Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Naive mennesker som går til personangrep. Og naiviteten ser ut til å "berike" STORE deler av dette landet. Altså, jeg synes synd i dere alle små, men at det går an å være så dum... i 2016! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når film-produsenter og regissører sletter en scene fra filmer og TV-serier.

For eksempel dersom ett par karakterer havner i en stor slåss-kamp. Deretter stikker de i hver sin retning. Seinere i filmen, så har karakterene fleire blåmerker og ett par kutt som blør. Men før filmen (eller TV-serien) blir publisert, så blir heile sekvensen med slåss-kampen fjernet. Men skuespillerne har jo beholdt alle blåmerkene (og alt de falske blodet) fra den tidligere slåsskampen! Så det henger jo ikke på greip. Dersom scenen med slåsskampen ikke skal være med i filmen eller TV-serien, så burde de jo egentlig ha fjernet alt blodet, blåmerkene og slike ting som kom på grunn av slike slåsskamper...

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettsider som ikke laster uten at jeg er inne på akkurat den fanen. Ja, jeg gjør gjerne noe annet mens jeg venter, så da kan jo du bli ferdig sånn at jeg ikke mister unødvendig mye tid.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som driver med Pokemon Go på kirkegårder. Vis respekt da, samme hvor hekta du er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, rebella81 skrev:

Folk som driver med Pokemon Go på kirkegårder. Vis respekt da, samme hvor hekta du er.

Nettopp!

Det er vel hakket verre med folk som besøker Auchwitch eller lignende også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som driver med forskjellsbehandling!

Jeg kjenner ein familie, som skulle passe på en hund for noen de kjente. Men det har vært så varmt ute den siste tiden, at tur-gåing med denne hunden var begrenset til ganske seint på kvelden. En av ungdommene i familien får knapt lov til å sparke med en fotball, bare fordi foreldrene deres påstår at hunden kan bli over-opphetet i varmen. Men andre ungdommer i familien får lov til å gå veldig lange turer (i over en halv-annen time!) selv om det er godt over tjue varme-grader utendørs!  

Dersom foreldrene ikke får med seg at favoritt-ungen deres har gått ut en tur. Men de får med seg at det andre barnet deres står og titter ut ett vindu (for å se etter de som er ute, og går tur med hunden) så begynner  foreldrene å kjefte fordi de mistenker at barnet planlegger å gå en tur med hunden. Kort tid seinere kommer  favoritt-gullklumpen til foreldrene  tilbake fra en veldig lang tur (med en varm og pesende hund på slep) og da er det liksom ikke måte på hvor fantastisk det er at noen har gått tur med den hunden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg alltid har lyst på sjokolade eller potetgull.

:angry:

Anonymkode: de5b2...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I know the struggle. :dry:

Anonymkode: fb061...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk og pris er det lørdag i dag og da er det lov (ihvertfall i min verden) :laugh::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Irriterer meg så ekstremt over eierne over oss og den forbaska trampingen! De er pokker meg våkne til langt ut på natt (og dusjet halv tre i natt??!). 

Memo to self: Har eierne stor ræv og er ellers lite trent, da vil det høres ut som om de kommer gjennom gulvet når de går. Herregud, se til å slank dere, godtegriser!! 

Anonymkode: e09da...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

MENN.

Anonymkode: 55cca...834

KVINNER!

:bond:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

-Folk som er på veg til byen som allereie er litt fulle og høglytte som absolutt skal stanse utanfor soveromsvindauget mitt og stå der og prate og rope mens eg prøvar å sove! 

-Mobilen min som har bestemt seg for at eg ikkje får lov til å lese på KG...

Endret av Karou
La til noko.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...