Gjest Jacklost Skrevet 23. mars 2016 #2301 Del Skrevet 23. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes jo mer enn nok folk som klager og kjefter på folk som er vegetarianere da... Anonymkode: 625e4...0c5 Jeg er ikke en av dem så det gjelder ikke meg, jeg vil få spise kjøttet mitt i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #2302 Del Skrevet 23. mars 2016 6 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Folk som viser en totalt mangel på historiekunnskap irriterer meg. Jeg forventer ikke at folk skal være eksperter men visse ting burde man bare vite. Som for eksempel ? Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #2303 Del Skrevet 23. mars 2016 Og/å regelen irriterer vettet av meg for tiden. "Å" som infinitivsmerke greier jeg lett og det å binde sammen ord med "og". Resten er en stor smørje som gjør meg jævlig forvirra og irritert. Føler jeg ikke kan skrive en lengre tekst for tiden uten at jeg kødder det til med for mye "og". Har vært på språkrådet sine nettsider å lest og funnet noen øvingsoppgaver, men har ikke tålmodighet eller konsentrasjon til å gidde å sette meg inn i det. Irritasjonen bygger seg opp i brystet når jeg må lese om det og prøve å få det inn i hjernen. Orker faen ikkkkklkkke!!!!!!!*!!++&%%% Anonymkode: 21ac0...f52 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #2304 Del Skrevet 23. mars 2016 At TV3 sender det rævva dritt-programmet Paradise Hotell i steden for å sende NCIS. Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2305 Del Skrevet 24. mars 2016 HVORFOR er det MENN på KVINNEguiden??? Ser dere på dere selv som kvinner? Anonymkode: b639e...8ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2306 Del Skrevet 24. mars 2016 At TV 2 heller velger å sende en gammel Harry Potter-film, i steden for å sende nye episoder fra Home & Away!! Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2307 Del Skrevet 24. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: At TV 2 heller velger å sende en gammel Harry Potter-film, i steden for å sende nye episoder fra Home & Away!! Anonymkode: 625e4...0c5 Ikke for å ødelegge irritasjonen din, men er du sikker på at serien sender en ny episode hver uke? Vet fra andre serier at de kan ta opphold på en uke eller fler. Anonymkode: 31b45...fa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2308 Del Skrevet 24. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å ødelegge irritasjonen din, men er du sikker på at serien sender en ny episode hver uke? Vet fra andre serier at de kan ta opphold på en uke eller fler. Anonymkode: 31b45...fa2 De sender vel egentlig en relativt ny episode hver dag, iallefall i ukedagene. Men kanskje TV2 sender noe annet dilldall, fordi det er påske? Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 24. mars 2016 #2309 Del Skrevet 24. mars 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: De sender vel egentlig en relativt ny episode hver dag, iallefall i ukedagene. Men kanskje TV2 sender noe annet dilldall, fordi det er påske? Anonymkode: 625e4...0c5 Antageligvis pga påsken ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2310 Del Skrevet 24. mars 2016 12 minutter siden, Brimi skrev: Antageligvis pga påsken ja Likevel litt små-kjipt da. Dessuten har TV 2 sendt alt mulig dilldall, for eksempel vinter-sport eller sykkel løp veldig lenge før dette. Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 26. mars 2016 #2311 Del Skrevet 26. mars 2016 Irriterer meg grenseløst over at jeg ALLTID klarer å skitne til brillene mine! Skal gjerne rette på de, hvor fingeren sklir og smudger til glasset. Er så lei av å måtte pusse de mange ganger om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 26. mars 2016 #2312 Del Skrevet 26. mars 2016 Kjedsomhet. Dét er irriterende, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 26. mars 2016 #2313 Del Skrevet 26. mars 2016 Når man virkelig prøver å lette på humøret ved å være koselig, lage god frokost, favorittmat