Gjest SVK Skrevet 17. november 2023 #15201 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) 11 hours ago, Cid said: Super Mario RPG. Har du spilt det før? Det er jo et gammelt Super Nintendo-spill. Endret 17. november 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #15202 Del Skrevet 17. november 2023 SVK skrev (20 minutter siden): Har du spilt det før? Det er jo et gammelt Super Nintendo-spill. Nå er det et Switch spill med og ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november 2023 #15203 Del Skrevet 17. november 2023 KnekkeBørre skrev (8 timer siden): Pek meg i retning vedkommende som snakker snikksnakk om McDonalds! Jeg og mine spisse knoker stiller oss til disposisjon for motargumenter. Mmmmmmmorrapulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. november 2023 #15204 Del Skrevet 17. november 2023 1 hour ago, Cid said: Nå er det et Switch spill med og ja. Så det kommer til Switch ja. Er jo flott det får oppdatert grafikk. Husker jeg spilte det på emulator på PC. Kult spill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #15205 Del Skrevet 17. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Så det kommer til Switch ja. Er jo flott det får oppdatert grafikk. Husker jeg spilte det på emulator på PC. Kult spill! Anbefaler Paper Mario 64, det er det beste rollespillet jeg noensinne har spilt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. november 2023 #15206 Del Skrevet 17. november 2023 2 minutter siden, Cid said: Anbefaler Paper Mario 64, det er det beste rollespillet jeg noensinne har spilt! Skal teste det ut. Da jeg spilte på emulator kunne jeg ikke spille mer avanserte spill enn Super Nintendo-spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #15207 Del Skrevet 17. november 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Skal teste det ut. Da jeg spilte på emulator kunne jeg ikke spille mer avanserte spill enn Super Nintendo-spill. Jeg spilte n64 spill på emulator i 2007 så antar at det er enda lettere nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. november 2023 #15208 Del Skrevet 17. november 2023 Just now, Cid said: Jeg spilte n64 spill på emulator i 2007 så antar at det er enda lettere nå Ja, jeg spilte emulator noen år tidligere og hadde en gammel PC. PCen jeg hadde som barn ble kjøpt i 1998. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #15209 Del Skrevet 17. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Ja, jeg spilte emulator noen år tidligere og hadde en gammel PC. PCen jeg hadde som barn ble kjøpt i 1998. Da var data fortsatt ukjent for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 17. november 2023 #15210 Del Skrevet 17. november 2023 Ord deling. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. november 2023 #15211 Del Skrevet 17. november 2023 1 hour ago, Cid said: Da var data fortsatt ukjent for meg Husker jeg elsket PCen da vi fikk den. Hadde ingen spill da vi fikk PCen så jeg brukte tiden min på Paint. Var først noen år senere jeg fikk internett og kunne laste ned Nintendo-spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. november 2023 #15212 Del Skrevet 17. november 2023 4 hours ago, SVK said: Er selvsagt ærlig sak å ikke like frossenpizza. Det som er de som rakker ned på oss som spiser frossenpizza jeg har problem med. I tillegg til dette med å fremstille frossenpizza som totalt uspiselig. Har sett YouTube-kokker brekke seg og spytte ut hamburgeren når de smaker på McDonalds-hamburger. Da mener jeg man kun poserer og later som om McDonalds er langt verre enn det er. Mest sannsynlig spiste også disse kokkene McDonalds-burgere i barndommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #15213 Del Skrevet 17. november 2023 Leamusen min, det rykker i bein, arm, fingrer osv mange ganger om dagen 😣 merker jeg begynner å bli lei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november 2023 #15214 Del Skrevet 17. november 2023 Cid skrev (24 minutter siden): Leamusen min, det rykker i bein, arm, fingrer osv mange ganger om dagen 😣 merker jeg begynner å bli lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november 2023 #15215 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) SVK skrev (6 timer siden): Leste intervju med kokken Björn Svensson. Han har startet 3 restauranter som har vunnet Michelin-stjerne. På spørsmål om hva han spiser hjemme svarte han: – Jeg spiser brødskiver. Kalkunpølse i brød med sennep og ketchup. Og frossenpizza. Dr. Oetker med Mozzarella og cherrytomat. https://e24.no/karriere-og-ledelse/i/Kng5ao/det-var-ikke-helt-dette-livet-jeg-hadde-tenkt-meg Han sa han ikke orket å lage mat fra bunnen av etter jobb og i tillegg så likte han frossenpizza. Likte intervjuet med Svensson for han turte å innrømme at livet ikke var perfekt og ikke ble helt som han hadde håpt på, selv om og kanskje nettopp fordi han hadde satset så hardt på karrieren. Man får ikke tid til alt, ikke alt man gjør lykkes man med og det kan være en del valg man ville gjort annerledes om man fikk startet livet på nytt. Artikkelen er dessverre bak betalingsmur. Men flott at noen faktisk tør å være ærlige. Er selvsagt ærlig sak å ikke like frossenpizza. Det som er de som rakker ned på oss som spiser frossenpizza jeg har problem med. I tillegg til dette med å fremstille frossenpizza som totalt uspiselig. Ja, ikke sant, selv ikke mesterkokker har ork eller lyst til å lage alt fra bunnen hele tiden. Selv mesterkokker spiser "livsfarlig" ultraprossesert mat til tider. Godt noen tør å innrømme at alt ikke er helt Instagram-perfekt hele tiden. Enig med han i at Dr. Oetker med mozzarella og cherrytomat er god. Jeg må spise den glutenfrie varianten og Dr Oetker sin bunn er god. Helt enig, jeg hater folk som rakker ned på andre for at de spiser frossenpizza. Ingen blir syke eller ekstremt overvektige av litt frossenpizza i ny og ne, det er bare tull! Og de færreste spiser det vel daglig. Så du den tråden om Grandiosa i barnehagen? Jeg bare ristet på hodet. Tviler på at ungen får kreft av å få smake et lite stykke Grændis i barnehagen. Nå skal jeg spise taco med LIVSFARLIGE ultraprosseserte tacoskjell! Endret 17. november 2023 av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #15216 Del Skrevet 17. november 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ja, ikke sant, selv ikke mesterkokker har ork eller lyst til å lage alt fra bunnen hele tiden. Selv mesterkokker spiser "livsfarlig" ultraprossesert mat til tider. Godt noen tør å innrømme at alt ikke er helt Instagram-perfekt hele tiden. Enig med han i at Dr. Oetker med mozzarella og cherrytomat er god. Jeg må spise den glutenfrie varianten og Dr Oetker sin bunn er god. Helt enig, jeg hater folk som rakker ned på andre for at de spiser frossenpizza. Ingen blir syke eller ekstremt overvektige av litt frossenpizza i ny og ne, det er bare tull! Og de færreste spiser det vel daglig. Så du den tråden om Grandiosa i barnehagen? Jeg bare ristet på hodet. Tviler på at ungen får kreft av å få smake et lite stykke Grændis i barnehagen. Nå skal jeg spise taco med LIVSFARLIGE ultraprosseserte tacoskjell! 🌮 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november 2023 #15217 Del Skrevet 17. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🌮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november 2023 #15218 Del Skrevet 17. november 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ja, ikke sant, selv ikke mesterkokker har ork eller lyst til å lage alt fra bunnen hele tiden. Selv mesterkokker spiser "livsfarlig" ultraprossesert mat til tider. Godt noen tør å innrømme at alt ikke er helt Instagram-perfekt hele tiden. Enig med han i at Dr. Oetker med mozzarella og cherrytomat er god. Jeg må spise den glutenfrie varianten og Dr Oetker sin bunn er god. Helt enig, jeg hater folk som rakker ned på andre for at de spiser frossenpizza. Ingen blir syke eller ekstremt overvektige av litt frossenpizza i ny og ne, det er bare tull! Og de færreste spiser det vel daglig. Så du den tråden om Grandiosa i barnehagen? Jeg bare ristet på hodet. Tviler på at ungen får kreft av å få smake et lite stykke Grændis i barnehagen. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november 2023 #15219 Del Skrevet 17. november 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Cid skrev (1 minutt siden): 🌮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #15220 Del Skrevet 17. november 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jeg bruker alltid den santa maria hot cayenne krydderet 🌶️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå