Mousj Skrevet 18. mars 2016 #2261 Del Skrevet 18. mars 2016 Kokte riskorn under sokken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eighth Planet Skrevet 18. mars 2016 #2262 Del Skrevet 18. mars 2016 uvitende folk som tror de kan alt om deg, eller som føler at de må diskutere det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 18. mars 2016 #2263 Del Skrevet 18. mars 2016 Gnagsår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. mars 2016 #2264 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #2265 Del Skrevet 18. mars 2016 Folk som lar hunden sin bli stående i kort bånd (eventuelt liten hundegård) døgnet rundt, nærmest uten mosjon eller stimuli... Anonymkode: 625e4...0c5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 18. mars 2016 #2266 Del Skrevet 18. mars 2016 Når noen har sitert meg og så er tråden slettet eller skjult i mellomtiden så jeg ikke får sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2267 Del Skrevet 19. mars 2016 Hvis man skriver ett temmelig langt svar (gjerne ett par avsnitt) i en eller annen tråd her på forumet. Og så kommer det noen andre, som siterer heile denne lange kommentaren min - bare for å skrive en veldig kort kommentar (som regel bare en enkelt liten setning) selv... Hvorfor kan de ikke bare sitere en setning eller noe av det jeg har skrevet da! Slik at man slipper å scrolle over sin egen veldig lange kommentar, bare for å komme frem til den lille korte setningen som noen andre har skrevet!? I tillegg er det ofte fleire som har gjort dette - i den samme tråden. Dermed må jeg faktisk scrolle over mitt eget veldig lange innlegg opp til fleire ganger i den samme tråden, bare for å finne frem til noen veldig korte kommentarer som noen andre har skrevet... Anonymkode: 625e4...0c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 19. mars 2016 #2268 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man skriver ett temmelig langt svar (gjerne ett par avsnitt) i en eller annen tråd her på forumet. Og så kommer det noen andre, som siterer heile denne lange kommentaren min - bare for å skrive en veldig kort kommentar (som regel bare en enkelt liten setning) selv... Hvorfor kan de ikke bare sitere en setning eller noe av det jeg har skrevet da! Slik at man slipper å scrolle over sin egen veldig lange kommentar, bare for å komme frem til den lille korte setningen som noen andre har skrevet!? I tillegg er det ofte fleire som har gjort dette - i den samme tråden. Dermed må jeg faktisk scrolle over mitt eget veldig lange innlegg opp til fleire ganger i den samme tråden, bare for å finne frem til noen veldig korte kommentarer som noen andre har skrevet... Anonymkode: 625e4...0c5 Enig. Irriterende med de som skal sitere Ts lange innlegg. Hallo, alle vet jo at det et Ts du svarer, så hvorfor sitere hovedinnlegget til Ts? Makes no sense. Endret 19. mars 2016 av LeilaS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2269 Del Skrevet 19. mars 2016 Min ufattelige late mann irriterer meg! Nå er det vår og på tide å ordne inne og ute. I dag skulle han rydde alle tingene sine etter å ha fikset bil i fjor (som har stått siden snøen kom!!!!) og har ryddet halvparten, men sa seg selv ferdig. Har bedt han gjøre dette i over et halvt år, og det tar faen meg ikke mer enn 10 minutter å rydde. Skulle gjort det selv, men han har jo et systeeeem må vite, og det må ikke jeg ødelegge. Slenger det pokker meg på søpla... For nå er det nok! Anonymkode: e09da...92f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2270 Del Skrevet 19. mars 2016 Ting som dette: http://www.peta.org/issues/animals-used-for-clothing/fur/canadian-seal-slaughter/ Anonymkode: 625e4...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2271 Del Skrevet 19. mars 2016 Når kjæresten glemmer å installere noe til et spill og han er selvfølgelig på jobb nå -.- Jeg vil spille nå Anonymkode: 31b45...fa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 21. mars 2016 #2272 Del Skrevet 21. mars 2016 Folk som trekker frem at det finnes et fjell hvis kombinerte høyde over og under vann er så stor at Mount Everest likevel ikke er verdens høyeste. Hvem faen bryr seg vel om hvor høyt det jævla drittfjellet er under vann!?! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2273 Del Skrevet 21. mars 2016 Bloggeren Kristin Gjelsvik som bestandig skriver "nå skal vi hygge", "vi har hygget" og lignende. Ååååå, hygge OSS, pleeeease. Jeg blir helt gal av det! Elsker bloggen, men dette går meg så ekstremt på nervene.. Anonymkode: f5841...318 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2274 Del Skrevet 21. mars 2016 Denne påska har mitt stebarn irritert meg grenseløst! Pappadalt til tusen, og far selv er lei av all kleningen. Om vi skal si noe til hverandre er hun der med en gang og roper "hva da??" eller "hva sa du/spurte du om?". Hater når barn gjør dette... Vi får ikke ett minutt til å snakke sammen når hun er her. For alle del, hun ønsker også å være med oss når hun først er her, men det finnes grenser for hvor mye midtpunkt man skal være!! Anonymkode: e09da...92f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2275 Del Skrevet 21. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne påska har mitt stebarn irritert meg grenseløst! Pappadalt til tusen, og far selv er lei av all kleningen. Om vi skal si noe til hverandre er hun der med en gang og roper "hva da??" eller "hva sa du/spurte du om?". Hater når barn gjør dette... Vi får ikke ett minutt til å snakke sammen når hun er her. For alle del, hun ønsker også å være med oss når hun først er her, men det finnes grenser for hvor mye midtpunkt man skal være!! Anonymkode: e09da...92f Det er bare å gi klar beskjed til faren at han skal kvitte seg med dattera si. Eller så stikker du er tross alt du som skal komme først. Anonymkode: 683f1...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. mars 2016 #2276 Del Skrevet 21. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne påska har mitt stebarn irritert meg grenseløst! Pappadalt til tusen, og far selv er lei av all kleningen. Om vi skal si noe til hverandre er hun der med en gang og roper "hva da??" eller "hva sa du/spurte du om?". Hater når barn gjør dette... Vi får ikke ett minutt til å snakke sammen når hun er her. For alle del, hun ønsker også å være med oss når hun først er her, men det finnes grenser for hvor mye midtpunkt man skal være!! Anonymkode: e09da...92f Denne påska?? Du...denne påska har ikke startet enda. 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2277 Del Skrevet 21. mars 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Denne påska?? Du...denne påska har ikke startet enda. 😜 Jeg vet.... Dag 4 og barnet har ennå ikke roet seg ned. Det tar gjerne et par dager før barnet godtar at meg og far snakker sammen, eller at far får på do/dusje. Det er et ork å høre "hvor er pappa??" , "er pappa fremdeles på badet?" tre ganger i minuttet. Eller "hvor skal du?" om mannen forlater stuen for å hente et glass vann f. Eks. Det er helt grusomt å ha det slik! Om han skal tømme søpla roper hun "Hadekoooos pappaaaa!!". Aaaarg! Anonymkode: e09da...92f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2278 Del Skrevet 21. mars 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne påska har mitt stebarn irritert meg grenseløst! Pappadalt til tusen, og far selv er lei av all kleningen. Om vi skal si noe til hverandre er hun der med en gang og roper "hva da??" eller "hva sa du/spurte du om?". Hater når barn gjør dette... Vi får ikke ett minutt til å snakke sammen når hun er her. For alle del, hun ønsker også å være med oss når hun først er her, men det finnes grenser for hvor mye midtpunkt man skal være!! Anonymkode: e09da...92f Hadde du reagert likt om det var et felles barn mellom deg og mannen som holdt på slik? Anonymkode: 4a036...8dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2279 Del Skrevet 21. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du reagert likt om det var et felles barn mellom deg og mannen som holdt på slik? Anonymkode: 4a036...8dd Selvsagt ikke hun er bare sjalu for at hun ikke er midtpunktet. Anonymkode: 683f1...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2280 Del Skrevet 21. mars 2016 Det er irriterende at sommeren ikke har dukket opp enda! Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå