KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #14921 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) Cid skrev (5 minutter siden): Noe med samdens enig men husker ikke hvordan det skrives. Saktens enig..? Eller noe synonymt enig generelt? Jeg føler din smerte, mann. forbannet ergerlig med ord som bare danser rundt på tunga uten at man kommer på det. Endret 4. november 2023 av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. november 2023 #14922 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Noe med samdens enig men husker ikke hvordan det skrives. Saktens enig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #14923 Del Skrevet 4. november 2023 Menelaos skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er litt irriterende (tullete) og dra opp tråder som er 5,10,15,20 år gamle. Er vel bedre enn å lage nye tråder, heller bruke de som er her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #14924 Del Skrevet 4. november 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Saktens enig? Ja takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #14925 Del Skrevet 4. november 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Hihi, egentlig ikke kanskje - men kult at det finnes et ord for det Japp Det finnes et ord for alt der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 4. november 2023 #14926 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg lurer veldig på hvorfor jeg bare har hår foran på leggene. På baksiden ser jeg ut som en baby… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #14927 Del Skrevet 4. november 2023 Ane Rikke skrev (6 minutter siden): Jeg lurer veldig på hvorfor jeg bare har hår foran på leggene. På baksiden ser jeg ut som en baby… Litt som med meg, har hår på brystkassa og øverst på ryggen men nede på magen og på ryggen så er jeg helt blank 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #14928 Del Skrevet 4. november 2023 Ane Rikke skrev (6 minutter siden): Jeg lurer veldig på hvorfor jeg bare har hår foran på leggene. På baksiden ser jeg ut som en baby… Buksa sliter vel bort hårene da tenker jeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #14929 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Buksa sliter vel bort hårene da tenker jeg...? Burde ikke alt blitt slitt bort da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #14930 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) Cid skrev (6 minutter siden): Burde ikke alt blitt slitt bort da? Buksa sitter muligens litt løsere foran, mens leggmuskelen gnisser mer mot buksestoffet..? Ikke siter meg på noen av disse påstandene. Helt ærlig har jeg ikke tenkt særlig over dette fenomenet, så min teori var bare noe jeg dro ut av rumpa. Men det er kanskje noe i det? Endret 4. november 2023 av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #14931 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hva prater du om? Mange bruker DA og NÅR feil. Noen av oss plages av det. Noen sier f eks; « når jeg var i butikken». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #14932 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Mange bruker DA og NÅR feil. Noen av oss plages av det. Noen sier f eks; « når jeg var i butikken». Tror ikke folk gjør det med ville da, er ikke alltid jeg bruker ord rett selv heller. Da er det ikke slik at jeg prøver å irritere andre. Jeg hadde forøvrig skrevet "når jeg var på butikken" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #14933 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Tror ikke folk gjør det med ville da, er ikke alltid jeg bruker ord rett selv heller. Da er det ikke slik at jeg prøver å irritere andre. Jeg hadde forøvrig skrevet "når jeg var på butikken" Tror ikke jeg heller. Og her inne overser jeg det. Men i aviser og bøker venter jeg at det er riktig☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #14934 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tror ikke jeg heller. Og her inne overser jeg det. Men i aviser og bøker venter jeg at det er riktig☺️ Synes du "når jeg var på butikken" er feil da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #14935 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Synes du "når jeg var på butikken" er feil da? Det er feil grammatisk uansett hva jeg synes. Det skal være «da» etter regelen🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #14936 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det er feil grammatisk uansett hva jeg synes. Det skal være «da» etter regelen🙂 Er vel forskjell fra hvor man bor 😅 her i Sunnmøre så prater man ofte sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #14937 Del Skrevet 4. november 2023 @Cid & @Frøkenfryden. Ikke meninga å blande meg borti deres grammatiske tëte-à-tëte, men om en av dere faktisk befinner dere på butikken ; Ta med 6 øl og en pose Smash til/for meg'a..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #14938 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): @Cid & @Frøkenfryden. Ikke meninga å blande meg borti deres grammatiske tëte-à-tëte, men om en av dere faktisk befinner dere på butikken ; Ta med 6 øl og en pose Smash til/for meg'a..? Skal huske det når jeg er i butikken 🤪 eller inni lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #14939 Del Skrevet 4. november 2023 Men skal innrømme at det irriterer meg litt når teksting på tv har feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. november 2023 #14940 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Er vel forskjell fra hvor man bor 😅 her i Sunnmøre så prater man ofte sånn Det er (som vi har skrevet her før) forskjell på hva man sier og hva man skriver. Vi kan skrive "når vi var på/i butikken" fordi det er "Den gang da, hver gang når" og butikken er en ting vi går på/til ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå