AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Vet ikke om det er trist eller dårlig gjort men på ungdomsskolen hadde jeg spesielt 3 stykker i klassen min som ikke var i noen spesiell gjeng og som jeg tror hadde det litt vanskelig på skolen. Den ene ble mobbet av mange på trinnet vårt husker jeg. Har ikke sett noen av de siden vi sluttet på skolen. Vi hadde 10 års reunion sist helg og ingen av disse kom på festen. Hva synes dere om folk som ikke dukker opp på reunion? Jeg synes jo selvfølgelig det er trist at de ikke kom men blir også litt irritert da vi alle har jo blitt voksne mennesker og mobbing og sånne ting er for lengst glemt. Livet handler jo om å tilgi og komme seg videre. Man skal jo bare ha det hyggelig og gøy på reunion Anonym poster: be2148d031808045bf5797169552b6a6
Populært innlegg Eliisa Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg #2 Skrevet 20. april 2013 Hvorfor i alle dager skal de møte opp for å møte folk de ikke likte for ti år siden engang? 342
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg #3 Skrevet 20. april 2013 Jeg kommer heller ikke til å gå på reunion til klassen. Hilsen outsider Anonym poster: 61f2ac1f77398eb0b3d2d5698d0cecaa 144
Gjest Vevila Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Håper TS er et troll som prøver å provosere. Ellers er menneskeheten i ferd med å gå dukken
Populært innlegg Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg #5 Skrevet 20. april 2013 Jeg kom heller ikke på mi gjenforening. Ungdomsskoleåra var de verste årene i mitt liv. Jeg hadde ingen venner på mitt klassetrinn. Jeg ble ikke direkte mobbet, men det var heller ingen som gadd å snakke med meg. Har absolutt ikke dårlig samvittghet for å ikke møte opp. Har ikke noe behov for å gjenoppleve dårlige minner, og hvert fall ikke late som alt bare var fryd og gammen. 111
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg #6 Skrevet 20. april 2013 Du nevner hva livet "handler om"... Kanskje livet nå, for disse tre personene, handler om å hygge seg med mennesker som ikke var komplette idioter opp i tenårene? Eller kanskje mobbing ødela dem for flere år fremover? Kanskje de hadde viktigere ting å gjøre? Nei, jeg har aldri blitt mobbet selv, men hovedinnlegget bruker mange linjer på et totalt manglende poeng. Anonym poster: 1963acef40c8cdc5b537eef148d4f362 136
Populært innlegg Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg #7 Skrevet 20. april 2013 Hvorfor i alle dager skal de ønske å dra på en reunion? Og møte de som gjorde livene deres vonde og tunge? Det er trist at noen føler dette så tungt at de ikke orker å dra på en reunion. De må ha hatt det veldig tungt og tøft. 51
cellar Skrevet 20. april 2013 #8 Skrevet 20. april 2013 Tror ikke vedkommende hadde fått så lyst til å komme om dere pratet om at det er sååå dårlig gjort å ikke komme! Jeg kommer heller ikke. Har ikke behov for å treffe de igjen. Hadde jeg hatt kontakt med noen så hadde det kanskje vært annerledes, men det har jeg ikke. 27
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #9 Skrevet 20. april 2013 Håper TS er et troll som prøver å provosere. Ellers er menneskeheten i ferd med å gå dukken Nei, det er jeg ikke. Jeg mener ikke at man skal glemme at folk har blitt plaget og mobbet men jeg har selv god kontakt med mange fra klassen min og også de som mobbet og laget som verst, og de sa på forhånd at de skulle be om unnskyldning for det faenskapet de gjorde den gangen og det er det jeg mener med at jeg syns det er leit at de ikke kom. For det hadde blitt en fin kveld for de også, at de får en unnskyldning og også muligheten for å legge lokk på den vonde tiden(?) når vi var yngre Anonym poster: e65212ef5d7f47c40f8c618e6fa0023f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #10 Skrevet 20. april 2013 Poenget med reunion er at folk skal kose seg, hygge seg sammen. Det vil ikke de som ble mobbet av disse taperne gjøre, så da er det like greit at de ikke kommer. Og det er deres tap, ikke deres. De fortjener å kose seg sammen med andre mennesker som ikke er tapere. Anonym poster: 202f5ff3cbdfb6b826011e1fd1a9c81a 46
Populært innlegg Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg #11 Skrevet 20. april 2013 Jeg hadde i hvert fall ikke behov for noen unnskyldning. Den skulle i så fall kommet for mange, mange år siden. Jeg har kommet meg videre i livet og er lykkelig. Trenger ikke å rippe opp i gammelt grums da. De som syns ugdomsskoleårene var fine, og trivdes på skole de kan komme sammen å mimre.. Jeg har ikke noe å mimre om. 63
Populært innlegg Gjest Crazycatlady Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg #12 Skrevet 20. april 2013 Hadde også reunion for noen år siden og jeg gikk ikke. Satt og så på Facebook hvordan de samme idiotene satt å planla alt de skulle mimre om og det handlet kun om dem. Gidder ikke å sitte der å høre på hvor fint de hadde det. Hadde blitt som en privatfest der man ikke kjenner noen og de bare satt og fortalte interne historier. Man kan i det minste gjøre det sånn at man inkluderer alle og ikke gjøre at det kun handler om noen få. Jeg hadde det ikke fint på skolen, så hvorfor skal jeg sitte der med folk jeg ikke vil ha noe med å gjøre? Skal jeg sitte og smile falskt da mens jeg later som at jeg hadde så mange gode minner sammen med dem? Ingen av mine outsidervenner gikk heller så det sier vel sitt. 55
OneLove Skrevet 20. april 2013 #13 Skrevet 20. april 2013 Vet ikke om det er trist eller dårlig gjort men på ungdomsskolen hadde jeg spesielt 3 stykker i klassen min som ikke var i noen spesiell gjeng og som jeg tror hadde det litt vanskelig på skolen. Den ene ble mobbet av mange på trinnet vårt husker jeg. Har ikke sett noen av de siden vi sluttet på skolen. Vi hadde 10 års reunion sist helg og ingen av disse kom på festen. Hva synes dere om folk som ikke dukker opp på reunion? Jeg synes jo selvfølgelig det er trist at de ikke kom men blir også litt irritert da vi alle har jo blitt voksne mennesker og mobbing og sånne ting er for lengst glemt. Livet handler jo om å tilgi og komme seg videre. Man skal jo bare ha det hyggelig og gøy på reunion Anonym poster: be2148d031808045bf5797169552b6a6 Enig, mobbeofre har alle muligheter til å bli nye Jesus og så lar de bare sjansen slippe sånn uten videre? Mobbeofre altså... Forøvrig: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Mobbeofre-kan-utvikle-posttraumatisk-stresslidelse-7035897.html#.UXJbiCtVTWo 16
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg #14 Skrevet 20. april 2013 Nei, det er jeg ikke. Jeg mener ikke at man skal glemme at folk har blitt plaget og mobbet men jeg har selv god kontakt med mange fra klassen min og også de som mobbet og laget som verst, og de sa på forhånd at de skulle be om unnskyldning for det faenskapet de gjorde den gangen og det er det jeg mener med at jeg syns det er leit at de ikke kom. For det hadde blitt en fin kveld for de også, at de får en unnskyldning og også muligheten for å legge lokk på den vonde tiden(?) når vi var yngre Anonym poster: e65212ef5d7f47c40f8c618e6fa0023f Så du synes egentlig synd på mobberne som ikke fikk lindret den dårlige samvittigheten sin? De får vel klare å gå videre i livet sitt de også, og legge fortiden bak seg ved egen hjelp, slik andre folk må. Anonym poster: 1bd1bb51b8304e69011001f691ed0f0a 81
Populært innlegg blueberries Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg #15 Skrevet 20. april 2013 Vet ikke om det er trist eller dårlig gjort men på ungdomsskolen hadde jeg spesielt 3 stykker i klassen min som ikke var i noen spesiell gjeng og som jeg tror hadde det litt vanskelig på skolen. Den ene ble mobbet av mange på trinnet vårt husker jeg. Har ikke sett noen av de siden vi sluttet på skolen. Vi hadde 10 års reunion sist helg og ingen av disse kom på festen. Hva synes dere om folk som ikke dukker opp på reunion? Jeg synes jo selvfølgelig det er trist at de ikke kom men blir også litt irritert da vi alle har jo blitt voksne mennesker og mobbing og sånne ting er for lengst glemt. Livet handler jo om å tilgi og komme seg videre. Man skal jo bare ha det hyggelig og gøy på reunion Anonym poster: be2148d031808045bf5797169552b6a6 Hvordan, og hvorfor tilgi noen som aldri har bedt om unnskyldning? Hva skal de liksom snakke om? "Husker du den gangen jeg helte vann på buksa di så det såg ut som du hadde pissa på deg?" "Jajaja, husker du da du tråkka på brillene mine med vilje? det var tider det" Det blir aldri glemt! 64
Cata Skrevet 20. april 2013 #16 Skrevet 20. april 2013 Man skal jo bare ha det hyggelig og gøy på reunion Anonym poster: be2148d031808045bf5797169552b6a6 Hvor er moroa ved å dra på reunion sammen med en gjeng drittsekker som gjorde sitt beste for å gjøre livet ditt til et helvete i flere år? Man har ingen garanti for at folk er blitt voksne i mellomtida, og ofte er en drittsekk en drittsekk uansett hvor gammel han (eller hun) er. Når det er sagt så dro jeg faktisk på "min" reunion selv om jeg ble mobbet på ungdomsskolen, og jeg hadde det hyggelig. Men jeg forstår veldig godt de som valgte annerledes. 49
lovedrug Skrevet 20. april 2013 #17 Skrevet 20. april 2013 Skjønner dem godt,jeg skal heller ikke på noen reunion . 24
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #18 Skrevet 20. april 2013 Dette er første tråden jeg har kommet over hvor noen sympatiserer med mobberne, og ikke ofrene. Anonym poster: 61f2ac1f77398eb0b3d2d5698d0cecaa 37
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #19 Skrevet 20. april 2013 For et absurd spørsmål. Nei, det er selvsagt ikke dårlig gjort av folk som en del av de fremmøtte hadde ødelagt ungdomstiden til å ikke ønske å møte opp. Hvis det faktisk har blitt folk av disse (potensielt forhenværende) drittsekkene, får de ta initiativ til en unnskyldning selv, ikke bare ta det når man først skal møtes uansett. Anonym poster: b723c8428b5a8dc760cc38f31a124085 26
Populært innlegg Gjest LogLady Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg #20 Skrevet 20. april 2013 (endret) Analsex er godt Endret 9. mai 2013 av Sparx 50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå