Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Cid skrev (1 minutt siden):

Dårlige foreldre i så fall. 

Fri barneoppdragelse… 

En ting er at barn må få prøve og feile, men de må allikevel irettesettes slik at de lærer hva som er rett og galt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (10 minutter siden):

Fri barneoppdragelse… 

En ting er at barn må få prøve og feile, men de må allikevel irettesettes slik at de lærer hva som er rett og galt.

👏 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 timer siden):

Tupp ti'rem i rævene demmers! :kjefte:

Cid skrev (1 time siden):

De skulle fått juling! :opplyser:

:klappe::klappe:

For en liten drittunge 😡

:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Titania said:

Nei, ikke meg. Men var en gjeng på 5-6 gutter der et par av de åpenbart var bøller, der 2-3 av de ble holdt igjen av andre da de skulle av. De fikk tilsnakk av fler, men folkeskikk eksisterer jo ikke lenger, så de dreit de i. Og de blokkerte jo også utgangen for andre ved å holde igjen

Helt til en av de traff en dame ganske hardt med albuen da han glapp han han holdt igjen. Hun bad de se til helvete å roe seg, og da satt de frem til de skulle av.

Hørt flere historier fra bussjåfører hjemme at noe av det samme skjer der, spesielt på skolebusser. De eldre bøllene holder igjen småbarna så de ikke kommer seg av bussen, og når bøllene har gått av, går barna frem til sjåføren og spør om hjelp til å ringe foreldrene, fordi de skulle gått av for lenge siden

Hun skulle gitt en av dem en springskalle som "takk for sist". 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk av latinske uttrykk hvor det finnes tilsvarende uttrykk på norsk. 

Hvorfor skrive "inter alia" i stedet for "blant annet"?  Mulig det er en forskjell, jeg lærte først hva "inter alia" betyr i dag etter å ha måttet google uttrykket. Hadde det stått "blant annet" så hadde jeg sluppet å lure på hva som var ment. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Bruk av latinske uttrykk hvor det finnes tilsvarende uttrykk på norsk. 

Hvorfor skrive "inter alia" i stedet for "blant annet"?  Mulig det er en forskjell, jeg lærte først hva "inter alia" betyr i dag etter å ha måttet google uttrykket. Hadde det stått "blant annet" så hadde jeg sluppet å lure på hva som var ment. 

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modereringen her inne og at tråder bare slettes uten forvarsel. Farmen-tråden har vært "til moderering" i typ 2 døgn nå. Og da en bruker startet en tråd på tilbakemeldinger hvor hun lurte på hvor tråden er blitt av ble den f#@% meg slettet den også! Såvidt jeg kunne se kom det ikke noe svar en gang. Bare slett, slett, slett og ignorer oss når vi lurer på noe. Jeg er så LEI! :kjempesinna:Det finnes faen ikke ytringsfrihet på dette forumet og takhøyden er så lav at det skulle ikke vært lov. Noen ganger er jeg en halv nanometer fra å slette meg, for jeg blir så provosert. Og å stenge en tråd i to døgn burde være unødvendig. Den er ikke sååå lang. Er ikke Sofie Elise eller fotballfruetråden, akkurat. Blir vel slettet dette også, tenker jeg. En annen ting som irriterer meg er at det ikke er lov å komme med spørsmål eller kommentar til moderering. Knebling kaller jeg det. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Modereringen her inne og at tråder bare slettes uten forvarsel. Farmen-tråden har vært "til moderering" i typ 2 døgn nå. Og da en bruker startet en tråd på tilbakemeldinger hvor hun lurte på hvor tråden er blitt av ble den f#@% meg slettet den også! Såvidt jeg kunne se kom det ikke noe svar en gang. Bare slett, slett, slett og ignorer oss når vi lurer på noe. Jeg er så LEI! :kjempesinna:Det finnes faen ikke ytringsfrihet på dette forumet og takhøyden er så lav at det skulle ikke vært lov. Noen ganger er jeg en halv nanometer fra å slette meg, for jeg blir så provosert. Og å stenge en tråd i to døgn burde være unødvendig. Den er ikke sååå lang. Er ikke Sofie Elise eller fotballfruetråden, akkurat. Blir vel slettet dette også, tenker jeg. En annen ting som irriterer meg er at det ikke er lov å komme med spørsmål eller kommentar til moderering. Knebling kaller jeg det. 

