Cid Skrevet 4. desember 2023 #15401 Del Skrevet 4. desember 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Sånne folk er intet annet enn klin gærne. Husker det var en bruker her inne for noen år siden som sympatiserte med ABB og var forelsket i ham. Ganske sykt. Husker ikke navnet på brukeren, men det er det samme, for hun slettet seg. Fikk sikkert mye reaksjoner, forståelig nok. Husker den brukeren, var på diskusjon med. Håper ABB aldri slipper ut, jeg hadde ikke følt meg trygg da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. desember 2023 #15402 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Husker den brukeren, var på diskusjon med. Håper ABB aldri slipper ut, jeg hadde ikke følt meg trygg da Ja, du husker henne du og, ja. Ja, håper han forblir innesperret for evig og alltid! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #15403 Del Skrevet 4. desember 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, du husker henne du og, ja. Ja, håper han forblir innesperret for evig og alltid! Glemmer aldri 22 juli og de neste dagene, var en svært mørk og surrealistisk tid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 4. desember 2023 #15404 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Husker den brukeren, var på diskusjon med. Håper ABB aldri slipper ut, jeg hadde ikke følt meg trygg da Min frykt er at han, som mange andre farlige i fengsel i Norge, blir overført til psykiatrisk sykehus der de får ha mobiltelefon . Plutselig har vi han her inne på kg, og så vet vi ikke engang at det er han vi chatter med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #15405 Del Skrevet 4. desember 2023 Klappe skrev (Akkurat nå): Min frykt er at han, som mange andre farlige i fengsel i Norge, blir overført til psykiatrisk sykehus der de får ha mobiltelefon . Plutselig har vi han her inne på kg, og så vet vi ikke engang at det er han vi chatter med Uhyggelig tanke 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 4. desember 2023 #15406 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Glemmer aldri 22 juli og de neste dagene, var en svært mørk og surrealistisk tid Helt forferdelig det som skjedde den dagen. Ser av og til nrk dokumentaren som ble laget om 22 juli for å huske, viktig å ikke glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #15407 Del Skrevet 4. desember 2023 Klappe skrev (Akkurat nå): Helt forferdelig det som skjedde den dagen. Ser av og til nrk dokumentaren som ble laget om 22 juli for å huske, viktig å ikke glemme. Jeg har ikke fått meg til å se noen av de 3 filmene enda uff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 4. desember 2023 #15408 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke fått meg til å se noen av de 3 filmene enda uff. Jeg har sett de. Jeg syns de er bra, men veldig triste og forferdelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. desember 2023 #15409 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Glemmer aldri 22 juli og de neste dagene, var en svært mørk og surrealistisk tid Ikke jeg heller. Helt forferdelig. Og det skal og må aldri glemmes 💔 Gjerningsmannen bør glemmes og brennes i helvete, men det som skjedde, ofrene og de etterlatte må aldri glemmes ♥️ Husker jeg hadde siste arbeidsdag før ferien den dagen og det ble en vond start på ferien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 4. desember 2023 #15410 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, avsporing, ryktespredninger og svar til slettede innlegg. Spørsmål eller kommentarer til moderering besvares ikke i denne tråden, men i Private forumhenvendelser. Rhodiola, adm. Endret 4. desember 2023 av Rhodiola etterfølgende innlegg ble slettet for kommentarer til moderering den 05.12.23 kl. 00:34 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #15411 Del Skrevet 4. desember 2023 Min evige kamp om å slanke meg som feiler spektakulært hver bidige gang… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2023 #15412 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Min evige kamp om å slanke meg som feiler spektakulært hver bidige gang… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #15413 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Min evige kamp om å slanke meg som feiler spektakulært hver bidige gang… Livsendringer er vanskelige. Men ikke gi opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #15414 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Livsendringer er vanskelige. Men ikke gi opp! Fra 2010-2011 så klarte jeg å gå fra 108 til 78 men så gikk jeg opp, de siste årene så har jeg veid rundt 130 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2023 #15415 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Fra 2010-2011 så klarte jeg å gå fra 108 til 78 men så gikk jeg opp, de siste årene så har jeg veid rundt 130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #15416 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Fra 2010-2011 så klarte jeg å gå fra 108 til 78 men så gikk jeg opp, de siste årene så har jeg veid rundt 130 Det var jo en heidundrende omveltning i 2010-11. Jeg vet ikke om den var helt sunn. Du er en ganske høy fyr, så det kan jo ikke være snakk om sykelig overvekt heller. Jeg legger merke til at folk som slanker seg er veldig opptatt av tall.. Det burde ikke være så viktig egentlig, men heller at man har en kropp som fungerer fint og føles ok. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 5. desember 2023 #15417 Del Skrevet 5. desember 2023 Cid skrev (På 3.12.2023 den 18.01): Folk som lager en stor sak ut av hva man får i julegave og klager i hytt og pine på diverse ting man har fått før, hva med å bare være takknemlig for at noen gir deg en gave 🙄 Faktisk uenig med deg her. Det går an å få gaver som ikke beviser annet enn at man er null verdt for «gavegiveren», det hadde vært 1000 ganger bedre å ikke få gave i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #15418 Del Skrevet 5. desember 2023 Ane Rikke skrev (2 timer siden): Faktisk uenig med deg her. Det går an å få gaver som ikke beviser annet enn at man er null verdt for «gavegiveren», det hadde vært 1000 ganger bedre å ikke få gave i det hele tatt. Man gir ikke gaver til folk som er null verdt for en, når jeg kjøper en gave så er det for å være hyggelig. Men man kunne fint kuttet ut hele opplegget med julegaver for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. desember 2023 #15419 Del Skrevet 5. desember 2023 Folk som ikke kan se lengre enn sin egen nesetipp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #15420 Del Skrevet 5. desember 2023 Athena Freyja skrev (6 minutter siden): Folk som ikke kan se lengre enn sin egen nesetipp. Tenker du på noen her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå