AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #3141 Del Skrevet 5. august 2016 Idiotiske rosa-bloggere som konstant legger ut bilder, hvor de ser ut som noen over-sminkede barbie-dukker. Samtidig som de heile tider påstår at "persolighet betyr mye mer enn utseende" Samtidig bruker de jo det forbanna utseendet sitt, nettopp for å fiske etter komplimenter heile tiden! At de hjernedøde idiotene som leser slikt tull, faktisk tror blindt på alt det tullet slike bloggere kommer. Det sier vel sitt om hvor elendig det faktisk står til i topplokket på disse leserne. Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 5. august 2016 #3142 Del Skrevet 5. august 2016 Overdreven/feil bruk av bindestrek. Regn og lummert vær At teite rosablogere tar så mye plass i media 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 5. august 2016 #3143 Del Skrevet 5. august 2016 Folk som legger ut bilder av ungene sine på instagram med snapchatfilter. Jentungen på ti år får glødende øyne, plettfri hud og en krans av sommerfugler/blomster rundt hodet. Mor er tydeligvis veeeldig stolt; "seee vakre jenta mi, ser ut som en supermodell hun! #pen #beautiful #vakker #model #nydelig" osvosv blabla. Altså. Snap out of it. Dette irriterer meg noe veldig. La barnet få være barn. Være seg selv. Og drit nå i det helsikes filteret. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 5. august 2016 #3144 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Og store mengder selfier irriterer meg. Flott at du selv synes du er pen. Fortsett gjerne med det. Men må alle selfiene være med trutmunn og solbriller, filter og lyssetting on fleek? Og med Chanel og LV-stæsj? Det blir for myyye....😩 Endret 5. august 2016 av rebella81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. august 2016 #3145 Del Skrevet 5. august 2016 23 timer siden, Pringle skrev: Jeg samler på de lappene Og har en viss fascinasjon for PLU-koder Klistremerkene er dessuten spiselige og helt ufarlige PLU.. hÆ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 5. august 2016 #3146 Del Skrevet 5. august 2016 40 minutter siden, Lutetium 71 skrev: PLU.. hÆ? Koder man har på varer som ikke har strekkde. Eks er bananer 710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 5. august 2016 #3147 Del Skrevet 5. august 2016 At mannen min enda ikke har forstått at det er meningen å henge jakken til jentungen på knaggen på veggen og ikke på gulvet nedenfor. Neste gang truer jeg med å henge opp en knaggrekke i hennes høyde slik at hun kan vise ham hvordan det skal gjøres! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. august 2016 #3148 Del Skrevet 5. august 2016 23 minutter siden, Fluffe skrev: Koder man har på varer som ikke har strekkde. Eks er bananer 710 Åja, trodde det hadde med Yassir Arafat å gjøre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 5. august 2016 #3149 Del Skrevet 5. august 2016 At det er irriterende er en underdrivelse, men en kampanje om meg på nettet uten at jeg vet det selv var litt irriterende. Jeg lurer på hvordan noen får til det. Det er neppe lovlig å sette opp kampanjer i andres navn. *må kontakte en pr-ekspert* Nei, ellers går det bra altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #3150 Del Skrevet 5. august 2016 1 time siden, Lutetium 71 skrev: Åja, trodde det hadde med Yassir Arafat å gjøre Du trodde PLU var samme som PLO Anonymkode: d15a2...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. august 2016 #3151 Del Skrevet 6. august 2016 Den 19.6.2016 at 13.30, AnonymBruker skrev: Ja,ikke sant. Ingen gjør det når de trener. Hadde jeg hatt et slikt glis når jeg trente så hadde vel folk trodd at jeg var gal. Ja,det er sant. Det er vel for å selge,men det ser jo utrolig tåpelig ut. Reklame for tannkrem og generelt tannprodukter er helt forferdelige på det der. Folk står jo å gliser mens de pusser tennene Anonymkode: 64ffb...899 Og ikke glem det mest irriterende med alle tannkremreklamer. Nemlig det at det ikke skummer når de pusser!! De står bare der og gliser som galemannnen mens de pusser med knusk tørr tannbørste!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 6. august 2016 #3152 Del Skrevet 6. august 2016 Møkkaringen i do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 6. august 2016 #3153 Del Skrevet 6. august 2016 Folk som bytter profilbildene sine på facebook til selfies de har tatt i snapchat med snapchatfiltre som gjør ansiktet slankere, nesen smalere, øynene mer poppende og plettfri hud. Det er jo ikke sånn de ser ut på ekte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 6. august 2016 #3154 Del Skrevet 6. august 2016 Den Thursday, August 04, 2016 at 12.37, Ole Brumm skrev: Prisen på babyklær. 700 kr for et plagg. virkelig?! Et plagg babyen vokser utav innen 2 uker?. Fatter ikke at folk kjøper klær så dyre til et lite barn. De billigste kan jeg ikke kjøpe. For det har mor og bestemor kjøpt selv Enig! Dro på babyshop for å handle litt klær til babyen og fikk bakoversveis av prisen på en body til nyfødt. 270 kroner?? Laget av gull da eller? Barnet vokser jo ut av det like fort som de vokser inn i det. *Listet meg stille ut av butikken* 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 6. august 2016 #3155 Del Skrevet 6. august 2016 Den Thursday, August 04, 2016 at 13.37, Ole Brumm skrev: Vurdere det. Til et stort kjøpesenter, hvor de har to baby-butikker, hm, kappahl og alt. Skal innom i dag, så får se hvor lang "holdbarhet" de har. Har aldri kjøpt gavekort før. Hvis det varer til jule-salget så hadde det vært supert. For hun mangler mye ull og vinterklær. Har googlet meg ihjel på å finne tips til gave. Men de kan da vel ikke ha handlet inn alt av klør for flere måneder til babyen? Vi hr fått klær i ulike størrelser (opp til 6 måneder). Ellers hadde jeg blitt veldig glad for et deilig baby-håndkle, kluter/gulpekluter, sengetøy, bleier (jepp!). Beste hadde jo vært babybok, typ: "Mine første leveår". Kunne det vært noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 6. august 2016 #3156 Del Skrevet 6. august 2016 10 timer siden, DreamOn skrev: Og ikke glem det mest irriterende med alle tannkremreklamer. Nemlig det at det ikke skummer når de pusser!! De står bare der og gliser som galemannnen mens de pusser med knusk tørr tannbørste!! Ja, herregud! Det er jo så teit. Hvem er det som pusser tennene mens de står å gliser liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonush Skrevet 6. august 2016 #3157 Del Skrevet 6. august 2016 2 timer siden, C'est la vie:) skrev: Men de kan da vel ikke ha handlet inn alt av klør for flere måneder til babyen? Vi hr fått klær i ulike størrelser (opp til 6 måneder). Ellers hadde jeg blitt veldig glad for et deilig baby-håndkle, kluter/gulpekluter, sengetøy, bleier (jepp!). Beste hadde jo vært babybok, typ: "Mine første leveår". Kunne det vært noe? Jeg tror ikke at jeg ville ha satt pris på babybok. Ville kanskje ha byttet den like fort som jeg hadde fått den. Babybok er en personlig ting som man kjøper etter hvilken type som føles riktig. Noe annet jeg ikke ville ha satt pris på er bråkete utstyr som er ment å vare en liten stund, av typen gåstol/gåtog (min fikk i sin tid gåstol Thomas tog, veldig moro i akkurat fem minutter). La foreldrene velge hva som er riktig for dem. Er ellers enig med de andre tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. august 2016 #3158 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) C'est la vie:) skrev (På 6.8.2016 den 10.01): Men de kan da vel ikke ha handlet inn alt av klør for flere måneder til babyen? Vi hr fått klær i ulike størrelser (opp til 6 måneder). Ellers hadde jeg blitt veldig glad for et deilig baby-håndkle, kluter/gulpekluter, sengetøy, bleier (jepp!). Beste hadde jo vært babybok, typ: "Mine første leveår". Kunne det vært noe? Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 6. august 2016 #3159 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg hater å vente. Når man ikke har en tidsramme eller vet om man skal noe, så er det tortur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 6. august 2016 #3160 Del Skrevet 6. august 2016 2 timer siden, sonush skrev: Jeg tror ikke at jeg ville ha satt pris på babybok. Ville kanskje ha byttet den like fort som jeg hadde fått den. Babybok er en personlig ting som man kjøper etter hvilken type som føles riktig. Noe annet jeg ikke ville ha satt pris på er bråkete utstyr som er ment å vare en liten stund, av typen gåstol/gåtog (min fikk i sin tid gåstol Thomas tog, veldig moro i akkurat fem minutter). La foreldrene velge hva som er riktig for dem. Er ellers enig med de andre tingene. Å! Da er man nok forskjellig der. Fikk en til barnet mitt og ble kjempeglad. Hadde ikke tenkt over å kjøpe en selv. Men kjekt å vite at noen ønsker å kjøpe en slik selv. Enig med bråkete ting. Har en kompis som er fæl på dette.... Eldste fikk munnspill og "lag selv" hobby-leke med glitter som skal på..... Hun ble kjempeglad og jeg tenkte pokker med lyd og masse glitter i hele huset 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå