Devilheart Skrevet 15. mars 2016 #2241 Del Skrevet 15. mars 2016 9 minutter siden, C'est la vie:) skrev: Jeg klagde for en tid tilbake (siste gangen jeg gikk på kino!) hvor 30% av publikum satt på mobilen, snappet og sende meldinger gjennom HELE filmen! Ikke første gang jeg har opplevd dette på kino, men da fikk jeg nok! Synes det er utrolig respektløst og jeg fikk nye billetter til en annen gang etter å ha sagt fra om at opplevelsen ble ødelagt. Ga vekk billettene og har aldri følt for å gå tilbake på kino. Sitter heller med mannen og koser oss alene i sofakroken. ^^Nettopp, hvorfor gidde å kle på seg og stresse med tid, snacks og forhold seg til andre når man har mange streamingmuligheter hjemme? Husker ikke en gang hvilken film jeg dro på sist, mulig det var Avengers 2. Har man litt tålmodighet, kan man fint se de nyeste filmene og seriene hjemme i grei kvalitet. Men klart enkelte filmer MÅ man bare nyte på kino da. Kommer noen storfilmer i år som bør sees på kino, til tross for forstyrrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. mars 2016 #2242 Del Skrevet 15. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du ikke si i seks-tiden.. Det tolker jeg iallefall som ganske fritt. Anonymkode: f5841...318 6 tiden betyr jo rundt kl 6. Da er det ganske rart folk kommer halv 7 eller kl 7. Spesielt hvis jeg sier "det blir mat i 6 tiden" og folk kommer kl 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 15. mars 2016 #2243 Del Skrevet 15. mars 2016 1 time siden, Devilheart skrev: ^^Nettopp, hvorfor gidde å kle på seg og stresse med tid, snacks og forhold seg til andre når man har mange streamingmuligheter hjemme? Husker ikke en gang hvilken film jeg dro på sist, mulig det var Avengers 2. Har man litt tålmodighet, kan man fint se de nyeste filmene og seriene hjemme i grei kvalitet. Men klart enkelte filmer MÅ man bare nyte på kino da. Kommer noen storfilmer i år som bør sees på kino, til tross for forstyrrelser. Enig! Jeg opplever kino-opplevelsen som svært annerledes nå enn tidligere. Før skrudde alle av mobilene før filmen, nå er der lys og lyd fra mobiler i hele salen. Sist film brukte som sagt 30 % mobilen gjennom hele filmen, mange snakket sammen og resten hysjet på de som snakket.... Respektløst og nå er det vel ikke lenge før det må være "ordensvakter" inne i salen som kaster ut de som bråker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 15. mars 2016 #2244 Del Skrevet 15. mars 2016 5 minutter siden, C'est la vie:) skrev: Enig! Jeg opplever kino-opplevelsen som svært annerledes nå enn tidligere. Før skrudde alle av mobilene før filmen, nå er der lys og lyd fra mobiler i hele salen. Sist film brukte som sagt 30 % mobilen gjennom hele filmen, mange snakket sammen og resten hysjet på de som snakket.... Respektløst og nå er det vel ikke lenge før det må være "ordensvakter" inne i salen som kaster ut de som bråker. Slike er det i USA tror jeg, burde vært i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 15. mars 2016 #2245 Del Skrevet 15. mars 2016 Da kan vi skrive at det irriterer at det ikke er slik i Norge også, for å holde oss til on-topic. Kom på nå i etterkant en opplevelse da jeg dro på kino med en venninne noen år siden. Hadde fått plasser sånn ca midt på og ved siden av meg kom det to unge jenter. De kunne bare ikke holde kjeft og håpet at de skulle dempe seg når filmen startet. Nope. Klarte å holde ut til ca midten av filmen før jeg dultet borti ene og husjet. Ble litt stille men fortsatt noen småsnakk resten av filmen. Hjalp litt å kremte noen ganger, men opplevelsen var ødelagt en gang for alle. Er som oftest de samme gruppene som ødelegger kino-opplevelser: gruppe med høylydte tenåringsgutter som kommenterer det som skjer i filmen, jenter og par som bare ikke kan holde kjeft og må prate om hva som helst, mobilavhengige folk, og foreldre som ikke har kontroll på ungene, særlig når de kommer i større grupper. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. mars 2016 #2246 Del Skrevet 15. mars 2016 Derfor er det greit å gå på premierene, for da er det mest folk som virkelig vil se filmen som er der. Jeg bor 130 m fra nærmeste kino, så går da innimellom, men mobilbrukere og snakkere irriterer her også. Hadde de holdt seg til sjekking før filmen og bare sjekk av klokken på mobilen, og et lite "haha" og "det var moro" og lignende til nabomannen, hadde alt vært greit. Men nå går det over stokk og stein. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tafit Tami Skrevet 16. mars 2016 #2247 Del Skrevet 16. mars 2016 Juksemakere i telletråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #2248 Del Skrevet 16. mars 2016 At det er så mange syke på jobb. Så mange at de som er igjen må ta ekstra vakter og jobbe overtid. Anonymkode: ed31a...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 16. mars 2016 #2249 Del Skrevet 16. mars 2016 Folk som tror de kjenner meg bedre en hva jeg selv gjør. Dette oppleves ofte på Internet forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 16. mars 2016 #2250 Del Skrevet 16. mars 2016 Kollega foran som bruker forbaska mye parfyme/duft/hudkrem/hva faen det er som stinker så fælt. Ødelegger hele fokuset og atmosfæren på jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #2251 Del Skrevet 16. mars 2016 At ingen gidder å klikke på bloggen min! Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #2252 Del Skrevet 16. mars 2016 Irriterer meg ihjel over at innkjørselen til jobb er 10 (!!!) meter innenfor den ytre bomringen - og her i byn er det 45 kr i bompneger i rushtiden. Gremmes nesten til døde hver gang jeg er nødt til å kjøre til jobb. Veeeldig fristende å parkere på menyen nedi gaten, men gebyret der er såpass stivt at jeg kan kjøre mye gjennom bomringen før det svarer seg. Anonymkode: 88084...447 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #2253 Del Skrevet 16. mars 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Irriterer meg ihjel over at innkjørselen til jobb er 10 (!!!) meter innenfor den ytre bomringen - og her i byn er det 45 kr i bompneger i rushtiden. Gremmes nesten til døde hver gang jeg er nødt til å kjøre til jobb. Veeeldig fristende å parkere på menyen nedi gaten, men gebyret der er såpass stivt at jeg kan kjøre mye gjennom bomringen før det svarer seg. Anonymkode: 88084...447 Hva med å ta kollektiv eller gå/sykle til jobb? Anonymkode: ed31a...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #2254 Del Skrevet 17. mars 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å ta kollektiv eller gå/sykle til jobb? Anonymkode: ed31a...174 Det er det jeg gjør - og det tar meg godt over en time, med tre herlige bytter underveis... Politikerne har nemlig bestemt at alle bare skal til og fra sentrum, ingen skal noen sinne bevege seg fra en bydel utenfor sentrum til en annen bydel utenfor sentrum, og derfor går også kollektivtransporten tilsvarende - som en fin stjerne hvor alt skal innom sentrum. Yey... Anonymkode: 88084...447 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 17. mars 2016 #2255 Del Skrevet 17. mars 2016 Det er litt irriterende når man leser godt skrevne AB-svar, men så aner man ikke hvem som har skrevet de slik at man ikke kan få med seg flere ting den personen skriver. Blir så nysgjerrig på hvem det er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 17. mars 2016 #2256 Del Skrevet 17. mars 2016 Skal ikke blande meg i hva du irriterer deg for, men det finnes alternativer om du tenker deg litt om, vet du. Er ikke verre enn å komplimentere innlegget og brukeren, og be pent om vedkommende kan ta kontakt med deg på PM. Problem solved. Dog, om brukeren faktisk vil ta kontakt og spenningen i det å vente på den meldingen er en annen sak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 17. mars 2016 #2257 Del Skrevet 17. mars 2016 Nei, nei, nei. Da hadde jeg jo frarøvet dem for spenningen rundt hvem som alltid plusser innleggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #2258 Del Skrevet 17. mars 2016 Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 17. mars 2016 #2259 Del Skrevet 17. mars 2016 Folk som ikke holder avtaler irriterer meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 17. mars 2016 #2260 Del Skrevet 17. mars 2016 Sånne syntetiske truser som stinker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå