Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

At journalister i nettavisene i det heile tatt får lov til å publisere sine anmeldelser angående musikk og / eller film som nylig har kommet ut. De fortjener egentlig ikke å bli kalt "journalister" en gang.

Blad-smører er nok en langt mer dekkende beskrivelse av det yrket deres. Slike anmeldelser er den aktuelle journalisten sin objektive mening. Da burde de heller ha skrevet om dette på en personlig blogg eller noe. I steden får de sin egen mening på trykk hos en landsdekkene avis - som veldig mange mennesker leser..

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når noen har brukt bilen og glemmer å skru av radioen før de skrur av motoren. De som gjør det har også alltid radioen på bånn pine også, slik at jeg skvetter i taket! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhorning

Selgere som ikke tar nei for et nei.

Folk som ikke eier folkeskikk mot butikkansatte. Fy fader, jeg kunne slått dem ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At John Oliver skal konstant komme med morsomme kommentarer. Mesteparten av sammenligningene er hverken morsomme eller gode sammenligninger.   

Personer som sier ting de ikke mener enten for å bli likt eller for å få oppmerksomhet, samme med personer som overdriver av samme grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Rumle skrev:

Tour de france! :dry: 

Enig. Og fotball. Og sport hele dagen. 

Anonymkode: 75f18...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Den 13.7.2016 at 11.04, MiaMe skrev:

Folk som skriver "nom nom". Gud bedre, jeg vet ikke hvor mange jeg har slettet fra facebook pga dette (typisk koblet opp mot matbilder). Det heter NAM for faen! NAM!

Det er vel ganske vanlig å bruke på engelsk,og ikke folk som tar feil av nam og nom:Om nom nom

Anonymkode: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ellers må jeg si at endel av de ferie-trådene som florerer her om dagen irriterer meg endel. Virker som noen har veldig lite å gjøre på siden de må opprette tråd etter tråd om samme tema eller masse tull.

Anonymkode: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man prøver å bli kvitt noen greier gjennom finn.no eller lignende.

Noen sender en tekst-melding eller e-post om at de er veldig interesserte, og gjerne vil stikke innom for å se på tingene. Men så dukker de ALDRI opp, til avtalt tid! Ikke lar de høre fra seg i etterkant heller.

Dermed blir man jo sittende og vente på at noen som har skrevet at de skal dukke opp, til det og det tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. juli 2016 at 11.04, MiaMe skrev:

Folk som skriver "nom nom". Gud bedre, jeg vet ikke hvor mange jeg har slettet fra facebook pga dette (typisk koblet opp mot matbilder). Det heter NAM for faen! NAM!

Enig, det er sykt irriterende! Men omnomnom er enda verre. Jeg har ikke slettet noen pga dette, men irriterende er det, ja! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt dette pisset om Pokemon GO i nettaviser og TV-nyhetene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt dette pisset om Pokemon GO i nettaviser og TV-nyhetene.

Ja hva er greia?! Voksne mennesker som oppfører seg som patetiske tullinger. 

Anonymkode: ddb3a...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker

Slarvekjærringer i psykiatrien, eller vent, er det "fagfolk" det heter, eller - jo, det blir jo " unge jenter som skal lære" fnis, he,he,he. Fy faen, for et råttent system. Sånne mennesker burde skamme seg ihjel. For et pakk. 

Anonymkode: 012ff...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...