Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #15001 Del Skrevet 6. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Folk som ikke klarer å innrømme feil. Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. november 2023 #15002 Del Skrevet 6. november 2023 Knærne mine. Fakk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. november 2023 #15003 Del Skrevet 7. november 2023 Selgere som vandrer når de snakker i telefonen. Spesielt lange samtaler... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. november 2023 #15004 Del Skrevet 7. november 2023 (endret) Meg selv Ribbeina mine. Auuu. Er så dritt at det tar så føkkings lang tid før det gror/blir bra igjen Long covid og at fatigue som jeg sliter med pga kronisk sykdom har blitt verre etter covid At jeg er så ekstremt demotivert og drittlei absolutt alt. Har ikke lyst til en dritt annet enn å sove og spise godis, pottis og usunn mat. Depresjonen min er til stede året rundt, men kan ikke akkurat si at konstant mørke, regn og gjørme gjør det bedre... Skulle ønske snøen hadde blitt liggende når den først hadde kommet. Altfor tidlig, riktignok, men lyste jo så fint opp. Sukk... Syyyyyt. Jeg hater november. Drittmåned! Skulle egentlig ønske jeg kunne gått i hi fra klokka ble stilt tilbake og frem til 1. februar. Endret 7. november 2023 av jukkapalme Gått, ikke fått 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. november 2023 #15005 Del Skrevet 7. november 2023 29 minutter siden, jukkapalme said: Meg selv Ribbeina mine. Auuu. Er så dritt at det tar så føkkings lang tid før det gror/blir bra igjen Long covid og at fatigue som jeg sliter med pga kronisk sykdom har blitt verre etter covid At jeg er så ekstremt demotivert og drittlei absolutt alt. Har ikke lyst til en dritt annet enn å sove og spise godis, pottis og usunn mat. Depresjonen min er til stede året rundt, men kan ikke akkurat si at konstant mørke, regn og gjørme gjør det bedre... Skulle ønske snøen hadde blitt liggende når den først hadde kommet. Altfor tidlig, riktignok, men lyste jo så fint opp. Sukk... Syyyyyt. Jeg hater november. Drittmåned! Skulle egentlig ønske jeg kunne gått i hi fra klokka ble stilt tilbake og frem til 1. februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. november 2023 #15006 Del Skrevet 7. november 2023 19 hours ago, Kvakky said: Knærne mine. Fakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. november 2023 #15007 Del Skrevet 7. november 2023 Bussjåfører som glemmer at el-busser akslererer litt fortere enn andre… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. november 2023 #15008 Del Skrevet 7. november 2023 jukkapalme skrev (33 minutter siden): Meg selv Ribbeina mine. Auuu. Er så dritt at det tar så føkkings lang tid før det gror/blir bra igjen Long covid og at fatigue som jeg sliter med pga kronisk sykdom har blitt verre etter covid At jeg er så ekstremt demotivert og drittlei absolutt alt. Har ikke lyst til en dritt annet enn å sove og spise godis, pottis og usunn mat. Depresjonen min er til stede året rundt, men kan ikke akkurat si at konstant mørke, regn og gjørme gjør det bedre... Skulle ønske snøen hadde blitt liggende når den først hadde kommet. Altfor tidlig, riktignok, men lyste jo så fint opp. Sukk... Syyyyyt. Jeg hater november. Drittmåned! Skulle egentlig ønske jeg kunne gått i hi fra klokka ble stilt tilbake og frem til 1. februar. Ikke alt jeg kan relatere til, men går gjerne i hi en god stund. Våren er litt «høydepunkt» i den grad at da er det «bare» depresjon, ikke alt det som kommer av vinter og mørke i tillegg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 #15009 Del Skrevet 7. november 2023 jukkapalme skrev (42 minutter siden): Meg selv Ribbeina mine. Auuu. Er så dritt at det tar så føkkings lang tid før det gror/blir bra igjen Long covid og at fatigue som jeg sliter med pga kronisk sykdom har blitt verre etter covid At jeg er så ekstremt demotivert og drittlei absolutt alt. Har ikke lyst til en dritt annet enn å sove og spise godis, pottis og usunn mat. Depresjonen min er til stede året rundt, men kan ikke akkurat si at konstant mørke, regn og gjørme gjør det bedre... Skulle ønske snøen hadde blitt liggende når den først hadde kommet. Altfor tidlig, riktignok, men lyste jo så fint opp. Sukk... Syyyyyt. Jeg hater november. Drittmåned! Skulle egentlig ønske jeg kunne gått i hi fra klokka ble stilt tilbake og frem til 1. februar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. november 2023 #15010 Del Skrevet 7. november 2023 SVK skrev (1 time siden): Takk ♥️ Titania skrev (1 time siden): Ikke alt jeg kan relatere til, men går gjerne i hi en god stund. Våren er litt «høydepunkt» i den grad at da er det «bare» depresjon, ikke alt det som kommer av vinter og mørke i tillegg Takk Ja, er akkurat det, selv om depresjonen er til stede på våren også slipper man ihvertfall det ekstreme mørket. Og når det er regn/yr/tåke hele tiden gjør det ikke akkurat ting bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. november 2023 #15011 Del Skrevet 7. november 2023 Cid skrev (1 time siden): Takk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2023 #15012 Del Skrevet 7. november 2023 jukkapalme skrev (3 timer siden): Meg selv Ribbeina mine. Auuu. Er så dritt at det tar så føkkings lang tid før det gror/blir bra igjen Long covid og at fatigue som jeg sliter med pga kronisk sykdom har blitt verre etter covid At jeg er så ekstremt demotivert og drittlei absolutt alt. Har ikke lyst til en dritt annet enn å sove og spise godis, pottis og usunn mat. Depresjonen min er til stede året rundt, men kan ikke akkurat si at konstant mørke, regn og gjørme gjør det bedre... Skulle ønske snøen hadde blitt liggende når den først hadde kommet. Altfor tidlig, riktignok, men lyste jo så fint opp. Sukk... Syyyyyt. Jeg hater november. Drittmåned! Skulle egentlig ønske jeg kunne gått i hi fra klokka ble stilt tilbake og frem til 1. februar. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. november 2023 #15013 Del Skrevet 7. november 2023 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): ❤️ Takk ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2023 #15014 Del Skrevet 7. november 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): Takk ♥️ Takk Ja, er akkurat det, selv om depresjonen er til stede på våren også slipper man ihvertfall det ekstreme mørket. Og når det er regn/yr/tåke hele tiden gjør det ikke akkurat ting bedre. jukkapalme skrev (3 timer siden): Meg selv Ribbeina mine. Auuu. Er så dritt at det tar så føkkings lang tid før det gror/blir bra igjen Long covid og at fatigue som jeg sliter med pga kronisk sykdom har blitt verre etter covid At jeg er så ekstremt demotivert og drittlei absolutt alt. Har ikke lyst til en dritt annet enn å sove og spise godis, pottis og usunn mat. Depresjonen min er til stede året rundt, men kan ikke akkurat si at konstant mørke, regn og gjørme gjør det bedre... Skulle ønske snøen hadde blitt liggende når den først hadde kommet. Altfor tidlig, riktignok, men lyste jo så fint opp. Sukk... Syyyyyt. Jeg hater november. Drittmåned! Skulle egentlig ønske jeg kunne gått i hi fra klokka ble stilt tilbake og frem til 1. februar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. november 2023 #15015 Del Skrevet 8. november 2023 Sjef og pensjonert sjef som setter seg oppe hos meg for å ikke forstyrre teknikerne nede. Så derfor forstyrrer de meg i steden... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november 2023 #15016 Del Skrevet 8. november 2023 Søppelpost, jeg får det flere ganger om dagen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 8. november 2023 #15017 Del Skrevet 8. november 2023 Har straks ventet i to måneder på ei klokke nå. Irriterende fordi de anslo én... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november 2023 #15018 Del Skrevet 8. november 2023 Når det blir ekko i telefonsamtaler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. november 2023 #15019 Del Skrevet 8. november 2023 47 minutter siden, Nevian said: Har straks ventet i to måneder på ei klokke nå. Irriterende fordi de anslo én... Hvilken klokke er det du venter på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 8. november 2023 #15020 Del Skrevet 8. november 2023 Sjåvinistiske kunder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå