Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sofie777 skrev (23 minutter siden):

Regner med at dette var mer enn den vanlige stikkprøven som du sier deg villig til når du trykker på den første skjermen og starter innscanning av varer. Det skal være uproblematisk, men om de sier høyt at de tror du er en tyv, da må du si ifra til hovedkontoret. Hvem som helst kan få sine varer sjekket, sånn er det bare.

de sjekket det ikke. det var ikke en stikkprøve, to damer i kassa som anklaget meg og sa at de ikke stolte på meg. første gangen min det også. syntes det var litt rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 17.59):

Bodø kjøpesenter etter vemmelig erfaring med vektere som analyserer deg på kamera. Slitsomt å være kunde idag. Men butikker taper på det. 

Anonymkode: 0a47f...d73

Hvordan vet du at vekterne analyserer deg på kamera? Gjorde du noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itpd67 skrev (7 minutter siden):

de sjekket det ikke. det var ikke en stikkprøve, to damer i kassa som anklaget meg og sa at de ikke stolte på meg. første gangen min det også. syntes det var litt rart

Ja, da bør du rapportere dem. Fysj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor. Jeg studerte og trengte internett for et par måneder. Den butikkansatte lovde at internett-abonnementet som han var i ferd med å selge meg, ikke hadde bindingstid, men det hadde selvfølgelig bindingstid på ett år. Dum som jeg var, så signerte jeg kontrakten uten å lese gjennom. Oppdaget feilen da jeg kom hjem, og gikk tilbake for å ordne opp, men det gikk jo ikke siden jeg hadde signert. Ja, jeg vet det var min egen fei, men jeg har altså holdt meg unna Telenor siden.

Anonymkode: 28cbf...387

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 22.19):

Brando Kids Åsane senter. Sto tre ansatte i kassen og skravlet, jeg var eneste kunde. De overså meg helt. Fant en vare jeg skulle ha og gikk til kassen. Ingen kikket opp og jeg måtte vente til de snakket ferdig. Hun som ekspederer meg sier ikke hei engang men spør «øøhh, er det bare dette du skal ha?». Jeg svarer ja og hun himler til kollegaene og sier «øhmm okei?» før hun omsider slår inn varen. Utrolig nedlatende holdning hun hadde til meg som kunde og ødela resten av dagen min. Det var første og siste gang jeg besøker den butikken.

Anonymkode: de444...d56

Da hadde jeg bare latt klærne på disken og gått.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Telenor. Jeg studerte og trengte internett for et par måneder. Den butikkansatte lovde at internett-abonnementet som han var i ferd med å selge meg, ikke hadde bindingstid, men det hadde selvfølgelig bindingstid på ett år. Dum som jeg var, så signerte jeg kontrakten uten å lese gjennom. Oppdaget feilen da jeg kom hjem, og gikk tilbake for å ordne opp, men det gikk jo ikke siden jeg hadde signert. Ja, jeg vet det var min egen fei, men jeg har altså holdt meg unna Telenor siden.

Anonymkode: 28cbf...387

å herregud så forferdelig gjort av den tettskallede luringen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Itpd67 skrev (37 minutter siden):

å herregud så forferdelig gjort av den tettskallede luringen

Heh ja. Det kan jo tenkes at han rett og slett ikke hadde peiling og tok feil, men jeg spurte om abonnementet ikke hadde binding siden jeg kun trengte det for en kort periode, og han var heelt sikker på at det ikke var binding. Følte meg litt lurt ja

Anonymkode: 28cbf...387

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itpd67 skrev (4 timer siden):

de sjekket det ikke. det var ikke en stikkprøve, to damer i kassa som anklaget meg og sa at de ikke stolte på meg. første gangen min det også. syntes det var litt rart

Dette tror jeg ikke på. At de sa noe sånt HELT uten grunn 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette tror jeg ikke på. At de sa noe sånt HELT uten grunn 

Anonymkode: 8d471...5b7

det er faktisk HELT sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.1.2022 den 7.28):

Hvorfor? 

Anonymkode: 8d471...5b7

Dårlig kunnskap, dårlig miljø, frisører som ler og baksnakker kunder og googler De på some

Anonymkode: aa9d0...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Zara, de svindler bevisst.

Anonymkode: b5138...972

Hvordan?

Anonymkode: 2c9c0...d5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

POWER Sandnessjøen . De har ALDRI inne det folk vil kjøpe. Og hvis man bestiller På nett levert til butikk så sier de : du må støtte lokal butikken ellers blir vi ikke lenge her. Hvordan skal jeg støtte når dere aldri har det jeg vil kjøpe . Heldigvis har vi Elkjøp i nabobyen 

Anonymkode: e3094...a58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal Tønsberg: ansatte som ikke kjenner varesortimentet sitt. Skjønner at det er vanskelig når de har veldig mange varer, men vet du ikke svaret, kan du spørre noen andre som jobber der, og ikke bare si "jeg vet ikke".

Samme sted: eldre dame som spør om hvilken krem eller parfyme som lukter godt av et utvalg. Jenta svarer "det spørs hva slags lukt du liker", ler deretter høyt, og fortsetter å sette varer på plass uten å hjelpe kunden.

Fortsatt samme sted: kjøper en haug med ting, gutten i kassa tar betalt, glemmer å spørre om pose, noe jeg heller ikke tenker over. Står deretter og ser dumt på meg. Jeg spør om jeg kan få en pose (nok varer til at det er ganske tydelig at jeg ikke skal bære dem i handa). Slår deretter inn pose til 2 kroner, og jeg må dra kortet igjen. Misforstå meg rett, jeg er veldig for at poser skal koste penger, men når han selv ikke spør om jeg vil ha pose engang, så synes jeg han kunne gitt meg den.

 

Elkjøp Tønsberg: forvirrende system der det absolutt ikke er enklere å velge klikk og hent, når man først går til kassa for å hente tingen man har reservert (der det står et stort skilt for klikk og hent), så blir man sendt for å hente tingen i hjelpekassa, deretter gå til ordentlig kasse for å betale, for så å få pose fra hjelpekassa. Litt vel mye kø, ja.

Samme sted, eller egentlig alle elkjøpbutikker, og en av grunnene til at jeg foretrekker å ikke handle der: man kan ikke ringe direkte til butikken. Må ringe fellesnummer, og de må deretter ringe butikken det gjelder, og be dem om å ringe deg opp igjen. Håpløst hvis man er på jobb for eksempel, da ringer man jo i pausen sin, og kan ikke når som helst svare på telefonen.

Samme sted, altså Tønsberg, og jeg handler definitivt ikke der mer: var i krangel med en kaffemaskin som ble ødelagt nesten med det samme jeg fikk den. Etter tre uker på reparasjon (lenger enn jeg selv hadde hatt den), snakket jeg med Tønsberg. Guttungen i telefonen der lo av meg konstant under samtalen da jeg ønsket en ny maskin siden de ikke kunne svare meg på hvor lang tid det ville ta (de hadde i utgangspunktet sagt 2-3 uker). Han gjorde narr av meg (det mangler 1 dag før det har gått 3 uker, hahahaha, du kan ikke ringe inn nå og ville ha ny, hahahahaaha), og endte samtalen med å si "du kan bli så sur du bare vil, sånn er det bare" og la deretter på. 

Barnas hus Tønsberg: sjekk alltid kvitteringen din når du handler på salg. Alltid. Har ikke skjedd en eneste gang at det har vært riktig sluttpris (legger til: har ikke handlet der det siste året).

Anonymkode: 7a6ed...c27

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/24/2022 at 8:22 PM, AnonymBruker said:

Zara, de svindler bevisst.

Anonymkode: b5138...972

Hvordan gjør de det?

Anonymkode: 2050f...d8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Normal Tønsberg: ansatte som ikke kjenner varesortimentet sitt. Skjønner at det er vanskelig når de har veldig mange varer, men vet du ikke svaret, kan du spørre noen andre som jobber der, og ikke bare si "jeg vet ikke".

Samme sted: eldre dame som spør om hvilken krem eller parfyme som lukter godt av et utvalg. Jenta svarer "det spørs hva slags lukt du liker", ler deretter høyt, og fortsetter å sette varer på plass uten å hjelpe kunden.

Fortsatt samme sted: kjøper en haug med ting, gutten i kassa tar betalt, glemmer å spørre om pose, noe jeg heller ikke tenker over. Står deretter og ser dumt på meg. Jeg spør om jeg kan få en pose (nok varer til at det er ganske tydelig at jeg ikke skal bære dem i handa). Slår deretter inn pose til 2 kroner, og jeg må dra kortet igjen. Misforstå meg rett, jeg er veldig for at poser skal koste penger, men når han selv ikke spør om jeg vil ha pose engang, så synes jeg han kunne gitt meg den.

 

Elkjøp Tønsberg: forvirrende system der det absolutt ikke er enklere å velge klikk og hent, når man først går til kassa for å hente tingen man har reservert (der det står et stort skilt for klikk og hent), så blir man sendt for å hente tingen i hjelpekassa, deretter gå til ordentlig kasse for å betale, for så å få pose fra hjelpekassa. Litt vel mye kø, ja.

Samme sted, eller egentlig alle elkjøpbutikker, og en av grunnene til at jeg foretrekker å ikke handle der: man kan ikke ringe direkte til butikken. Må ringe fellesnummer, og de må deretter ringe butikken det gjelder, og be dem om å ringe deg opp igjen. Håpløst hvis man er på jobb for eksempel, da ringer man jo i pausen sin, og kan ikke når som helst svare på telefonen.

Samme sted, altså Tønsberg, og jeg handler definitivt ikke der mer: var i krangel med en kaffemaskin som ble ødelagt nesten med det samme jeg fikk den. Etter tre uker på reparasjon (lenger enn jeg selv hadde hatt den), snakket jeg med Tønsberg. Guttungen i telefonen der lo av meg konstant under samtalen da jeg ønsket en ny maskin siden de ikke kunne svare meg på hvor lang tid det ville ta (de hadde i utgangspunktet sagt 2-3 uker). Han gjorde narr av meg (det mangler 1 dag før det har gått 3 uker, hahahaha, du kan ikke ringe inn nå og ville ha ny, hahahahaaha), og endte samtalen med å si "du kan bli så sur du bare vil, sånn er det bare" og la deretter på. 

Barnas hus Tønsberg: sjekk alltid kvitteringen din når du handler på salg. Alltid. Har ikke skjedd en eneste gang at det har vært riktig sluttpris (legger til: har ikke handlet der det siste året).

Anonymkode: 7a6ed...c27

Du virker som en slitsom kunde...

Anonymkode: 2050f...d8d

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.2.2022 den 1.13):

POWER Sandnessjøen . De har ALDRI inne det folk vil kjøpe. Og hvis man bestiller På nett levert til butikk så sier de : du må støtte lokal butikken ellers blir vi ikke lenge her. Hvordan skal jeg støtte når dere aldri har det jeg vil kjøpe . Heldigvis har vi Elkjøp i nabobyen 

Anonymkode: e3094...a58

Mens jeg alltid handler der om jeg kan, fordi jeg syns servicen er så god.

Anonymkode: 5bdd7...353

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Normal Tønsberg: ansatte som ikke kjenner varesortimentet sitt. Skjønner at det er vanskelig når de har veldig mange varer, men vet du ikke svaret, kan du spørre noen andre som jobber der, og ikke bare si "jeg vet ikke".

Samme sted: eldre dame som spør om hvilken krem eller parfyme som lukter godt av et utvalg. Jenta svarer "det spørs hva slags lukt du liker", ler deretter høyt, og fortsetter å sette varer på plass uten å hjelpe kunden.

Fortsatt samme sted: kjøper en haug med ting, gutten i kassa tar betalt, glemmer å spørre om pose, noe jeg heller ikke tenker over. Står deretter og ser dumt på meg. Jeg spør om jeg kan få en pose (nok varer til at det er ganske tydelig at jeg ikke skal bære dem i handa). Slår deretter inn pose til 2 kroner, og jeg må dra kortet igjen. Misforstå meg rett, jeg er veldig for at poser skal koste penger, men når han selv ikke spør om jeg vil ha pose engang, så synes jeg han kunne gitt meg den.

 

Elkjøp Tønsberg: forvirrende system der det absolutt ikke er enklere å velge klikk og hent, når man først går til kassa for å hente tingen man har reservert (der det står et stort skilt for klikk og hent), så blir man sendt for å hente tingen i hjelpekassa, deretter gå til ordentlig kasse for å betale, for så å få pose fra hjelpekassa. Litt vel mye kø, ja.

Samme sted, eller egentlig alle elkjøpbutikker, og en av grunnene til at jeg foretrekker å ikke handle der: man kan ikke ringe direkte til butikken. Må ringe fellesnummer, og de må deretter ringe butikken det gjelder, og be dem om å ringe deg opp igjen. Håpløst hvis man er på jobb for eksempel, da ringer man jo i pausen sin, og kan ikke når som helst svare på telefonen.

Samme sted, altså Tønsberg, og jeg handler definitivt ikke der mer: var i krangel med en kaffemaskin som ble ødelagt nesten med det samme jeg fikk den. Etter tre uker på reparasjon (lenger enn jeg selv hadde hatt den), snakket jeg med Tønsberg. Guttungen i telefonen der lo av meg konstant under samtalen da jeg ønsket en ny maskin siden de ikke kunne svare meg på hvor lang tid det ville ta (de hadde i utgangspunktet sagt 2-3 uker). Han gjorde narr av meg (det mangler 1 dag før det har gått 3 uker, hahahaha, du kan ikke ringe inn nå og ville ha ny, hahahahaaha), og endte samtalen med å si "du kan bli så sur du bare vil, sånn er det bare" og la deretter på. 

Barnas hus Tønsberg: sjekk alltid kvitteringen din når du handler på salg. Alltid. Har ikke skjedd en eneste gang at det har vært riktig sluttpris (legger til: har ikke handlet der det siste året).

Anonymkode: 7a6ed...c27

Virker som du ofte handler på disse butikkene. Ikke akkurat butikken du ALDRI besøker igjen da. 

Anonymkode: 41753...bc6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Normal Tønsberg: ansatte som ikke kjenner varesortimentet sitt. Skjønner at det er vanskelig når de har veldig mange varer, men vet du ikke svaret, kan du spørre noen andre som jobber der, og ikke bare si "jeg vet ikke".

Samme sted: eldre dame som spør om hvilken krem eller parfyme som lukter godt av et utvalg. Jenta svarer "det spørs hva slags lukt du liker", ler deretter høyt, og fortsetter å sette varer på plass uten å hjelpe kunden.

Forventer du seriøst at de ansatte på Normal skal ha inngående kunnskap om varene de selger? 

Og ang. det med lukt har jo den ansatte rett; om hun synes kremen/parfymen lukter godt betyr ikke at kunden er enig. Man har forskjellige preferanser på sånt. Enig i at hun ikke burde ledd høyt, men ellers ser jeg ikke noe problem i at hun svarte som hun gjorde.

Anonymkode: 55833...b30

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...