Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Og det får deg til å gi opp ditt eget land?

Hæ?????

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, C'est la vie:) skrev:

Folk som ikke kommer på tiden og ikke sier ifra. Synes virkelig det er en uting når man har en avtale, og den andre parten ikke dukker opp. 

Hadde selskap i dag med 10 stykker. De begynte ALLE å rulle inn fra 16.15 til 16.45. Maten var klar klokken fire og jeg synes dette er så respektløst. Nei, ingen ga beskjed om at de var forsinket! 

Ja, dette er skikkelig irriterende! Spesielt når du har stelt i stand til middag. HVORFOR klarer ikke alle å komme kl 6 f.eksempel? Hvis jeg sier det er mat i 6 tiden, så forventer jeg at folk kommer på den tiden,  men neeeida. Alltid noen som er treig og ikke kan klokken. Ikke gidder de å gi beskjed heller at de er seine.

Nå har jeg begynt med at vi spiser når maten er ferdig. Så får somlekoppene spiser når de kommer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som smatter, slafser og tygger med åpen munn.

De som absolutt skal presse seg på bussen før folk har fått gått av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En tomsete sullik som er med på 71 Grader Nord, denne sesongen! Han er så fordømt irriterende.

Han fremstår fullstendig inkompetent og ubrukelig. Men får likevel en hel haug muligheter til å komme langt! 

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

All den reklamen om å følge den og den kontoen på instagram. Jeg følger noen trenings og matkontoer og f.. så lei jeg er av "how to build a better butt" som dukker opp konstant. Vurderer å la vær og følge dem for det er så irriterende. Hvorfor fokuseres det kun på rumpa liksom? Ofte er det med falske bilder der posituren gjør at rumpa ser mye større ut.

Anonymkode: 64ffb...899

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sitter med Iphonen sin på kino!   Jeg har ikke betalt 110 kr for å har det jævla lyset i sidesynet mitt under hele filmen!  Hvorfor i svarte gidder du å gå på kino når  sitter å ser på telefonen din i 1,5 time stedet??  :balltre:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, DreamOn skrev:

Folk som sitter med Iphonen sin på kino!   Jeg har ikke betalt 110 kr for å har det jævla lyset i sidesynet mitt under hele filmen!  Hvorfor i svarte gidder du å gå på kino når  sitter å ser på telefonen din i 1,5 time stedet??  :balltre:

Ja, også de som ikke kan ha mobilen på lydløs under filmen. Irriterende når det piper og det ringer. Noen tar jo mobilen å. Herregud da!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
7 timer siden, smalls skrev:

Ja, også de som ikke kan ha mobilen på lydløs under filmen. Irriterende når det piper og det ringer. Noen tar jo mobilen å. Herregud da!

Dette må gå an å klage på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der små begerne med blåbær.

Det skal bare et lite kakk til, så åpner lokket seg og alle bærene bare eksploderer utover gulvet. Eller det skjer mens begeret enda ligger oppi bæreposen på vei hjem fra butikken, noe som resulterer i blåbærsyltetøyklin på absolutt alt som ligger oppi.

Jippi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

De der små begerne med blåbær.

Det skal bare et lite kakk til, så åpner lokket seg og alle bærene bare eksploderer utover gulvet. Eller det skjer mens begeret enda ligger oppi bæreposen på vei hjem fra butikken, noe som resulterer i blåbærsyltetøyklin på absolutt alt som ligger oppi.

Jippi.

De lokkene der tåler jo ingenting! En gang eksploderte lokket I kurven og trillet overalt :roll: 

Anonymkode: fc315...b90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Anonyme som bare skal spre dritt og avspore i tråder. Ikke tør de å stå frem med nick. Feiginger! Burde fått noen konsekvenser. Sikkert de samme som går igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 13. mars 2016 at 13.53, smalls skrev:

Ja, dette er skikkelig irriterende! Spesielt når du har stelt i stand til middag. HVORFOR klarer ikke alle å komme kl 6 f.eksempel? Hvis jeg sier det er mat i 6 tiden, så forventer jeg at folk kommer på den tiden,  men neeeida. Alltid noen som er treig og ikke kan klokken. Ikke gidder de å gi beskjed heller at de er seine.

Nå har jeg begynt med at vi spiser når maten er ferdig. Så får somlekoppene spiser når de kommer. 

Da må du ikke si i seks-tiden.. Det tolker jeg iallefall som ganske fritt.

Anonymkode: f5841...318

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg så over nettartikler av typen "dette visste du ikke om..." eller "fem feil du gjør når..." som får folk til å virke uvitende og dumme. Det er vel streng tatt ikke noe å bruke krefter på, men jeg synes uansett det er irriterende. KG hadde mange slike artikler tidligere, men etter vi fikk ny redaktør ble det slutt. Takk og lov for det! Ikke framstill den gjennomsnittlige leser som et uvitende fjols.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)
Den Monday, March 14, 2016 at 7.16, Jacklost skrev:

Dette må gå an å klage på

Jeg klagde for en tid tilbake (siste gangen jeg gikk på kino!) hvor 30% av publikum satt på mobilen, snappet og sende meldinger gjennom HELE filmen! Ikke første gang jeg har opplevd dette på kino, men da fikk jeg nok!

Synes det er utrolig respektløst og jeg fikk nye billetter til en annen gang etter å ha sagt fra om at opplevelsen ble ødelagt. Ga vekk billettene og har aldri følt for å gå tilbake  på kino. Sitter heller med mannen og koser oss alene i sofakroken. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jacklost skrev:

Breivik saken, han fortjener ikke en dritt...

Ja, enig. Alt han ønsker er å få oppmerksomhet. Det verste som kan skje for Breivik er å bli glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...