etc. For å bli ignorert. Så rydde hele leiligheten, vaske klær og vaske oppvask etc. For å bli ignorert. Hva har jeg gjort mot denne personen? Absolutt ingenting. Å vent, handle inn mat for 700kr og alt det over. Dette gidder jeg faen meg ikke. Hade Oslo, hei påske i Bærum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 26. mars 2016 #2314 Del Skrevet 26. mars 2016 Og vil legge til elefantføttene til de i etasjen over oss. De tramper hele dagen!!! Og hva slags aktivitet krever at man vandrer frem og tilbake kontinuerlig i flere timer? Bokstavelig talt. Jeg har sittet og slappet av i sofaen i over to timer, hvor kona i hus har gått frem og tilbake hele tiden! Eneste stoppet er den forbaska vasken hun skrur av og på hver gang hun kommer til kjøkkenet. Som er like lytt som elefantføttene! Om det er vasking av huset som kjærringa holder på med, jammen så for faen se til å fylle ei vaskebøtte med vann i stedet for å vandre frem og tilbake for å skylle kluten over hvert støvkorn du finner!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #2315 Del Skrevet 26. mars 2016 Folk som skal skrive ord som Nordmann, Engelsk, eller Amerikanere. Ingen av disse ordene skal egentlig skrives med store for-bokstaver hvis de ligger midt i en setning på denne måten! Likevel er det fryktelig mange nordmenn som skriver slike ord (på språk eller nasjonaliteter) med store for-bokstaver! Anonymkode: 625e4...0c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 26. mars 2016 #2316 Del Skrevet 26. mars 2016 56 minutter siden, dillyduzit skrev: Når man virkelig prøver å lette på humøret ved å være koselig, lage god frokost, favorittmat etc. For å bli ignorert. Så rydde hele leiligheten, vaske klær og vaske oppvask etc. For å bli ignorert. Hva har jeg gjort mot denne personen? Absolutt ingenting. Å vent, handle inn mat for 700kr og alt det over. Dette gidder jeg faen meg ikke. Hade Oslo, hei påske i Bærum. Du fortjener mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #2317 Del Skrevet 26. mars 2016 Når gjester begynner sitter og plukker fjær ut av sofaputene mine, da blir jeg irritert... Ja, av og til stikker det ut en og annen fjær, men det er ikke en invitasjon til å lete ut så mange man kan! Verste var når svigerinne min satt og gjorde dette gjennom hele besøket, for så å blåse alle opp i lufta i stua. Så ut som to fugler hadde hatt slosskamp i stua. Anonymkode: e09da...92f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #2318 Del Skrevet 26. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når gjester begynner sitter og plukker fjær ut av sofaputene mine, da blir jeg irritert... Ja, av og til stikker det ut en og annen fjær, men det er ikke en invitasjon til å lete ut så mange man kan! Verste var når svigerinne min satt og gjorde dette gjennom hele besøket, for så å blåse alle opp i lufta i stua. Så ut som to fugler hadde hatt slosskamp i stua. Anonymkode: e09da...92f Enkelte mennesker eier rett og slett ikke folkeskikk! Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2319 Del Skrevet 27. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Når gjester begynner sitter og plukker fjær ut av sofaputene mine, da blir jeg irritert... Ja, av og til stikker det ut en og annen fjær, men det er ikke en invitasjon til å lete ut så mange man kan! Verste var når svigerinne min satt og gjorde dette gjennom hele besøket, for så å blåse alle opp i lufta i stua. Så ut som to fugler hadde hatt slosskamp i stua. Anonymkode: e09da...92f Til pass for deg som bruker ekte dun i putene dine. De stakkars fuglene har hatt det mye verre enn deg for å si det sånn. Anonymkode: a45c7...d14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2320 Del Skrevet 27. mars 2016 Den 24.3.2016 at 2.26, AnonymBruker skrev: HVORFOR er det MENN på KVINNEguiden??? Ser dere på dere selv som kvinner? Anonymkode: b639e...8ab Hvor er manneguiden? Anonymkode: 4d3f7...bea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå