Gå til innhold

Ingen av "outsiderne" i klassen kom på reunion. Dårlig gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er trist eller dårlig gjort men på ungdomsskolen hadde jeg spesielt 3 stykker i klassen min som ikke var i noen spesiell gjeng og som jeg tror hadde det litt vanskelig på skolen. Den ene ble mobbet av mange på trinnet vårt husker jeg. Har ikke sett noen av de siden vi sluttet på skolen. Vi hadde 10 års reunion sist helg og ingen av disse kom på festen.

Hva synes dere om folk som ikke dukker opp på reunion? Jeg synes jo selvfølgelig det er trist at de ikke kom men blir også litt irritert da vi alle har jo blitt voksne mennesker og mobbing og sånne ting er for lengst glemt. Livet handler jo om å tilgi og komme seg videre. Man skal jo bare ha det hyggelig og gøy på reunion

Anonym poster: be2148d031808045bf5797169552b6a6

Videoannonse
Annonse
Gjest Vevila
Skrevet

Håper TS er et troll som prøver å provosere. Ellers er menneskeheten i ferd med å gå dukken

Skrevet

Tror ikke vedkommende hadde fått så lyst til å komme om dere pratet om at det er sååå dårlig gjort å ikke komme!

Jeg kommer heller ikke. Har ikke behov for å treffe de igjen. Hadde jeg hatt kontakt med noen så hadde det kanskje vært annerledes, men det har jeg ikke.

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Håper TS er et troll som prøver å provosere. Ellers er menneskeheten i ferd med å gå dukken

Nei, det er jeg ikke. Jeg mener ikke at man skal glemme at folk har blitt plaget og mobbet men jeg har selv god kontakt med mange fra klassen min og også de som mobbet og laget som verst, og de sa på forhånd at de skulle be om unnskyldning for det faenskapet de gjorde den gangen og det er det jeg mener med at jeg syns det er leit at de ikke kom. For det hadde blitt en fin kveld for de også, at de får en unnskyldning og også muligheten for å legge lokk på den vonde tiden(?) når vi var yngre

Anonym poster: e65212ef5d7f47c40f8c618e6fa0023f

AnonymBruker
Skrevet

Poenget med reunion er at folk skal kose seg, hygge seg sammen. Det vil ikke de som ble mobbet av disse taperne gjøre, så da er det like greit at de ikke kommer. Og det er deres tap, ikke deres. De fortjener å kose seg sammen med andre mennesker som ikke er tapere.

Anonym poster: 202f5ff3cbdfb6b826011e1fd1a9c81a

• Liker 46
Skrevet

Vet ikke om det er trist eller dårlig gjort men på ungdomsskolen hadde jeg spesielt 3 stykker i klassen min som ikke var i noen spesiell gjeng og som jeg tror hadde det litt vanskelig på skolen. Den ene ble mobbet av mange på trinnet vårt husker jeg. Har ikke sett noen av de siden vi sluttet på skolen. Vi hadde 10 års reunion sist helg og ingen av disse kom på festen.

Hva synes dere om folk som ikke dukker opp på reunion? Jeg synes jo selvfølgelig det er trist at de ikke kom men blir også litt irritert da vi alle har jo blitt voksne mennesker og mobbing og sånne ting er for lengst glemt. Livet handler jo om å tilgi og komme seg videre. Man skal jo bare ha det hyggelig og gøy på reunion

Enig, mobbeofre har alle muligheter til å bli nye Jesus og så lar de bare sjansen slippe sånn uten videre? Mobbeofre altså...

Forøvrig:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Mobbeofre-kan-utvikle-posttraumatisk-stresslidelse-7035897.html#.UXJbiCtVTWo

• Liker 16
Skrevet

Man skal jo bare ha det hyggelig og gøy på reunion

Hvor er moroa ved å dra på reunion sammen med en gjeng drittsekker som gjorde sitt beste for å gjøre livet ditt til et helvete i flere år? :klo: Man har ingen garanti for at folk er blitt voksne i mellomtida, og ofte er en drittsekk en drittsekk uansett hvor gammel han (eller hun) er.

Når det er sagt så dro jeg faktisk på "min" reunion selv om jeg ble mobbet på ungdomsskolen, og jeg hadde det hyggelig. Men jeg forstår veldig godt de som valgte annerledes.

• Liker 49
Skrevet

Skjønner dem godt,jeg skal heller ikke på noen reunion .

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Dette er første tråden jeg har kommet over hvor noen sympatiserer med mobberne, og ikke ofrene.

Anonym poster: 61f2ac1f77398eb0b3d2d5698d0cecaa

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet

For et absurd spørsmål. Nei, det er selvsagt ikke dårlig gjort av folk som en del av de fremmøtte hadde ødelagt ungdomstiden til å ikke ønske å møte opp.

Hvis det faktisk har blitt folk av disse (potensielt forhenværende) drittsekkene, får de ta initiativ til en unnskyldning selv, ikke bare ta det når man først skal møtes uansett.

Anonym poster: b723c8428b5a8dc760cc38f31a124085

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...