siden):

Prøv å ha hodet lavere

Synes det er ubehagelig å ligge med hodet flatt 😅 jeg bruker 2 puter.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...