Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

SVK skrev (20 minutter siden):

Hvilken klokke er det du venter på?

Vanlig armbåndsur, men den har krokodille-reim (av en eller annen grunn) som gjør at det må gjennom en byråkrati-prosess for å komme inn i landet - og den slags tar tid.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Nevian said:

Vanlig armbåndsur, men den har krokodille-reim (av en eller annen grunn) som gjør at det må gjennom en byråkrati-prosess for å komme inn i landet - og den slags tar tid.

Skjønner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Nevian said:

Jupp. Jeg trekkes mot mekaniske klokker :laugh:

Eier ingen mekaniske klokker, men synes det er mange flott! Hadde jeg hatt pengene hadde jeg kjøpt denne:
HERO-Omega-Speedmaster-Silver-Snoopy-Awa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (15 minutter siden):

Eier ingen mekaniske klokker, men synes det er mange flott! Hadde jeg hatt pengene hadde jeg kjøpt denne:

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (46 minutter siden):

Omegaklokker er fine 😍 Jeg hadde en tag heuer en gang, men måtte selge den. 

Ønsker meg denne (syns herreklokker er finere enn dameklokker 😅) men siden jeg er klønete hadde jeg aldri i verden turt å bruke den tror jeg 🙈 Ikke til den prisen 😅

IMG_6666.thumb.webp.7e21fa0972eb85f8676a1f055c5ea9aa.webp

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Titania said:

Omegaklokker er fine 😍 Jeg hadde en tag heuer en gang, men måtte selge den. 

Ønsker meg denne (syns herreklokker er finere enn dameklokker 😅) men siden jeg er klønete hadde jeg aldri i verden turt å bruke den tror jeg 🙈 Ikke til den prisen 😅

IMG_6666.thumb.webp.7e21fa0972eb85f8676a1f055c5ea9aa.webp

Veldig flott klokke!  Har ikke peiling på klokker. Men Omega Seamaster er vel samme klokke som James Bond bruker? 

Disse klokkene er alt for dyre for meg også. I tillegg til klønete er jeg også flink til å miste ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Veldig flott klokke!  Har ikke peiling på klokker. Men Omega Seamaster er vel samme klokke som James Bond bruker? 

Disse klokkene er alt for dyre for meg også. I tillegg til klønete er jeg også flink til å miste ting. 

Usikker, har ikke fulgt så alt for mye med på akkurat det 😅 Men fine er de uansett, men sinnsyk pris 😅 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Titania said:

Usikker, har ikke fulgt så alt for mye med på akkurat det 😅 Men fine er de uansett, men sinnsyk pris 😅 

Enig helt absurde priser.  Mange av klokkene har jo også steget veldig i pris de siste årene fordi etterspørselen har vært større enn tilbudet. Den Snoopy-klokka jeg viste bilde av tror jeg hadde flere års ventetid om man skulle ha den fra butikken. Ikke at jeg hadde hatt råd til klokka uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, SVK said:

Enig helt absurde priser.  Mange av klokkene har jo også steget veldig i pris de siste årene fordi etterspørselen har vært større enn tilbudet. Den Snoopy-klokka jeg viste bilde av tror jeg hadde flere års ventetid om man skulle ha den fra butikken. Ikke at jeg hadde hatt råd til klokka uansett. 

Også absurd å tenke på at så mange kjøper disse dyre luksusklokkene at det er flere års ventetid på å få kjøpt dem. 

Den Snoopy-klokka koster 135 000 kroner i butikken! Og siden det er flere års ventetid på å få kjøpt den i butikken så selges det brukte klokker for 100 tusen kroner mer enn nypris.  Så det er jo også mange som har pengene til å bruke 100 tusen kun for å kunne kjøpe klokka i dag i stedet for om f.eks 2 år. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (23 minutter siden):

Også absurd å tenke på at så mange kjøper disse dyre luksusklokkene at det er flere års ventetid på å få kjøpt dem. 

Den Snoopy-klokka koster 135 000 kroner i butikken! Og siden det er flere års ventetid på å få kjøpt den i butikken så selges det brukte klokker for 100 tusen kroner mer enn nypris.  Så det er jo også mange som har pengene til å bruke 100 tusen kun for å kunne kjøpe klokka i dag i stedet for om f.eks 2 år. 

Tenk å ha så mye penger at man bare kan kjøpe en fordi man har lyst på, tenker jeg 🙈 Den jeg hadde vant jeg, så brukte ikke penger på den, men den hadde en verdi på litt over 30k. Det i seg selv syns jeg er sykt nok 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, Titania said:

Tenk å ha så mye penger at man bare kan kjøpe en fordi man har lyst på, tenker jeg 🙈 Den jeg hadde vant jeg, så brukte ikke penger på den, men den hadde en verdi på litt over 30k. Det i seg selv syns jeg er sykt nok 😅

Ja, synes det er absurd å kunne kjøpe alt man har lyst på. Enig i at 30k er mye for en klokke. Du var heldig som vant den! 

Selv går jeg med en Casio-klokke til rundt tusen kroner og syntes det var dyrt nok. I tillegg fikk jeg en brukt Apple Watch av min bror i bursdagsgave. Har fått en del brukt av han når han kjøper nytt. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (7 timer siden):

Slettes ikke å forakte 👍 Min ser slik ut - hvis den noen gang dukker opp da :laugh:

image.png.4bd1f13afcbe5977aebef88732627942.png

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nevian said:

Slettes ikke å forakte 👍 Min ser slik ut - hvis den noen gang dukker opp da :laugh:

image.png.4bd1f13afcbe5977aebef88732627942.png

Superflott og håper den snart dukker opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...