Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

C'est la vie:) skrev (På 18.6.2016 den 22.34):

En annen ting! Når kunden foran legger på siste vare, hvorfor kan de ikke legge ut skille-klossen for de som kommer bak? Greit nok at jeg kan gjøre det selv, men må jo gjerne vente til de har flytta på rævva si slik at jeg kan strekke meg hen for å nå den. Noen andre som tenker slik? 

Ekspander  

Er helt enig og gjør det selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 18.6.2016 den 17.05):

Dette irriterer meg også!

Samme med reklame-filmer for treningsutstyr også.
 Alle som deltar i slike reklamer sitter med noen gigantiske, påklistrede smil.
 Slike reklamer virker helt hinsides usannsynlig.

Anonymkode: 625e4...0c5

Ekspander  

Ja,ikke sant. Ingen gjør det når de trener. Hadde jeg hatt et slikt glis når jeg trente så hadde vel folk trodd at jeg var gal.

Pringle skrev (På 18.6.2016 den 21.12):

I reklamer også, alle ser sånn ut uansett hva de gjør og det er dødsirriterende! Gliser og ler, hele tiden, når vasker gulvet, eller lager mat, eller monterer flatpakkede møbler! Ingen mentalt friske mennesker gliser og ler mens de gjør dagligdagse kjedelige ting!

Ekspander  

Ja,det er sant. Det er vel for å selge,men det ser jo utrolig tåpelig ut. Reklame for tannkrem og generelt tannprodukter er helt forferdelige på det der. Folk står jo å gliser mens de pusser tennene :biggrin:

Anonymkode: 64ffb...899

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Under fotball-sendingene fra EM, så sender de alltid med en veldig mange bilder av publikum og tilfeldige ansikter - ofte med musikk til. Hvorfor er det egentlig så viktig å ha med slike ting? Liker folk generelt å få med seg slike bilder?

Eller er det bare jeg som opplever alt det som en smule irriterende?
Hvorfor kan ikke arrangørene heller gå direkte til fotball-studio eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Blir dritirritert når brukere legger ord i munnen på andre, bruker stråmann argumentasjon og man må skrive opptil TRE INNLEGG for å gjenta at vedkommende har misforstått, sier ting som ikke stemmer, kommer med påstander om utsagn en aldri har sagt og ilegger deg holdninger du IKKE HAR, det er dårlig diskusjonsteknikk og forbanna irriterende. skjønner du, @HarryDotter ?!??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Irriterer meg over brukere som må ty til å bruke ordet Stråmann i enhver diskusjon istede for å argumentere tilbake. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg helt vilt over det lille området på fronruta som vindusviskerne ikke får med seg.

Og hvis jeg tramper i noe seigt når jeg nettopp har tatt på rene sokker.

Når folk har så lav lyd på TV/RADIO at man bare hører s'ene og t'ene.

Og plastfolie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

At mus på datamaskinen tydeligvis har fucket seg opp.

Hvis jeg prøver å trykke vekk en enkelt side, så kan man banne på at tre eller fire andre sider forsvinner i samme slengen.

Hvis jeg spiller dataspill, og skyter tre eller fire skudd - så forsvinner minst femten skudd av gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mennesker som skryter på facebook. I dag er det et UNGT par som har lagt ut link til sitt nye hus til FIRE millioner: "Shiit!!! Vi har kjøpt hus!!! Gud er god!!". Dette er unge, kristne mennesker. Trodde virkelig at dette ikke var noe kristne mennesker gjorde. 

For all del, gratulerer til alle som kjøper seg hus, men spar meg for skrytingen! 

Anonymkode: e09da...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det irriterer meg litt at det er så vanskelig å lage en salat som går an å spise på en normal måte. På flere kafeer og kantiner så virker det ikke som de tenker at folk faktisk skal spise det også. Svære blader med salat og store biter med grønnsaker som gjør at du må ha kniv og gaffel for å få det i deg.