Håper ikke du sletter deg, hadde savnet deg :( 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Sånn blir det når moderatorene jobber frivillig med dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (19 minutter siden):

Cassidy Tvillingene blir også kjempelei oss hvis du sletter deg.:gråter::gråter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (21 minutter siden):

Huff, litt sånn tenke hardt: Det finnes en tråd der det står hvorfor en tråd er stengt, det finnes også en der man kan klage på moderering. Kanskje denne personen ikke brukte disse trådene? Det finnes alltid en grunn. Moddene gjør ikke dette for å være stygg eller for å ta noen. Noen ganger må man bare se andre steder etter svar

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du sletter deg, hadde savnet deg :( 

Kommer nok ikke til å gjøre det, men jeg blir bare så sint på knebling og mangel på ytringsfrihet 😊

Lurven skrev (1 time siden):

Ja, jeg vet, men grrr likevel 

Lurven skrev (1 time siden):

Ja hun får ikke lov til det

Neida, hvis du sier det så 🥰

Ciaran og Ciara skrev (59 minutter siden):

Cassidy Tvillingene blir også kjempelei oss hvis du sletter deg.:gråter::gråter:

Kommer nok ikke til å gjøre det, men blir bare så oppgitt og irritert til tider 😊

sofie777 skrev (55 minutter siden):

Huff, litt sånn tenke hardt: Det finnes en tråd der det står hvorfor en tråd er stengt, det finnes også en der man kan klage på moderering. Kanskje denne personen ikke brukte disse trådene? Det finnes alltid en grunn. Moddene gjør ikke dette for å være stygg eller for å ta noen. Noen ganger må man bare se andre steder etter svar

Finnes ingen tråd det står hvorfor tråden er stengt, nei, ikke som jeg har sett, i hvert fall 😊 Står stengt for moderering, men når en tråd har vært stengt i to døgn er den sikkert slettet og de oppgir aldri grunn til sletting. Og i tråden om tråder som er stengt for moderering er det stengt for oss "vanlige dødelige brukere" å svare. Jeg vet at de ikke gjør det for å være stygg med noen, men det er fryktelig irriterende at tråder er "stengt for moderering" så lenge og ikke er det noen veldig lang tråd en gang. Hadde skjønt det om det var 100 nye sider siden sist moderering, liksom. Brukeren som lurte på hvor tråden ble av lagde tråden i riktig underforum, men den ble slettet uten et eneste svar fra modsa. Det kaller jeg knebling...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Kommer nok ikke til å gjøre det, men jeg blir bare så sint på knebling og mangel på ytringsfrihet 😊

Ja, jeg vet, men grrr likevel 

Neida, hvis du sier det så 🥰

Kommer nok ikke til å gjøre det, men blir bare så oppgitt og irritert til tider 😊

Finnes ingen tråd det står hvorfor tråden er stengt, nei, ikke som jeg har sett, i hvert fall 😊 Står stengt for moderering, men når en tråd har vært stengt i to døgn er den sikkert slettet og de oppgir aldri grunn til sletting. Og i tråden om tråder som er stengt for moderering er det stengt for oss "vanlige dødelige brukere" å svare. Jeg vet at de ikke gjør det for å være stygg med noen, men det er fryktelig irriterende at tråder er "stengt for moderering" så lenge og ikke er det noen veldig lang tråd en gang. Hadde skjønt det om det var 100 nye sider siden sist moderering, liksom. Brukeren som lurte på hvor tråden ble av lagde tråden i riktig underforum, men den ble slettet uten et eneste svar fra modsa. Det kaller jeg knebling...

Cassidy Tvillingene forstår deg godt, vi blir også irriterte og frustrerte over ting her inne på KG.:nikke::nikke:

Og vi er glade for at du ikke sletter deg her.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (10 timer siden):

Jobber ikke moderatorer frivillig på andre debatt-forum som diskusjon.no eller Fri Diskusjon også? 

Likevel bruker de ikke så lang tid på å undersøke en tråd...      

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er elektronisk bestilling av mat og det ikke går an å krysse vekk tingene man ikke vil ha på maten. F.eks at man ikke kan si ifra at man ikke vil ha ananas på pizzaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det Norske folk er faen meg stokk dumme i hodet. "Erna er tilgitt av det Norske folk" Fy faen. Etter all den gjennomtrekken gjennom de siste regjeringer,så skal kjerringa med VERST habilitetssak godtas av det Norske folk.

"We want Barabbas, We want Barabbas"

Norge er totalt vrengt!

Orker ikke...........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (Akkurat nå):

Det Norske folk er faen meg stokk dumme i hodet. "Erna er tilgitt av det Norske folk" Fy faen. Etter all den gjennomtrekken gjennom de siste regjeringer,så skal kjerringa med VERST habilitetssak godtas av det Norske folk.

"We want Barabbas, We want Barabbas"

Norge er totalt vrengt!

Orker ikke...........................

Du er jo norsk folk selv 😜

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...