Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

IKEA kommer jeg aldri til å handle hos igjen.

De reklamerer så fint om gode reurordninger, og at de kjøper tilbake brukte møbler fordi det er bedre for miljøet, men når alt kommer til alt er dette bare fagre ord og tomme løfter.
 

 

Anonymkode: 4aeec...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 1.04):

Hvordan gjør de det?

Anonymkode: 2050f...d8d

De sendte meg klær med hull i sømmer&ville ikke ta returen selv om jeg beviste retur på andre måter / bilder&faktura for sending og tidspunkt.

Anonymkode: b5138...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

IKEA kommer jeg aldri til å handle hos igjen.

De reklamerer så fint om gode reurordninger, og at de kjøper tilbake brukte møbler fordi det er bedre for miljøet, men når alt kommer til alt er dette bare fagre ord og tomme løfter.
 

 

Anonymkode: 4aeec...b2c

Kan du utdype?

Anonymkode: 69931...e1e

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egon restaurantene. Har prøvd flere av de rundt omkring i landet. Alltid samme opplevelse.
Generelt dårlig kvalitet på mat, service og alltid noe feil med bestillingene om man ønsker å ta bort noe eller legge til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2022 den 10.02):

Jeg sier det IGJEN: H&M på Metro Lørenskog. 

Det finnes ingen ord...

Anonymkode: 8d471...5b7

Enig. Helt krise. Hver gang.

Anonymkode: aed67...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig. Helt krise. Hver gang.

Anonymkode: aed67...7f9

Jeg sa faktisk fra sist jeg var der, men men...

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De sendte meg klær med hull i sømmer&ville ikke ta returen selv om jeg beviste retur på andre måter / bilder&faktura for sending og tidspunkt.

Anonymkode: b5138...972

Du som droppet returlappen, bare fant en adresse og brukte et annet fraktselskap som ikke har avtale og leverer til de? Den bortkommede returen får du skylde deg selv.

Anonymkode: d90b0...357

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du som droppet returlappen, bare fant en adresse og brukte et annet fraktselskap som ikke har avtale og leverer til de? Den bortkommede returen får du skylde deg selv.

Anonymkode: d90b0...357

🙃🙃

Anonymkode: b5138...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan du utdype?

Anonymkode: 69931...e1e

Her er historien.  (Jeg er ikke Kari, men en som var med på hele prosessen)

Kari hadde kjøptet møbel på Ikea. Etter at det var montert oppdaget hun at oppgitte mål ikke stemte overens med faktiske mål, og møbelet kunne ikke brukes.

Hun demonterte møbelet, la det så godt det lot seg gjøre tilbake i originalforpakningen, og kjørte til Ikea for å returnere det.

Møbelet hadde ingen synlige skader ut over utvidede skruehull som en følge av monteringen.

"Vi kan ikke ta denne i retur, det er for synlig at den har vært montert. Hvis den hadde blitt returnert montert kunne det gått, men ikke slik det er nå.  Men vi kan kaste det for deg" var ordrett det Kari fikk beskjed om.  

Kari hadde hørt at Ikea kjøpte tilbake gamle møbler, og spurte om det kunne være en mulighet.   Jo da, men da måtte møbelet remonteres først. 

Kari tok med seg møbelet hjem, monterte det igjen, leide en lastebil som var stor nok til å frakte møbelet i montert stand.

Først gikk turen til returavdelingen, men heller ikke denne gangen kunne de ta møbelet i retur av samme grunn som før.  "Men vi kan kaste det for deg".

Kari gikk bort til gjenkjøpsavdelingen, men de kjøpte ikke den typen møbler tilbake,  (Begrunnelse ble ikke gitt) "men vi kan kaste det for deg"

Et helt nytt og ubrukt møbel ble altså foreslått kastet tre ganger fordi de ikke kunne eller ville ta møbelet i retur, eller kjøpe det brukt (tross at feilen var deres i og ned at oppgitte mål var feil).

Anonymkode: 4aeec...b2c

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 22.15):

Rema butikk ved legevakt i Bergen. Ufyselig personale, kommenterer på alt du kjøper, bruker telefonen sin konstant, frekk i munnen og dårlig kundeservice..

Anonymkode: 2a4d4...8aa

Hvilken av de? Den på Danmarksplass eller den i Solheimsviken? Har selv opplevd ei på Danmarksplass som er frekk og gretten eller falskt overdrevent hyggelig alt etter som. Klager seg over jobben sin og gjesper og uffer seg. Kjøpte en skolebolle og da kommenterte hun at ånei uff det spiste hun aaldri 🙃

Anonymkode: de444...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/18/2022 at 9:39 AM, AnonymBruker said:

De sendte meg klær med hull i sømmer&ville ikke ta returen selv om jeg beviste retur på andre måter / bilder&faktura for sending og tidspunkt.

Anonymkode: b5138...972

Aha er det deg som ikke hadde på returlapp, sendte med feil fraktselskap og bare adresserte pakken til en random Zara?

Anonymkode: 2050f...d8d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4/18/2022 den 9.39):

De sendte meg klær med hull i sømmer&ville ikke ta returen selv om jeg beviste retur på andre måter / bilder&faktura for sending og tidspunkt.

Anonymkode: b5138...972

Er det deg Antikrist/Ghostwhisperer 😉🤣

Anonymkode: ef455...ecf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arba. Hun som jobbet der snakket stygt til barnet mitt med psykisk utviklingshemmed da hen hadde problemer med å få prøvd en skisko😪

Anonymkode: 6b550...a7d

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Tenkte å gi Kicks Trondheim Torg en sjanse til, var der med én gang de åpnet. 2 stk på jobb, ei snakka i telefonen med en annen avdeling og ga meg bare et kaldt blikk, mens den andre sto og sminka seg i de 5 minuttene jeg gikk rundt og lette etter det jeg skulle ha (foundation til 600 kr og concealer til 400). Da hun første la på telefonen sto hun bare og rydda. Jeg gikk bort til kassen men ingen av dem rikket på seg.

Jeg merket meg fargen til concealeren og blir å kjøpe den på nett. Foundationen blir kjøpt på Fredrik og Louisa, mye bedre service. Kommer aldri til å gi Kicks Trondheim Torg en sjanse igjen, hinsides dårlig service. Igjen.

 

Anonymkode: cc2ac...065

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 20.10):

Apotek1 Førde - jobber nesten bare sure kjerringer der.

Anonymkode: ecce6...deb

Word!

Anonymkode: a7d63...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere? Skal snart ut på Norgesferie og trenger tips til steder vi ikke bør legge igjen penger

Anonymkode: 402fd...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 4/18/2022 at 2:11 PM, AnonymBruker said:

Et helt nytt og ubrukt møbel ble altså foreslått kastet tre ganger fordi de ikke kunne eller ville ta møbelet i retur, eller kjøpe det brukt (tross at feilen var deres i og ned at oppgitte mål var feil).

Anonymkode: 4aeec...b2c

Slik det står her https://www.ikea.com/no/no/customer-service/services/buy-back-resell/ så skulle de jo kunne ta det tilbake? 

 

On 6/15/2022 at 9:17 AM, AnonymBruker said:

Tenkte å gi Kicks Trondheim Torg en sjanse til, var der med én gang de åpnet. 2 stk på jobb, ei snakka i telefonen med en annen avdeling og ga meg bare et kaldt blikk, mens den andre sto og sminka seg i de 5 minuttene jeg gikk rundt og lette etter det jeg skulle ha (foundation til 600 kr og concealer til 400). Da hun første la på telefonen sto hun bare og rydda. Jeg gikk bort til kassen men ingen av dem rikket på seg.

Jeg merket meg fargen til concealeren og blir å kjøpe den på nett. Foundationen blir kjøpt på Fredrik og Louisa, mye bedre service. Kommer aldri til å gi Kicks Trondheim Torg en sjanse igjen, hinsides dårlig service. Igjen.

 

Anonymkode: cc2ac...065

Mens i Oslo så er de litt mer oppegående som regel. 

Anonymkode: c68f0...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 20.10):

Apotek1 Førde - jobber nesten bare sure kjerringer der.

Anonymkode: ecce6...deb

 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Word!

Anonymkode: a7d63...79c

Jeg er der ganske ofte, aner ikke hv dere mener, alltid vært hyggelige med meg. 

Anonymkode: fc059...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Xxl Hønefoss

elendig behandling av ble ansatte og kunder

Anonymkode: 25d6f...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeidar Nesbru 

Aldri vært borti så dårlig kundeservice noen steder

Anonymkode: 25d6f...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...