Det er liksom så unødvendig når de lett kunne revet opp salaten og skjært litt mindre biter.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2016 den 12.16):

Mennesker som skryter på facebook. I dag er det et UNGT par som har lagt ut link til sitt nye hus til FIRE millioner: "Shiit!!! Vi har kjøpt hus!!! Gud er god!!". Dette er unge, kristne mennesker. Trodde virkelig at dette ikke var noe kristne mennesker gjorde. 

For all del, gratulerer til alle som kjøper seg hus, men spar meg for skrytingen! 

Ekspander  

Så bare for at kristne har med setningen "Gud er god", så får de ikke lov å skryte av at de har kjøpt hus? Et hus de kanskje har spart til like lenge som ikke-kristne og som de er like lykkelige over at de har fått?

Regner med at også ikke-kristne skryter av huskjøp. Det er tross alt en stor livsforvandlende begivenhet, mer enn "jeg spiste ost på skiven til frokost" eller "jeg tok 20 armhevinger etter lunsj".

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.6.2016 den 12.16):

Ekspander  

Jeg så det samme med et ungt par i starten av 20-årene som har kjøpt en bolig til rundt 6 millioner kroner. Det er ikke noe som går meg noe spesielt på nervene, men det sier jo en hel del om disse menneskene når de føler for å blafre rundt med slike høye summer på sosiale medier. 

Og nei, disse pengene er selvsagt ikke selvopptjente penger. 

Anonymkode: 40b2b...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.6.2016 den 15.41):

Kanskje litt teit,men jeg irriterer meg litt over når blader og sider på nettet skal vise bilder av ulike treningsøvelser eller styrkeøvelser så må modellen glise så utrolig dumt på hvert eneste bilde.

Modellen trenger jo ikke å se sur ut,men det ser så unaturlig og dumt ut med den glisinga på hvert bilde :)

Ekspander  

Hva med bind- og tampongreklamene? Lykkelig og lett på tå hopper modellene rundt i byen med hvite bukser og korte skjørt. Virker som at mensen blir en eneste stor fest med libresse.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når du er på fest,  så noen som kaller deg for en tørrpinne fordi du ikke er full og tar helt av. Jeg drikker meg kun brisen, men aldri full. Jeg er så drittlei av de som skal legge seg opp i mine drikkevaner og spør 100 ganger hvorfor jeg ikke er full. Jeg liker ikke å drikke meg full! 

Anonymkode: 829fb...317

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kolleger som ikke engang prøver å finne ut av ting selv, men skal ha andre til å gjøre det for seg.

Som han som nekter å lære seg hvordan man kaller inn til møter i Outlook, men ber meg gjøre det hver gang, og nekter å bli vist hvordan det skal gjøres. 

Eller han som nå skal ha meg til å holde et møte for å vise hvor noen dokumenter ligger. Altså, vi har én disk for dokumenter, der ligger det en katalog med navnet på systemet, og under der igjen er det en katalog for Dokumentasjon. Hvor vanskelig er det å klikke på en katalog og se hva som er i den, da? GRRR!!!

Anonymkode: 88084...447

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som skriver i tråder helt uten å svare på det det handler om. Eller som tydeligvis bare har skummet igjenom, og misforstått totalt. Og så sporer alt av, og ts får aldri svar på det hun egentlig lurer på. Blir småsprø av sånne tråder. 

Anonymkode: 88084...447

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som har vært på forumet lenge og ikke forstår hvordan Anonymbruker fungerer.

Sånne som tror det er en og samme bruker, skjønner ikke at man skal se på koden på slutten av innlegget eller tror at man har samme ab-kode i alle tråder.

Skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke forstå det. Greit nok hvis man er ny og ikke har så mye erfaring fra forum, men etter en liten stund burde man i det minste forstå at det ikke er en bruker som har mange millioner innlegg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...