Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg liker å se på åpnings- og avslutningsseremoniene i OL, selv om jeg kanskje ikke ser noe annet. Hadde satt PVR'en på opptak i natt og skulle se avslutningen i dag. Men når jeg slår på maskinen, ser jeg at jeg har tatt opp på Nrk1 i stedet for Tv 2. Det finnes ingen steder jeg kan se seremonien uten å måtte betale for Sumo (for eksempel). Spesielt kjedelig siden det tross alt var en nordmann som medvirket (Kygo) og jeg ville høre hva han hadde å bidra med. Kan se deler av seremonien, men jeg vil se hele i sin sammenheng, ellers gidder jeg ikke. Dagens megairritasjon, men det går nok over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, sofie777 skrev:

Jeg liker å se på åpnings- og avslutningsseremoniene i OL, selv om jeg kanskje ikke ser noe annet. Hadde satt PVR'en på opptak i natt og skulle se avslutningen i dag. Men når jeg slår på maskinen, ser jeg at jeg har tatt opp på Nrk1 i stedet for Tv 2. Det finnes ingen steder jeg kan se seremonien uten å måtte betale for Sumo (for eksempel). Spesielt kjedelig siden det tross alt var en nordmann som medvirket (Kygo) og jeg ville høre hva han hadde å bidra med. Kan se deler av seremonien, men jeg vil se hele i sin sammenheng, ellers gidder jeg ikke. Dagens megairritasjon, men det går nok over.

Hadde ikke Tv2 gratis Sumo unde OL ?

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke Tv2 gratis Sumo unde OL ?

Hvis de hadde det, så gjaldt det bare til OL sa takk for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At naboen har fest hver fuckings helg! Både fredag og lørdag. Jeg er dritt lei nå! At de sitter ute på verandaen å hoier og skåler, gjør ikke ting noe bedre. De drar som regel ned til byen i 12 tiden, men er irriterende når de holder på her. Verste er når de kommer tilbake noen timer senere på nachspiel. Forrige gang gikk jeg over i sinne og ba de til helvete å dempe musikken og sette seg inn. Folk prøver å sove!!!! :angry: De gikk inn, men skulle ikke være nødvendig å måtte be de pm det. 

Anonymkode: fc315...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mange ting!

1- naboen. Vi bor i blokk og de over oss er i styret i borettslaget. De har ikke hage og på en eller annen måte steller de "hagen sin" (sikkert bare inngangsmatta), flere ganger i uken i 10/11 tiden. Jeg blir ofte vekket, hvis jeg begynner senere på jobb den dagen. De to siste søndagene har de ommøblert stua og pusset opp. Tyst resten av uka. Idioter. 

2 - andre mennesker. Som antar ting på bakgrunn av egne fordommer. Antar at jeg er stokk dum, fordi jeg ikke oppfører meg som dem selv. 

3- kunder. Som tror jeg er inkompetent fordi jeg jobber (og trives) i blomsterbutikk. De skulle bare ha visst. 

4 - reklamer som skal virke "ekte" og naturlige. Æsj. 

5- folk som ikke flytter seg! De ser at noen kommer gående bærende på noe eller med handlevogn, men flytte seg? Nei. Alltid må jeg gå slalåm med handlevogn og full pakke fordi fruene ikke skal flytte på seg mer enn nødvendig, selvom de hadde hatt godt av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg blitt mer og mer lei av all dataspillingen til samboeren min.. blir fort 8-10timer på dager han har fri.. Men å gi nytt vann til bikkja og vaske opp en stekepanne og litt sånn, det tar tydeligvis alt for mye tid! :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man sitter i en faddergruppe,og alle er nye. Så er det noen få som prater og prater og prater. Prøver noen andre å si noe så blir de oversett mens de andre bare fortsetter å prate. Ender da opp med at de andre blir sittende stille og høre på. Jeg bare synes ikke at det hadde kostet dem veldig mye å prøve og inkludere folk,men det er vel slik det ofte blir i en gruppe med folk.

Det bare irriterer meg litt at fadderne var så lite obs på at folk ikke var inkludert. Ikke det at de skal sitte å prate med alle hele tiden,men bare det å se på folk og gi litt rom for at andre også skal få sagt noe hadde vært fint.

Anonymkode: 64ffb...899

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De uoppdragne naboungene!!! Går det virkelig ann! Høres ut som det er drap der hver jævla dag.

At vi ikke finner noe nytt sted å bo, dritt lei!

... oooog hundre tusen andre ting

Anonymkode: 60241...082

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine damer og herrer, jeg heter "sett inn random nick" og jeg har brukt opp argumentene mine, så nå drar jeg frem SJALUSIKORTET!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Fluffe skrev:

Mine damer og herrer, jeg heter "sett inn random nick" og jeg har brukt opp argumentene mine, så nå drar jeg frem SJALUSIKORTET!

Eller "buhuhuhu, Dere er så fryktelig slemme mot meg, fordi dere har så mye bedre argumenter enn meg"

Hva enkelte tanketomme tullinger i det heile tatt gjør i nærheten av debatt-forum på internett, er i alle fall langt utenfor min fatte-evne.   :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, sofie777 skrev:

Hvis de hadde det, så gjaldt det bare til OL sa takk for seg.

Det minte meg på noe som pleide å irritere meg - moren min hadde det med å fortelle om ting som skjedde - etterpå. Var det en sol/måneformørkelse fikk jeg høre "så du den, det var spektakulært!". Eller en interessant artikkel i lokalavisa. På oppfølgingsspørsmål, hvilken dag, hvor er den avisa nå - "nei, den har jeg kasta". 

:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Sure folk i serviceyrker der det er meningen du skal smile

*Folk som sniker i køen

*Folk som snakker om World of Warcraft på et eget språk

*Høylytte folk

*Bortskjemte og utakknemlige barn og foreldrene deres

*Reklamen for VitaePro

*Folk som har samtaler om veldig private ting på bussen

*Folk som står klint oppi bagasjebåndet på flyplasser

*Fremmede som tar på meg eller tråkker over min intimsone

*Folk som ikke plukker opp driten til hundene sine, eller legger igjen bæsjeposene ute.

*Folk som er negativ hele tiden

*Folk som stirrer på folk som er annerledes (har jobbet med psyk. utviklingshemmede)

*Venner som aldri leverer tilbake ting som de har lånt

*De som er kronisk for sein (og ikke har respekt for andres tid)

*De som er stygg med folk som ligger nede

*De som mener at voldtekt har du skyld i selv

*Skrivefeil

*At nordmenn liksom skal være født med ski på beina

*Folk som konstant stirrer på mobilen sin

*Folk som mener at hasj ikke er farlig

*Overdreven dataspilling

* Folk som kommenterer vekt/utseende - overfladiske folk

*Å være blond når du vil være brunette

* Gutter som nekter å bruke kondom

* Elendige sexpartnere

* Dårlige sjefer

* Å bo på hybel sammen med skikkelig uhygieniske folk

* Folk med pulsklokke som piper under uttøyningen etter spinning

* Syke husverter som kicker på alt mulig

Anonymkode: 91b7c...6c8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/14/2016 at 12.28, AnonymBruker skrev:

Sliter selv med tremor i hendene og vet hvordan det er å miste ting hele tiden. Ting skvetter ut av hendene mine. Åh hater det. 

Anonymkode: 829fb...317

Tremor som gjør at du mister tablettene i gulvet som gir deg tremor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retusjering og det de så pent kaller "plus size modeller" som egentlig ser ut som normale jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som er helt avhengig av mobilen sin og kan ikke legge den bort en liten stund når vi er sammen!  Får lyst å bare hive den ut av vinduet. 

Anonymkode: ed31a...174

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De som er helt avhengig av mobilen sin og kan ikke legge den bort en liten stund når vi er sammen!  Får lyst å bare hive den ut av vinduet. 

Anonymkode: ed31a...174

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Akkurat nå: Jeg har en nerveskade i ansiktet som gjør at jeg ganske vindskeiv og asymmetrisk ut. Den ene halvparten ser ut som om jeg hadde tatt botox hos en dreven ansiktskirurg, den andre ... vel, noe i retning av Jokeren i Batman. På Joker-sida går munnvinkelen lett oppover, mens "botox"-sida har en vinkel som følger den naturlige leppelinja. Videre, øyelokket henger lett på Joker-sida, og gjør at hele øyepartiet ser firkantet ut. Botox-sida derimot har mandelform og er mer åpent. Som om ikke disse skavankene var nok, så er den ene fortanna mi en millimeter lengre enn naboen, derfor ser det ut som jeg bare har ei tann på enkelte bilder. 

Jeg irriterer meg altså over mitt utseende.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...