AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #3241 Del Skrevet 18. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Sedelighets- og moralpolitiet på seksualitetsforumet. De som mener man må være godt gift for å tilfredsstille sine seksuelle behov. Jeg ser jeg for meg en gretten gammel gubbe eller kjerring når jeg leser slike innlegg. Anonymkode: 97c14...307 Enig. Slike kommentarer er irriterende. Skulle tro det var folk i 70 åra som skriver slike kommentarer og må vifte med pekefinger. Yuck Anonymkode: 829fb...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #3242 Del Skrevet 18. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Slike kommentarer er irriterende. Skulle tro det var folk i 70 åra som skriver slike kommentarer og må vifte med pekefinger. Yuck Anonymkode: 829fb...317 Kan jo hende Anonymkode: 204eb...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reckless Skrevet 18. august 2016 #3243 Del Skrevet 18. august 2016 At hun som bodde i leiligheten før oss slapp alle kattene i nabolaget inn og ga de mat. Etter et halvt år står de fortsatt utenfor 24/7 og tigger, og vi kan ikke ha døren åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #3244 Del Skrevet 18. august 2016 Nettaviser som heile tiden skriver om såkalte "kjendiser" Iallefall hvis det er snakk om en eller annen nordmann. Dersom en person har produsert en (i beste fall) middelmådig sang, og lagt den ut på ITunes, Spotify elle whatever. Så skriver norske nettaviser om denne personen, som om denne personen liksom er en "kjendis" omtrent på samme nivå som Rihanna, Beyonce, Bruce Sringsteen eller noe. Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 18. august 2016 #3245 Del Skrevet 18. august 2016 20 timer siden, The damned skrev: Når man sitter på et foredrag eller lignende,og noen ved siden av deg hele tiden sitter "mhm" eller "mm-mm". Jeg blir så distrahert av det,og blir omtrent sittende og vente på at personen skal gjøre det Ja! Og særlig om de i tillegg rekker opp hånda for å liksom utdype det foreleser sier: "Ja, åsså er det jo sånn at *leser opp vagt relatert opplysning fra læreboka*" Jeg er bare så uinteressert i å høre lille frøken flinkesen på hjørnet lese høyt fra boka. Jeg har faktisk boka selv. Og du som sitter og knasker gulrot så sakte og forsiktig at du tror ingen hører deg: Vi gjør det. Jeg driter i om du ikke rakk å spise frokost. Enten dropp sminken og bruk tiden du sparer til å spise før du kommer, eller sitt der og sult i stillhet til pausen! Ingen dør av sult på tre kvarter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 18. august 2016 #3246 Del Skrevet 18. august 2016 Ila disse 4 dagene har jeg har sittet ved siden av par som aldri kan holde kjeft og hviske til hverandre under store deler av forelesningen og på tirsdag kom det en ved siden av meg som tygget på neglene sine hele tiden. Jeg holdt ut halv annen time og så måtte jeg bare dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #3247 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg grøsser helt ned lilletåa når jeg hører folk spise gulrot, eple, potetgull, osv. Mat som knaser. Spesielt når jeg ikke kan gå vekk fra lyden hvis jeg sitter på buss og sånn. Den knaselyden går meg på nervene! Anonymkode: 829fb...317 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chifru Skrevet 19. august 2016 #3248 Del Skrevet 19. august 2016 Mennesker som avbryter andre som er i en samtale, med å snakke fem hakk høyere enn resten av "gruppa". Har dessverre et par slike på arbeidsplassen min. Fryktelig travelt, og ikke minst - irriterende. Mannen min har en tendens til å lage en vanvittig irriterende lyd når han kjeder seg. Press sammen leppene hardt, og blås luft ut, så kommer den "fantastiske" lyden... Gjester som er på besøk hjemme hos meg å går rett inn med sko, å antar at jeg synes det er OK. ( Bør også nevnes at jeg gir beskjed til vedkommende. Jeg er ryddig av meg, og utesko i min stue er uaktuelt. :p) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 20. august 2016 #3249 Del Skrevet 20. august 2016 Den Friday, August 19, 2016 at 7.44, Chifru skrev: Gjester som er på besøk hjemme hos meg å går rett inn med sko, å antar at jeg synes det er OK. ( Bør også nevnes at jeg gir beskjed til vedkommende. Jeg er ryddig av meg, og utesko i min stue er uaktuelt. :p) Finnes det virkelig folk som går med sko inne hos andre?? Jeg er der ar jeg reagerer om man ikke vasker henda når de skal lage/spise middag. Koser med katten og tar i maten etterpå. Det verste er de som lar kattene gå på kjøkkenbenken! Æsj! En tidligere bekjent lagde skive med blant annet majones. Han snur seg for å hente skinke og katten slikker av majonesen. Fyren setter katten ned på gulvet og kliner mer majones på SAMME SKIVA!! *Grøsser ennå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3250 Del Skrevet 20. august 2016 For noen dager sitt kjørte jeg bak en tulling (det var 80-sone, i det området) og det kom en ambulanse i mot-gående kjøre-felt. Den ambulansen kjørte ikke utrykning, med blå-lys eller noe som helst. Men idioten foran oss valgte plutselig å brå-bremse likevel. Det var bra at det var litt avstand mellom bilene våre, ellers kunne noen av oss kanskje hatt behov for den ambulansen. Det finnes tydeligvis en del idioter der ute som velger å brå-bremse (og vike unna) absolutt ALT som finnes av utrykningskjøretøy. Selv om bilene ikke er på noe som helst av haste-oppdrag eller noe. Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3251 Del Skrevet 20. august 2016 At Nescafe gold refill pakke har høyere kilopris enn Nescafe gold stort glass. Anonymkode: a077a...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mireille Skrevet 20. august 2016 #3252 Del Skrevet 20. august 2016 Kanskje en liten ting, men jeg irriterer meg veldig over når folk alltid er sene. Spesielt når man skal rekke en avtale. Har et par venner som alltid er 10-30 minutter forsinket til absolutt alt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 20. august 2016 #3253 Del Skrevet 20. august 2016 Mennesker som kun tenker på seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3254 Del Skrevet 20. august 2016 Veldig prate-syke kvinnfolk (med kraftig munn-diare) som dessverre sitter rett ved siden av (eller rett bak, eller foran) på flyet! Så de gidder for pokker ikke å holde igjen den store smella si, i halv minutt en gang.... Det er jo for pokker enda verre enn små snørr-unger av noen babyer! Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 20. august 2016 #3255 Del Skrevet 20. august 2016 Feil og overdreven bruk av bindestrek! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3256 Del Skrevet 20. august 2016 1 minutt siden, Salka skrev: Feil og overdreven bruk av bindestrek! Luksus-problemer. Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3257 Del Skrevet 20. august 2016 At andre hele tiden skal legge seg oppi det andre gjør Anonymkode: 204eb...715 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 20. august 2016 #3258 Del Skrevet 20. august 2016 At jeg til tider kommer borti feil tast og havner på brukeres profiler... Har aldri hatt interesse for å gå inn på profiler til folk :/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3259 Del Skrevet 20. august 2016 2 timer siden, C'est la vie:) skrev: At jeg til tider kommer borti feil tast og havner på brukeres profiler... Har aldri hatt interesse for å gå inn på profiler til folk :/ Dette skjer veldig ofte med meg også! Jeg skjønner ikke hvordan jeg egentlig klarer å havne der... Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 20. august 2016 #3260 Del Skrevet 20. august 2016 At jenten(e) jeg burde hatt ONS med i natt nå får sikkert helt andre ukjente douchebags å ha ONS med istedenfor. FML. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå