Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Athena Freyja skrev (12 timer siden):

Ja, men nå det ser sånn her ut i november blir jeg Grinchen

Torget var nesten fullt da julegrana ble tent - fjt.no

Jeg synes det er kos jeg. Men, vi må på "riktige" sida av november for at jeg skal nyte det. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grå stær. Merker det godt ved lesing for tiden. Som å ha ett øye med kronisk skittent brilleglass..😔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (24 minutter siden):

Grå stær. Merker det godt ved lesing for tiden. Som å ha ett øye med kronisk skittent brilleglass..😔

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en som husker dårlig og følger dårlig med. Det fører til at det noen ganger så tenker jeg at de jeg snakker med tror jeg lyver siden jeg ikke klarer å svare på spørsmålene de stiller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (2 minutter siden):

Jeg er en som husker dårlig og følger dårlig med. Det fører til at det noen ganger så tenker jeg at de jeg snakker med tror jeg lyver siden jeg ikke klarer å svare på spørsmålene de stiller. 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leikvollparet som aldri blir ferdige med å delta i avisartiklar om sitt åpne forhold og sexliv. Ha så mange trekantar eller parallellogram eller kva enn de vil for meg, men kan de ikkje berre vera litt stille om det? Er privatliv ut liksom?

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (25 minutter siden):

Leikvollparet som aldri blir ferdige med å delta i avisartiklar om sitt åpne forhold og sexliv. Ha så mange trekantar eller parallellogram eller kva enn de vil for meg, men kan de ikkje berre vera litt stille om det? Er privatliv ut liksom?

Hvem?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Er de i lokalavisa der du bor?

Thomas Leikvoll, komikeren. Stått masse i Dagbladet blant annet, fordi de har en podcast

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

Er de i lokalavisa der du bor?

Neinei, dagbladets nettavis for hele Norge. De bjudar på. Han er vel litt tv-fjes og kjent

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Thomas Leikvoll, komikeren. Stått masse i Dagbladet blant annet, fordi de har en podcast

Åja jeg er aldri innom der 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (18 timer siden):

Ja, ikke sant. Gjør hva pokker dere vil i avkledde situasjoner, men vi andre må få slippe å ha muligheten til å vite noe om det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...