Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Power ! Bestilte vaskemaskin på nett da jeg var bortreist når den gamle gikk i stykker. Var innom power senere bare for å se den, da den skulle ikke leveres før en uke senere.

Kommer en middelaldrende selger mot meg, mens jeg letet etter "min" kan jeg hjelpe deg spørr han. Jeg begynte å si ja, men så plutselig rett maskin så endret til nei takk, fant den jeg ville se på nå. Har bestilt og ville bare se på den litt.

Da presterer han å si til meg en arrogant tone: den der vil jo ikke holde lenge. Så jeg spurte hvorfor ikke, han: Nei den der holder ikke lenge hvis du kjører 2-3 maskiner daglig. 

Totalt unødvendig informasjon  når jeg hadde bestilt varen og var fornøyd med mitt valg. Ikke vasker jeg mer en 3 maskiner i uka, noe han ikke kunne vite. Uansett så er det vel noe garanti på nye maskiner. 

Den holdningen og tonen han viste, gjør at jeg velger elkjøp neste gang.

Hadde han bare spurt høflig, har du behov for hyppig bruk ? Kort vasketid ? Altså kartlagt kundens behov om han nå hadde tenkt å overtale meg til å kansellere bestillingen og kjøpe dyrere. 

Nei, det der var ikke super kundeservice 

Anonymkode: d2ee7...4ab

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Elkjøp i bodø.

Da jeg skulle handle inn fordi jeg hadde fått en rekvisisjon fra Nav, så sa hun ene i kassen foran meg og faren min "Dere har det greit dere navere".

Jeg ble så forbanna og ropte ut at hun kunne reise lang til helvete.

Jeg tok kontakt med elkjøp kundeservice senere og fortalte om hendelsen som det hadde skjedd. Sist jeg fikk vite så får hun ikke lenger lov og stå i kassen etter det hun sa.

Holder meg unna der.

Anonymkode: b5635...e14

Hun har jo rett... 

Anonymkode: a9045...0a7

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus linderud. Bare dritsure hele gjengen som jobber der!!

Anonymkode: 8396e...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/30/2022 at 1:03 AM, AnonymBruker said:

Jeg har faktisk følt det som om jeg er blitt mistenkt for å stjele der. Det er noe med holdningen til ei av de som jobber der som er så sur og mistenksom at jeg nesten forventer å bli anholdt på vei ut av butikken. 

Den ene gangen var jeg tilfeldig innom når reflexullet var på salg. Jeg kjøpte 4-5 sett. Da var hun så sur at jeg nesten fikk dårlig samvittighet fordi jeg bare kjøpte salgsvarer. 

Det er faktisk slik at jeg flere ganger bare har kjørt til butikken på tvedtsenteret istedet. 

Anonymkode: 99d90...181

Vet hvem du mener..drar aldri dit igjen

Anonymkode: 8396e...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.10.2020 den 11.08):

Skulle kjøpe noe på elkjøp med meg å pappa da jeg flyttet inn i en omsorgsbolig.

Vi hadde fått en sånn rekvisita greier fra nav som vi hadde fått som vi skulle bruke på og skaffe et par møbler.

Når vi kom til kassa så ble hun irritert for at vi hadde en sånn rekvisita, fordi hun mente det kom til og ta et par minutter lengre.

Så sa hun til slutt "Dette hadde vært mye enklere om du ikke var naver".

Jeg holdte på og fullstendig klikke så eg måtte gå ut før jeg virkelig gjorde noe jeg ikke skulle gjøre. 

Jeg hørte pappa kjeftet hun huden full og han sa at han skulle ringe sjefen så fort han kom i bilen. Han ringte sjefen og forklarte situasjonen, og 1 uke etterpå da vi kom tilbake, så hadde hun blitt nedgradert fra kassa til noe annet. 

Jeg går enda tilbake, men følelsen at hun fikk så mye svi for det var godt gjort.

Sjefen beklagde på det sterkeste.

Anonymkode: 8d513...de7

 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Elkjøp i bodø.

Da jeg skulle handle inn fordi jeg hadde fått en rekvisisjon fra Nav, så sa hun ene i kassen foran meg og faren min "Dere har det greit dere navere".

Jeg ble så forbanna og ropte ut at hun kunne reise lang til helvete.

Jeg tok kontakt med elkjøp kundeservice senere og fortalte om hendelsen som det hadde skjedd. Sist jeg fikk vite så får hun ikke lenger lov og stå i kassen etter det hun sa.

Holder meg unna der.

Anonymkode: b5635...e14

Disse to historiene var merkelig like, og likevel ikke. 🤔

Anonymkode: 85b11...bab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/6/2022 at 8:27 PM, AnonymBruker said:

Hva pokker har det med saken å gjøre at hun er mørkhudet? Kunne du ikke bare sagt en gutt og en jente? 

Anonymkode: 1ddb8...79d

Fordi noen sikkert vil like å vite hvem. De andre som jobber der, til og med gutten, er ikke sånn. Dessuten er det ikke forbudt å nevne at de har en annen hudfarge. 
 

Det jobbet en annen fyr der tidligere som ikke var helt ok. En gang skulle min samboer fylle på reisekortet sitt, og betalte 700kr for månedskort. Han regnet da med at det gikk i orden, men tok ikke kvittering. Så skulle vi ta banen, men det var ikke noe på kortet! Vi gikk tilbake, og samboer konfronterte fyr bak i kassen som sa at han ikke kjente igjen samboeren min!? Dette var etter ca 5 min. 700kr som den jævla sniken stjal til seg selv! Angret fælt på mangel på kvittering og samboer kjøpte et annet sted. Men ja, IKKE OK OPPLEVELSE. 

Anonymkode: c68f0...351

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hun har jo rett... 

Anonymkode: a9045...0a7

Nei, hun har ikke rett.

En butikkansatt har ingen oversikt over hva som feiler en ufør, eller om noen som helst kunder sine diagnoser. Det er fullstendig uakseptabelt med sånne kommentarer, og det bør føre til en kraftig advarsel fra ledelsen.

Det er virkelig patetisk å se at mennesker uten kompetanse setter seg til dommer over mennesker som har blitt erklært som uføre av spesialister i helsetjenesten. Vær glad for at du selv er frisk i stedet for å dømme andre. Ingen av oss vet om vi kan bli rammet av kreft eller andre alvorlige sykdommer, eller bli skadet i en ulykke. Det kan skje både deg og meg.

Anonymkode: 3a4f9...da4

  • Liker 19
  • Hjerte 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, hun har ikke rett.

En butikkansatt har ingen oversikt over hva som feiler en ufør, eller om noen som helst kunder sine diagnoser. Det er fullstendig uakseptabelt med sånne kommentarer, og det bør føre til en kraftig advarsel fra ledelsen.

Det er virkelig patetisk å se at mennesker uten kompetanse setter seg til dommer over mennesker som har blitt erklært som uføre av spesialister i helsetjenesten. Vær glad for at du selv er frisk i stedet for å dømme andre. Ingen av oss vet om vi kan bli rammet av kreft eller andre alvorlige sykdommer, eller bli skadet i en ulykke. Det kan skje både deg og meg.

Anonymkode: 3a4f9...da4

Jo på sett og vis har hun jo det, ikke-navere får ikke rekvisisjon på Elkjøp av staten...

Anonymkode: 2050f...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jo på sett og vis har hun jo det, ikke-navere får ikke rekvisisjon på Elkjøp av staten...

Anonymkode: 2050f...d8d

Fordi vi er friske nok til å jobbe, og det bør oppegående mennesker være takknemlig for. Jeg har jobba i NAV i flere år og sett så mange vonde og triste skjebner inne på kontoret mitt. Å misunne et slikt liv kunne ikke falt meg inn.

Anonymkode: d19ff...1a0

  • Liker 16
  • Hjerte 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas hus på Moa i Ålesund. Dårlig service så det holder. Kommer aldri til å handle der flere ganger. De ansatte har ikke peiling på baby/barne ting 👎🏻

Anonymkode: af7e3...11c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 18.52):

Ååå, en sånn type er det på en lokal Remabutikk her jeg bor. Jeg kjenner han litt, og er venn med han på sosiale medier. Han kommenterer høylytt hva man kjøpt, for eksempel "Ja, dasspapir må man jo ha - hehe", fleiper om ting han har sett jeg har lagt ut på facebook, bretter ut om privatlivet sitt og helsemessige ting. Det er fryktelig plagsomt og irriterende. 

Anonymkode: d8ea6...56b

Et sted i Indre Østfold..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (På 6.2.2022 den 21.27):

Kanskje for å beskrive hvem det var?

Poenget med tråden er vel ikke å identifisere enkeltpersoner, er det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (35 minutter siden):

Poenget med tråden er vel ikke å identifisere enkeltpersoner, er det vel?

Neppe. Men det var neppe risikoen for identifisering som gjorde at vedkommende hang seg opp i akkurat det.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Rucula skrev (På 1/2/2022 den 19.27):

den ble slått så hardt at det smalt der nede vi satt. Antar den ble slått på rumpa med flat hånd. Det var snakk om harde slag. 

Men hvis du er typen som synes det er ok å slå barn! Herregud

Du synes jo det, siden du ikke gjorde noe...Feigt!

Anonymkode: 74eea...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappahl Oslo City

En av ansatte er MEGET frekk. Tør ikke å gå dit igjen. 

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 20.2.2022 den 1.33):

Du synes jo det, siden du ikke gjorde noe...Feigt!

Anonymkode: 74eea...7de

Noen andre gjorde noe.. 

min mor gikk opp og trøstet barnet. Men vi gjorde ikke nok, det er helt rett. 

Dette var i 2014 og jeg får vondt i magen av å tenke på det enda. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 8.20):

Fredrick&Louisa Galleriet i Bergen.

Kjøpte noe sminke, ansatte startet en liten samtale som jeg responderte høflig på, med en gang betalingen var registrert avluttet vedkommende brått og og skrek: NESTE!

At noen skriker over hodet på meg er en uting, observerte damen noen sekunder etter det og begynte å lure på psykisk helse, for meg er det ikke vanlig.

Anonymkode: b5138...972

Var dette en eldre dame? Har opplevd lignende. 

Anonymkode: ba3a6...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunnpris på Holmlia. Da dem kalte meg tyv når jeg gikk til selvbetjenningen og sa at de ikke stolte på meg? Jeg hadde scanna alle varene og allikavel stempla de meg som kriminell. Gikk aldri tilbake. lol

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itpd67 skrev (1 time siden):

Bunnpris på Holmlia. Da dem kalte meg tyv når jeg gikk til selvbetjenningen og sa at de ikke stolte på meg? Jeg hadde scanna alle varene og allikavel stempla de meg som kriminell. Gikk aldri tilbake. lol

Regner med at dette var mer enn den vanlige stikkprøven som du sier deg villig til når du trykker på den første skjermen og starter innscanning av varer. Det skal være uproblematisk, men om de sier høyt at de tror du er en tyv, da må du si ifra til hovedkontoret. Hvem som helst kan få sine varer sjekket, sånn er det bare.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...