Gjest Lurven Skrevet 16. november 2023 #15141 Del Skrevet 16. november 2023 SVK skrev (9 timer siden): Folk som snakker ned andres yrker/utdannelser. Ja det er skikkelig dumt, alle jobber er viktige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. november 2023 #15142 Del Skrevet 16. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Ja det er skikkelig dumt, alle jobber er viktige Helt enig. Bortsett fra rosa-influensere som lever av å gi andre dårlig selvbilde og ler hele veien til klinikken da. Forferdelig at de tjener mer enn leger. Men folk som snakker ned butikkmedarbeidere, lagermedarbeidere, renholdere, servitører og andre lavtlønnede yrker irriterer meg grenseløst! Alle disse yrkene er kjempeviktige. Tipper det hadde blitt sure miner om de idiotene hadde måttet vaske kontorene sine selv og hente maten sin selv på kjøkkenet på restauranten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #15143 Del Skrevet 16. november 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Helt enig. Bortsett fra rosa-influensere som lever av å gi andre dårlig selvbilde og ler hele veien til klinikken da. Forferdelig at de tjener mer enn leger. Men folk som snakker ned butikkmedarbeidere, lagermedarbeidere, renholdere, servitører og andre lavtlønnede yrker irriterer meg grenseløst! Alle disse yrkene er kjempeviktige. Tipper det hadde blitt sure miner om de idiotene hadde måttet vaske kontorene sine selv og hente maten sin selv på kjøkkenet på restauranten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. november 2023 #15144 Del Skrevet 16. november 2023 jukkapalme skrev (14 minutter siden): Helt enig. Bortsett fra rosa-influensere som lever av å gi andre dårlig selvbilde og ler hele veien til klinikken da. Forferdelig at de tjener mer enn leger. Men folk som snakker ned butikkmedarbeidere, lagermedarbeidere, renholdere, servitører og andre lavtlønnede yrker irriterer meg grenseløst! Alle disse yrkene er kjempeviktige. Tipper det hadde blitt sure miner om de idiotene hadde måttet vaske kontorene sine selv og hente maten sin selv på kjøkkenet på restauranten. Ja hadde det ikke vært for butikkansatte så hadde ikke leger, advokater osv kunnet handle inn mat eller noe til livets opphold. Så de er egentlig hverdagshelter for alle 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. november 2023 #15145 Del Skrevet 16. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Ja hadde det ikke vært for butikkansatte så hadde ikke leger, advokater osv kunnet handle inn mat eller noe til livets opphold. Så de er egentlig hverdagshelter for alle 😄 Ja, ikke sant. Er ikke alle butikker som har selvbetjeningskasser heller og dessuten må det mennesker til for å fylle på varer og drive butikken. Postansatte blir også rakket ned på, men hadde det ikke vært for postbudet hadde de ikke fått post og pakker i postkassen. Så ja, alle disse er hverdagshelter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #15146 Del Skrevet 16. november 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Ja hadde det ikke vært for butikkansatte så hadde ikke leger, advokater osv kunnet handle inn mat eller noe til livets opphold. Så de er egentlig hverdagshelter for alle 😄 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, ikke sant. Er ikke alle butikker som har selvbetjeningskasser heller og dessuten må det mennesker til for å fylle på varer og drive butikken. Postansatte blir også rakket ned på, men hadde det ikke vært for postbudet hadde de ikke fått post og pakker i postkassen. Så ja, alle disse er hverdagshelter. Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. november 2023 #15147 Del Skrevet 16. november 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, ikke sant. Er ikke alle butikker som har selvbetjeningskasser heller og dessuten må det mennesker til for å fylle på varer og drive butikken. Postansatte blir også rakket ned på, men hadde det ikke vært for postbudet hadde de ikke fått post og pakker i postkassen. Så ja, alle disse er hverdagshelter. Men lurer på hva som skjer viser selvbetjenings kasser tar helt over for butikkansatte i fremtiden. Blir ansattes jobb bare å sette opp varer osv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. november 2023 #15148 Del Skrevet 16. november 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Men lurer på hva som skjer viser selvbetjenings kasser tar helt over for butikkansatte i fremtiden. Blir ansattes jobb bare å sette opp varer osv? Redd mange må gå da, for det tar jo ikke så lang tid å fylle på varer. Kommer ikke enorme mengder varer hver dag heller. Jeg handler alltid i betjent kasse selv om jeg har sosial angst. Vil være med å bidra til at de betjente kassene bevares og de ansatte får beholde jobbene sine. Jeg liker ikke selvbetjeningskassene siden jeg er livredd for kontroll selv om jeg aldri har «moxet» noe 😂 Dessuten blir jeg stresset og redd for å være treig om det er kø bak meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. november 2023 #15149 Del Skrevet 16. november 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Cid skrev (13 minutter siden): Men lurer på hva som skjer viser selvbetjenings kasser tar helt over for butikkansatte i fremtiden. Blir ansattes jobb bare å sette opp varer osv? Snarere tvert imot. Lagring (vareutsetting) kam automatiseres lett. Men kundebehandling vil alltid kreve et menneske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #15150 Del Skrevet 16. november 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Redd mange må gå da, for det tar jo ikke så lang tid å fylle på varer. Kommer ikke enorme mengder varer hver dag heller. Jeg handler alltid i betjent kasse selv om jeg har sosial angst. Vil være med å bidra til at de betjente kassene bevares og de ansatte får beholde jobbene sine. Jeg liker ikke selvbetjeningskassene siden jeg er livredd for kontroll selv om jeg aldri har «moxet» noe 😂 Dessuten blir jeg stresset og redd for å være treig om det er kø bak meg. 👨🦰👩🦰👍👍 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Snarere tvert imot. Lagring (vareutsetting) kam automatiseres lett. Men kundebehandling vil alltid kreve et menneske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. november 2023 #15151 Del Skrevet 16. november 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Redd mange må gå da, for det tar jo ikke så lang tid å fylle på varer. Kommer ikke enorme mengder varer hver dag heller. Jeg handler alltid i betjent kasse selv om jeg har sosial angst. Vil være med å bidra til at de betjente kassene bevares og de ansatte får beholde jobbene sine. Jeg liker ikke selvbetjeningskassene siden jeg er livredd for kontroll selv om jeg aldri har «moxet» noe 😂 Dessuten blir jeg stresset og redd for å være treig om det er kø bak meg. Jeg går oftere til betjent kasse så jeg slipper å skanne selv 😂 Men greit med alternativet hvis der er en lang kø, jeg hater køer Jeg bruker å la folk med knapt noen varer gå foran meg når jeg selv har flere varer, en gang så ble det to på rad 😅 Håper at jeg får god karma på det 😛 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Snarere tvert imot. Lagring (vareutsetting) kam automatiseres lett. Men kundebehandling vil alltid kreve et menneske. Å bli erstattet av teknologi må være en ansatts værste mareritt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. november 2023 #15152 Del Skrevet 16. november 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg går oftere til betjent kasse så jeg slipper å skanne selv 😂 Men greit med alternativet hvis der er en lang kø, jeg hater køer Jeg bruker å la folk med knapt noen varer gå foran meg når jeg selv har flere varer, en gang så ble det to på rad 😅 Håper at jeg får god karma på det 😛 Å bli erstattet av teknologi må være en ansatts værste mareritt. Hehe, samme her. Min første jobb (utenom at jeg var avisbud da jeg var enda yngre) var i dagligvarebutikk for ca 25 år siden, så har god erfaring i å skanne varer. Hater køer jeg også, men liker ikke selvbetjeningskasser likevel 😂 Er så redd for kontroll, da klikker angsten min fullstendig, selv om jeg ikke har noe å skjule. Så snill du er ♥️ Alle skulle vært som deg. Hater folk som løper som gale med fulle handlevogner for å komme foran en som bare skal ha 1-2 ting. Helt enig Men det er dessverre fremtiden. Gruer meg til den dagen butikkene er fylt med roboter som fyller opp varer i stedet for mennesker. Håper det blir etter min tid. Teknologi er fint det, men ikke når det går ut over menneskers jobber. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #15153 Del Skrevet 16. november 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hehe, samme her. Min første jobb (utenom at jeg var avisbud da jeg var enda yngre) var i dagligvarebutikk for ca 25 år siden, så har god erfaring i å skanne varer. Hater køer jeg også, men liker ikke selvbetjeningskasser likevel 😂 Er så redd for kontroll, da klikker angsten min fullstendig, selv om jeg ikke har noe å skjule. Så snill du er ♥️ Alle skulle vært som deg. Hater folk som løper som gale med fulle handlevogner for å komme foran en som bare skal ha 1-2 ting. Helt enig Men det er dessverre fremtiden. Gruer meg til den dagen butikkene er fylt med roboter som fyller opp varer i stedet for mennesker. Håper det blir etter min tid. Teknologi er fint det, men ikke når det går ut over menneskers jobber. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. november 2023 #15154 Del Skrevet 16. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Dere er så søte ♥️ Dere er jo så unge at det er stor sjans for at dere lever i år 2100. Lurer på hvordan verden er da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #15155 Del Skrevet 16. november 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Dere er så søte ♥️ Dere er jo så unge at det er stor sjans for at dere lever i år 2100. Lurer på hvordan verden er da. Cassidy Tvillingene tror ikke at verden er til å kjenne igjen da.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. november 2023 #15156 Del Skrevet 16. november 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Hehe, samme her. Min første jobb (utenom at jeg var avisbud da jeg var enda yngre) var i dagligvarebutikk for ca 25 år siden, så har god erfaring i å skanne varer. Hater køer jeg også, men liker ikke selvbetjeningskasser likevel 😂 Er så redd for kontroll, da klikker angsten min fullstendig, selv om jeg ikke har noe å skjule. Så snill du er ♥️ Alle skulle vært som deg. Hater folk som løper som gale med fulle handlevogner for å komme foran en som bare skal ha 1-2 ting. Helt enig Men det er dessverre fremtiden. Gruer meg til den dagen butikkene er fylt med roboter som fyller opp varer i stedet for mennesker. Håper det blir etter min tid. Teknologi er fint det, men ikke når det går ut over menneskers jobber. De stikkontroll prøvene irriterer meg bare 😅 Takk 😊 Jeg tenker at det er greit å være mot andre slik som man ønsker at de skal være mot en selv, jeg liker når jeg får gå foran i køa når jeg har lite Jeg spør aldri da, det blir for pinlig for meg 😳 Jeg synes roboter er creepy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. november 2023 #15157 Del Skrevet 16. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tror ikke at verden er til å kjenne igjen da.🥰🥰 Ikke jeg heller. Heldigvis ligger jeg seks fot under for lengst da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #15158 Del Skrevet 16. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): De stikkontroll prøvene irriterer meg bare 😅 Takk 😊 Jeg tenker at det er greit å være mot andre slik som man ønsker at de skal være mot en selv, jeg liker når jeg får gå foran i køa når jeg har lite Jeg spør aldri da, det blir for pinlig for meg 😳 Jeg synes roboter er creepy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #15159 Del Skrevet 16. november 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller. Heldigvis ligger jeg seks fot under for lengst da. Cassidy Tvillingene synes teknologien går litt for raskt fremover av og til, og vi synes at det er litt skummelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. november 2023 #15160 Del Skrevet 16. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): De stikkontroll prøvene irriterer meg bare 😅 Takk 😊 Jeg tenker at det er greit å være mot andre slik som man ønsker at de skal være mot en selv, jeg liker når jeg får gå foran i køa når jeg har lite Jeg spør aldri da, det blir for pinlig for meg 😳 Jeg synes roboter er creepy. Og jeg blir pissredd av dem Jeg spør heller aldri om å få gå foran, det tør jeg ikke, men blir glad og takknemlig når noen slipper meg forbi 😊 Helt enig, de er dritcreepy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå