AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Tenker da på "klassefest". Jeg hadde ikke dratt. Har ikke noe ønske om å treffe gamle klassekamerater igjen, trenger dem ikke og har ingenting å prate med dem om. Hadde vært ekkelt og unehagelig, og et avhør om hva man driver med, hva man gjorde, hvordan ting ble, hvor mange barn man har osv, all sånn prat jeg hater. Er jeg alene om å ha det sånn?Anonymous poster hash: 75b8b...aff 5
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Nei, de jeg gidder å ha kontakt med har jeg kontakt med og resten driter jeg i. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Nei, jeg ville ikke dratt. Dro ikke på reunion til ungdomsskolen eller vgs. Orker ikke sitte der og føle meg mislykket siden jeg fortsatt er singel og barnløs. Vil ikke ha medlidende blikk eller at folk ser på meg og ler "haha jeg visste at ingen ville ha deg, det har jeg alltid sagt." Mens de verste mobberne og idiotene har klart å gifte seg å få barn. Dårlig gjort er det. Anonymous poster hash: 98117...f2f 7
Papirfly Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Du burde lese denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=738379 Jeg hadde ikke dratt på reunion.
Fresi Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Du er ikke alene. Jeg drar på sånt, men med blandede følelser.
Gjest crazycatlady Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Hadde aldri giddet å dra på reunion. Jeg har kontakt med mine venner fra skolen, de andre er det en grunn til at jeg ikke har noe kontakt med...
Gjest Tris Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Nei jeg reiser ikke på slike tilstelninger. Jeg vet det er enkelte fra klassen min som hadde ønsket at jeg dukket opp, men vi har jo ikke noe mer felles enn at vi gikk i samme klasse. Så jeg har ikke dukket opp de to gangene det har vært snakk om treff. Det er kanskje kun en eller to jeg kunne tenkt meg å kontakte. Begge to er vakre kvinner med vakre personligheter.
Gjest metallita Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Kunne kanskje dratt på gjenforening med de som jeg gikk i 1-10.klasse med. Vi var en ganske liten klasse, og hadde mye gøy ilag. Hadde ikke orket å dratt på gjenforening med klassen fra videregående.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Nei. Jeg droppa ungdomsskolens reunion, og dropper glatt reunion for VGS også når den tid kommer. Har kontakt med to stk fra skolen, resten driter jeg i :-)Anonymous poster hash: 14524...d9a
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 Kunne kanskje dratt på gjenforening med de som jeg gikk i 1-10.klasse med. Vi var en ganske liten klasse, og hadde mye gøy ilag. Hadde ikke orket å dratt på gjenforening med klassen fra videregående. TS her. Vi og, kjente dem i ti år, men fortsatt ikke noe behov for å se dem igjen. De, og jeg, har forandret personlighet.Anonymous poster hash: 75b8b...aff
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 Vi var ikke på talefot da og har ikke vært det siden heller. Jeg går ikke på sånne sammenkomster. Anonymous poster hash: 83584...5bd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Jeg tror ikke jeg kommer til å bli invitert til en slik reunion. Jeg ble sjeldent invitert da vi gikk i samme klasse så jeg tviler på at jeg vil bli invitert 20-30 år senere. Klassen/e jeg har gått i, har det vært mye mobbing, utestengning, sjikane osv. De som utøvde store deler av mobbingen var en sammensveiset gjeng. Sammen hadde de det tilsynelatende svært hyggelig og har hatt et godt samhold i alle år. Men de hadde alle noen helt egne evner til å utestenge, manipulere og herse med andre mennesker. Jeg tror ikke jeg blir invitert ettersom jeg vil være elefanten i rommet. Den alle venter på at skal ta " et oppgjør ". Ingen ønsker å bli konfrontert. Så da vil det være lettere å "glemme å invitere" (nok en gang), enn å risikere at jeg kommer og ødelegger hele festen. Det er ikke jeg som ser ned i bakken eller unngår blikkontakt, når vi møtes ved tilfeldigheter. Det er de som må se ned og bort. Men blir jeg invitert, skal jeg gå. Og være den store elefanten. Ikke for å ta det store oppgjøret eller for å konfrontere dem, men for å la dem kjenne på den kleine stemningen og skammen. Anonymous poster hash: dac8e...655 2
2shy Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 Ingen interesse av å dra på reunion. Syns Facebook var reunion nok for min del.
Nuttery Skrevet 9. mai 2014 #14 Skrevet 9. mai 2014 Jeg kommer ikke til å dra på noen gjenforeninger med klassen min. Føler meg ikke nær de, har ingenting jeg ønsker å snakke om/mimre om osv. Så jeg blir nok å melde avbud
Eriks Skrevet 9. mai 2014 #15 Skrevet 9. mai 2014 (...) Ikke for å ta det store oppgjøret eller for å konfrontere dem, men for å la dem kjenne på den kleine stemningen og skammen. Anonymous poster hash: dac8e...655 Mest sannsynlig er de ikke klar over det engang .
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #16 Skrevet 9. mai 2014 Jeg gidder ikke dra på reunion. Anonymous poster hash: 65b1e...fb8
Gjest BettyBoop Skrevet 9. mai 2014 #17 Skrevet 9. mai 2014 Tenker da på "klassefest". Jeg hadde ikke dratt. Har ikke noe ønske om å treffe gamle klassekamerater igjen, trenger dem ikke og har ingenting å prate med dem om. Hadde vært ekkelt og unehagelig, og et avhør om hva man driver med, hva man gjorde, hvordan ting ble, hvor mange barn man har osv, all sånn prat jeg hater. Er jeg alene om å ha det sånn?Anonymous poster hash: 75b8b...aff gir en lang f i klassekamerater jeg ikke har sett på år og dag.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #18 Skrevet 9. mai 2014 Nei, jeg kommer ikke til å dra når det blir reunion neste år.. Jeg har ikke kontakt med noen fra skolen lenger, det er ikke noe "ond blod" men vi skled vel bare ifra hverandre når vi begynte på ulike vgs. Jeg vet at flere av de fortsatt henger sammen, og da føles det ikke naturlig å komme inn som "ensom" når man ikke har sett de på flere år. Anonymous poster hash: 193ac...0af
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. mai 2014 #19 Skrevet 9. mai 2014 Jeg drar aldri på gjenforeninger når jeg er ferdig med noe er jeg ferdig med det og ser meg aldri tilbake igjen. 1
Amarinda Skrevet 9. mai 2014 #20 Skrevet 9. mai 2014 Har vært på en reunion allerede, helt OK siden jeg har mange venninner som gikk på samme trinnet, få eller ingen fra samme klasse.. Skulle vært fra vgs i år, men tror ikke noen har tatt initiativ. Gjengen fra studiet har allerede hatt reunion, og skal møtes i år igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå