Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

H&M Jessheim. Har aldri opplevd å få verken et hei eller et hade i kassa, bare prisen. Vet at man ikke kan forvente mye på den typen klesbutikker, men liker helt ærlig å i det minste bli hilst på når jeg først skal betale for noe. 

Anonymkode: b3fdc...ad6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En på nærbutikken som i manges øyne sikkert er sååååå hyggelig og jovial go'gutt. Men jeg personlig syns ikke noe om at en ansatt står å fleiper rundt det man kjøper. Sånn "oi oi du skal koooose deg med godis i kveld skjønner jeg" eller "tran ja, jeg bare klarer ikke transmaka jeg🤢". 

Jeg dropper faktisk å kjøpe tamponger eller andre private ting i frykt for at han skal dra en høylytt vits om menstruasjonen min mens kunder rundt meg får det med seg. 

Slutt med dette!!!!!!

Anonymkode: 30919...e7c

Bergen Vest?

Anonymkode: c1e02...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pascal. Arrogant, frekk eier. Ble servisert av han en gang. Maten - du får ikke hva du betaler for. 

Anonymkode: 091f0...b95

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Pascal. Arrogant, frekk eier. Ble servisert av han en gang. Maten - du får ikke hva du betaler for. 

Anonymkode: 091f0...b95

en boms. 

Anonymkode: 1c359...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertholm på Galleriet i Bergen. Man kommer inn. De ansatte står i kassen enser en ikke en gang. Går rundt og titter. De sier ikke hei eller noen ting. De virker ikke særlig interessert i å selge noe. Er svært dyrt der, så de snakker vel kun til kunder som kommer i pelskåpe med muffe og diadem :roll: Ikke et sted jeg legger igjen penger med slik kundebehandling.

Anonymkode: de9e8...2af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En på nærbutikken som i manges øyne sikkert er sååååå hyggelig og jovial go'gutt. Men jeg personlig syns ikke noe om at en ansatt står å fleiper rundt det man kjøper. Sånn "oi oi du skal koooose deg med godis i kveld skjønner jeg" eller "tran ja, jeg bare klarer ikke transmaka jeg🤢". 

Jeg dropper faktisk å kjøpe tamponger eller andre private ting i frykt for at han skal dra en høylytt vits om menstruasjonen min mens kunder rundt meg får det med seg. 

Slutt med dette!!!!!!

Anonymkode: 30919...e7c

Ååå, en sånn type er det på en lokal Remabutikk her jeg bor. Jeg kjenner han litt, og er venn med han på sosiale medier. Han kommenterer høylytt hva man kjøpt, for eksempel "Ja, dasspapir må man jo ha - hehe", fleiper om ting han har sett jeg har lagt ut på facebook, bretter ut om privatlivet sitt og helsemessige ting. Det er fryktelig plagsomt og irriterende. 

Anonymkode: d8ea6...56b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste Elkjøp og Power butikker. Må jeg virkelig handle fra dem, så betaler jeg gledelig frakt og venter 1-3 dager. Kaotisk miljø (mye rotete butikker), i de fleste tilfeller glemmer de å ta av alarm, de prøver å selge på deg ting som faktisk ikke er nødvendig (spesielt rare forsikringer), liten kunnskap om elektronikk og til tider veldig sløve bak kassen (opptatt med andre ting, soner ut, glemmer ting du nettopp sa). De pleier å prioriterer å snakke med andre ansatte fremfor å gjøre noe med den lange køen i kassen. Dessverre samme opplevelse på alle elkjøp jeg har vært på i Oslo/Viken og det er en god del av dem.

Endret av missbluebird
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

H&M på Metro Lørenskog. Det startet med at jeg var på vei mot kassa, så kommer det en ansatt i rasende fart og vi holder på å kollidere i hverandre, men vi stopper begge opp rett før, også går hun videre. Jeg mener at hun skulle stoppet opp og sluppet meg forbi. Det er i hvert fall det jeg pleier å gjøre når jeg er på jobb. 
 

Jeg går så til kassa og venter, ingen som er der. Jeg ser da innover i butikken, så øyner jeg  den samme ansatte, og må da rope på henne fordi hun «ser» meg ikke. Scanner varen jeg skal ha, sier ingenting, verken hei eller hade og virker bare ordentlig sur. Utrolig irriterende opplevelse. 

Anonymkode: 8a55f...f8c

Synes de alltid er sure og uhøflige der.

Anonymkode: aed67...7f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pascal. Arrogant, frekk eier. Ble servisert av han en gang. Maten - du får ikke hva du betaler for. 

Anonymkode: 091f0...b95

Servisert?

Anonymkode: 4373a...362

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En på nærbutikken som i manges øyne sikkert er sååååå hyggelig og jovial go'gutt. Men jeg personlig syns ikke noe om at en ansatt står å fleiper rundt det man kjøper. Sånn "oi oi du skal koooose deg med godis i kveld skjønner jeg" eller "tran ja, jeg bare klarer ikke transmaka jeg🤢". 

Jeg dropper faktisk å kjøpe tamponger eller andre private ting i frykt for at han skal dra en høylytt vits om menstruasjonen min mens kunder rundt meg får det med seg. 

Slutt med dette!!!!!!

Anonymkode: 30919...e7c

Har en sånn en her også! Min lokale Rema i Skien. Skal absolutt kommentere på alt. Jeg skulle sende en ganske tung pakke til en venninne i utlandet, han kommenterte på hvor tung den var PG lurte på hva som var i den. «En gave», svarte jeg. Da begynte han å lese høyt fra tolldeklarasjonen 😳 Ærlig talt! 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Narvesen på Continental. Det jobber ofte to personer i kassene, en hvit gutt og ei mørk jente. Sistnevnte glad og skravlete mot gutten o g POTTESUR mot kunder fordi da får hun ikke snakket med ham.
Hvorfor i svarte faens helvete jobber du i en butikk der du MÅ yte kundeservice hvis det er så jævla ille?! 

Anonymkode: c68f0...351

Hva pokker har det med saken å gjøre at hun er mørkhudet? Kunne du ikke bare sagt en gutt og en jente? 

Anonymkode: 1ddb8...79d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva pokker har det med saken å gjøre at hun er mørkhudet? Kunne du ikke bare sagt en gutt og en jente? 

Anonymkode: 1ddb8...79d

Må være lov å beskrive hvordan folk ser ut. Mange har blitt altfor overfølsomme og politisk korrekte!

Anonymkode: 8f779...b52

  • Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nille på Furuset. Vi var der for noen år siden, jeg, min mann og datteren vår, og mannen min er fra et asiatisk land. Der jobber det ei jente som er fra et av hans naboland. Hun stirret ekstremt stygt på mannen min, klarte nesten ikke utføre handelen, og sa ikke et eneste ord før hun "bjeffet" hadet. 

Mannen min ble helt satt ut og kunne ikke skjønne hva problemet var. Vi bestemte oss for å gå tilbake, og da hun så oss kikket hun stygt på ham igjen. Vi tok det opp med en av de andre som jobbet der, kanskje daglig leder, at han synes det var veldig ubehagelig og at det var uprofesjonelt siden de ikke kjenner hverandre kan hun jo legge fordommene igjen i veska før hun begynner på jobb.

Vi aner fortsatt ikke hvorfor, men har konkludert med at hun trodde mannen min var noen andre. 

 

Anonymkode: 021c4...a76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Må være lov å beskrive hvordan folk ser ut. Mange har blitt altfor overfølsomme og politisk korrekte!

Anonymkode: 8f779...b52

Men hvorfor er det relevant? Det hadde holdt å si "en gutt og en jente", feks. Stusset selv da jeg leste den originale kommentaren... 

Anonymkode: 37688...efc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men hvorfor er det relevant? Det hadde holdt å si "en gutt og en jente", feks. Stusset selv da jeg leste den originale kommentaren... 

Anonymkode: 37688...efc

Kanskje for å beskrive hvem det var?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

En på nærbutikken som i manges øyne sikkert er sååååå hyggelig og jovial go'gutt. Men jeg personlig syns ikke noe om at en ansatt står å fleiper rundt det man kjøper. Sånn "oi oi du skal koooose deg med godis i kveld skjønner jeg" eller "tran ja, jeg bare klarer ikke transmaka jeg🤢". 

Jeg dropper faktisk å kjøpe tamponger eller andre private ting i frykt for at han skal dra en høylytt vits om menstruasjonen min mens kunder rundt meg får det med seg. 

Slutt med dette!!!!!!

Anonymkode: 30919...e7c

Jeg har sluttet å handle på min lokale Rema-butikk pga en sånn en. 

Nesten så jeg lurer på om Rema med vilje ansetter sånne "trivelige godklumper". 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elkjøp i bodø.

Da jeg skulle handle inn fordi jeg hadde fått en rekvisisjon fra Nav, så sa hun ene i kassen foran meg og faren min "Dere har det greit dere navere".

Jeg ble så forbanna og ropte ut at hun kunne reise lang til helvete.

Jeg tok kontakt med elkjøp kundeservice senere og fortalte om hendelsen som det hadde skjedd. Sist jeg fikk vite så får hun ikke lenger lov og stå i kassen etter det hun sa.

Holder meg unna der.

Anonymkode: b5635...e14

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meadow skrev (7 timer siden):

Jeg har sluttet å handle på min lokale Rema-butikk pga en sånn en. 

Nesten så jeg lurer på om Rema med vilje ansetter sånne "trivelige godklumper". 

Vi har en sånn på min nærmeste Rema-butikk også, er ganske sikker på at han har en eller annen diagnose. Kanskje de har en ordning på det? Han på min er for så vidt hyggelig, men veldig pratsom og kan fint holde opp køen i tre minutter mens han prater med deg (uavhengig av om du prater tilbake eller ikke) midt i verste rushtiden 😛 Har heldigvis ikke fått noen kommentarer på private ting, men kommer en «Oi skal dere ha fest!!!» hvis jeg har kjøpt inn brus og chips feks. 

Anonymkode: b2f73...273

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange Bunnpris og Jokerbutikker med unge folk i kassa som konstant stirrer på MOBILEN SIN. De ser på serier, kamper, youtube. Det de ikke ser på? Kunden. De snakker heller ikke til kundene. 

Anonymkode: c816c...a96

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig mange Bunnpris og Jokerbutikker med unge folk i kassa som konstant stirrer på MOBILEN SIN. De ser på serier, kamper, youtube. Det de ikke ser på? Kunden. De snakker heller ikke til kundene. 

Anonymkode: c816c...a96

Ja, jeg føler at de ansatte i Joker-butikkene er verst på kundeservice. Hender jeg må innom på søndager, og da står de som regel med mobilen fremme. En gang så stod han ene og snakka i telefonen SAMTIDIG som han scanna varene mine. Irriterende. Føler ikke at så mange Joker-butikker tar kundeservice så seriøst. I hvert fall ikke der jeg bor.

Anonymkode: 8a55f...f8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brando Kids Åsane senter. Sto tre ansatte i kassen og skravlet, jeg var eneste kunde. De overså meg helt. Fant en vare jeg skulle ha og gikk til kassen. Ingen kikket opp og jeg måtte vente til de snakket ferdig. Hun som ekspederer meg sier ikke hei engang men spør «øøhh, er det bare dette du skal ha?». Jeg svarer ja og hun himler til kollegaene og sier «øhmm okei?» før hun omsider slår inn varen. Utrolig nedlatende holdning hun hadde til meg som kunde og ødela resten av dagen min. Det var første og siste gang jeg besøker den butikken.

Anonymkode: de444...d56

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...