Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

McDonalds Åssiden Drammen. Vi har flere ganger kjøpt happymeal derfra til våre barn, og uansett når på året man drar dit så er de "alltid" tomme for barneleker som følger med menyen, noe som ødelegger hele opplevelsen for barna.

Anonymkode: 2c9c0...d5a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

McDonalds Åssiden Drammen. Vi har flere ganger kjøpt happymeal derfra til våre barn, og uansett når på året man drar dit så er de "alltid" tomme for barneleker som følger med menyen, noe som ødelegger hele opplevelsen for barna.

Anonymkode: 2c9c0...d5a

Dette har jeg sendt inn klage om flere ganger og har fått masse leker eller gavekort i posten.

Anonymkode: d90b0...357

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 22.45):

Barnas Hus på Kilden, Stavanger.

Jeg kom inn med et høflig smil og et hei, spurte etter en spesifikk ting og den ansatte pekte og sa "den veien" med stramt fjes. Følte meg veldig til bry allerede med den holdningen, så jeg bare smilte, sa takk og fortsatte inn "den veien". Hun så at jeg ikke gikk på helt rett sted (det var jo veldig upresist) så hun kom med surt fjes og viste hvor det sto. Jeg takket igjen.

Jeg finner størrelsen av det jeg skal ha og kommer til kassen. Hun scanner og styrer, mens hun sier INGENTING. Så jeg sto litt i min egen verden og kikket på ting rett ved kassen mens jeg ventet på at det skulle bli klart, før jeg plutselig bare hører "JA??" surt mens hun peker på kortterminalen. 

Dette synes jeg var utrolig frekt. Har ikke opplevd dette andre steder. For meg er det normalt å si totalen til kunden, slik at man vet hvor mye man skal betale. "Sånn, da ble det 200 kr. Kort eller kontant?" f.eks. Følte hun trodde jeg skulle stjele eller noe med den holdningen der. Hele totalen av det besøket skrek sur dame..
 

Anonymkode: 24a5f...3eb

Jeg har faktisk følt det som om jeg er blitt mistenkt for å stjele der. Det er noe med holdningen til ei av de som jobber der som er så sur og mistenksom at jeg nesten forventer å bli anholdt på vei ut av butikken. 

Den ene gangen var jeg tilfeldig innom når reflexullet var på salg. Jeg kjøpte 4-5 sett. Da var hun så sur at jeg nesten fikk dårlig samvittighet fordi jeg bare kjøpte salgsvarer. 

Det er faktisk slik at jeg flere ganger bare har kjørt til butikken på tvedtsenteret istedet. 

Anonymkode: 99d90...181

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.1.2022 den 19.27):

Enig. Å rundjule en unge er IKKE det samme som en liten smekk. 

Anonymkode: b1347...ef5

De kan faktisk få ødelagte/skadde tarmer og innvoller av det du kaller for «en liten smekk» på rumpa…… Er aldri greit å slå barn, eller smekke barn. En voksen hånd er hard mot et lite skjørt menneske…… 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Apotek1 og kjøpte noe noen uker før jul, hun som ekspederte meg var bare verdens hyggeligste person. Jeg gikk ut glad og fornøyd. Fant ut at jeg skulle kjøpe mer før jul, men de var utsolgt. Gikk da på en annen Apotek 1 en snartur på lillejulaften. Det var ingen andre kunder, kun en kvinnelig ansatt. Jeg fikk et surt blikk da jeg kom inn.
Hun hilste ikke. Hun nektet å ta imot kontanter, så måtte betale med kort. Etter handelen sa hun ikke et ord og bare overså meg. Dette var altså lillejulaften. Ødela dagen min, kommer neppe til å handle der flere ganger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

male32 skrev (2 minutter siden):

Jeg var innom Apotek1 og kjøpte noe noen uker før jul, hun som ekspederte meg var bare verdens hyggeligste person. Jeg gikk ut glad og fornøyd. Fant ut at jeg skulle kjøpe mer før jul, men de var utsolgt. Gikk da på en annen Apotek 1 en snartur på lillejulaften. Det var ingen andre kunder, kun en kvinnelig ansatt. Jeg fikk et surt blikk da jeg kom inn.
Hun hilste ikke. Hun nektet å ta imot kontanter, så måtte betale med kort. Etter handelen sa hun ikke et ord og bare overså meg. Dette var altså lillejulaften. Ødela dagen min, kommer neppe til å handle der flere ganger.

Hvem bruker kontanter i dag?

Anonymkode: b75b2...c2d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 19.16):

Hvem bruker kontanter i dag?

Anonymkode: b75b2...c2d

Gamle mennesker, for eksempel? 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd å si det, men CI Pedersen i Trondheim tapper mer for energi enn det gir, for å si det sånn. SÅ mye fint, og bra design, men jeg er luft for de ansatte der. De sier ikke hei, de tilbyr seg ikke å hjelpe. Da jeg handlet der før jul, og etasjen var tom for folk, var det ikke noe snakk over disken. Veldig merkelig for et sted som selger det de selger. Frister å gå alle andre steder å handle varene deres enn der. Det mååå gå an å SE folk, og interesse seg noooe for at en vil ha varene deres i hjemmet sitt. Herregud

Anonymkode: ed96c...541

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M på Metro Lørenskog. Det startet med at jeg var på vei mot kassa, så kommer det en ansatt i rasende fart og vi holder på å kollidere i hverandre, men vi stopper begge opp rett før, også går hun videre. Jeg mener at hun skulle stoppet opp og sluppet meg forbi. Det er i hvert fall det jeg pleier å gjøre når jeg er på jobb. 
 

Jeg går så til kassa og venter, ingen som er der. Jeg ser da innover i butikken, så øyner jeg  den samme ansatte, og må da rope på henne fordi hun «ser» meg ikke. Scanner varen jeg skal ha, sier ingenting, verken hei eller hade og virker bare ordentlig sur. Utrolig irriterende opplevelse. 

Anonymkode: 8a55f...f8c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler ikke så mye på H&M på Trondheim torg lengre.

Jeg kjøpte en bukse der for et par år siden og kassadama glemte å fjerne alarmen, altså den som er låst fast i tøyet. Det merket jeg ikke før jeg kom hjem (alarmen gikk ikke da jeg forlot butikken), og gikk dermed tilbake samme dag for å de til å fjerne alarmen. Dessverre hadde jeg ikke tatt vare på kvitteringa fordi det var ei bukse til 199kr som jeg visste passet meg og som jeg skulle ha. Da jeg kom til kassen forklarte jeg ærendet mitt og beklaget at jeg ikke hadde kvitteringen. Der ble jeg anklaget for tyveri. Det aksepterte jeg ikke og heldigvis ga hun seg til slutt, men det var ubehagelig likevel. 

Altså, hadde jeg stjålet ei bukse til 199kr hadde jeg jo ikke gått tilbake og bedt de hjelpe meg om å fjerne alarmen. Jeg skjønner at jeg burde hatt kvittering men jeg syns det var makan til lav tillit til sine kunder. 

Anonymkode: 086be...86b

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurosko på Amfi Voss, iallefall om hun ene ansatte er på jobb. Står å prater om private ting med kunder hun kjenner, vi andre blir oversett. Har stått i kø, men blitt totalt oversett, ansatt står å prater om sitt voksne barn, legger ut om private ting. Satte fra meg skona og gikk. 

Anonymkode: e18cc...b6b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg handler ikke så mye på H&M på Trondheim torg lengre.

Jeg kjøpte en bukse der for et par år siden og kassadama glemte å fjerne alarmen, altså den som er låst fast i tøyet. Det merket jeg ikke før jeg kom hjem (alarmen gikk ikke da jeg forlot butikken), og gikk dermed tilbake samme dag for å de til å fjerne alarmen. Dessverre hadde jeg ikke tatt vare på kvitteringa fordi det var ei bukse til 199kr som jeg visste passet meg og som jeg skulle ha. Da jeg kom til kassen forklarte jeg ærendet mitt og beklaget at jeg ikke hadde kvitteringen. Der ble jeg anklaget for tyveri. Det aksepterte jeg ikke og heldigvis ga hun seg til slutt, men det var ubehagelig likevel. 

Altså, hadde jeg stjålet ei bukse til 199kr hadde jeg jo ikke gått tilbake og bedt de hjelpe meg om å fjerne alarmen. Jeg skjønner at jeg burde hatt kvittering men jeg syns det var makan til lav tillit til sine kunder. 

Anonymkode: 086be...86b

Det er faktisk flere som driver med den type nasking, altså tar plagg med hjem og kommer tilbake for å få alarmen tatt av eller rett og slett pengene tilbake. Ikke dermed sagt at de skulle beskyldt deg for det. 

De hadde sikkert gitt seg hvis de hadde fått sett siste bevegelser på kontoen din. Men det er skikkelig ubehagelig å få den beskyldningen rettet mot seg!

Anonymkode: a30c1...456

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sybutikken på Åsane senter:

første gang skulle jeg kjøpe noen knapper til en strikkejakke, og hadde kun kort. De nektet å la meg betale de 12 kronene med kort, pga gebyrer, og krevde at jeg gikk i minibank for å ta ut penger.

tenkte jeg skulle gi dem en sjanse til, og kom tilbake når barnet var 3 år. Da skjefta eieren på at hun fikk gå selv, for barn kunne ødelegge så mye, så han fotfulgte henne i hele butikken.

kommer aldri tilbake, og selv om jeg har viking symaskin(som er deres ekspertise) kjører jeg heller 40 min til Fana🙄

synes forøvrig at unge jenter i klesbutikker som regel er trivelige jeg☺️

Anonymkode: 5d318...5cf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.1.2022 den 20.11):

Lampebutikk i Hønefoss. 

2 kunder, jeg var den ene. Innehaver betjente den andre kunden, og jeg ventet. Og ventet. Og ventet. 

Fikk med meg at praten etterhvert dreide seg om barnebarn og gardiner. Jeg ga tydelige tegn på at jeg trengte hjelp, men ble oversett. Praten fortsatte; barnebarn og enda flere barnebarn. 

Da gikk jeg på Claes Ohlson. Vanligvis støtter jeg bevisst opp om de mindre spesialbutikkene og ikke de store kjedene. Men da forventer jeg en viss grad av service. 

Anonymkode: b3cf3...72f

Lampehuset?

Anonymkode: 25d6f...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2014 den 16.39):

Vi har vel alle opplevd ræva service, eller bitt oss merke i andre ting i en butikk. Hva skjedde?

 

Jeg var en gang innom en interiørbutikk hvor den ansatte KJEFTET på kundene. Hun stod f.eks i en gardintrapp for å hente ned noe for en kunde, hvorpå en annen kunde kom bort til henne og spurte om noe. "Ser du ikke at jeg hjelper en annen kunde??!", var svaret hun fikk.

Hun ropte og skrek til kundene også.

Endte med at jeg kjøpte det jeg skulle ha og så søkte jeg opp butikken på nettet og sendte klage. Fikk svar fra butikksjefen, som visste nøyaktig hvilken av hennes ansatt det var snakk om. Hun sa hun hadde litt temperament og at hun skulle gi beskjed til henne. Aldri satt mine føtter i den butikken igjen.

 

Så er det andre butikker, spesielt klesbutikker som selger undgomsklær, hvor de ansatte bare står og skravler med hverandre.

 


Anonymous poster hash: b1292...ccb

 

Dette har jeg selv vært vitne til to ganger. Skulle nesten tro der var samme episode. Hun i toppen var min sjef 🙄 temmelig surrealistisk. Offeret var en gang en kunde, en annen gang en kollega.

Anonymkode: 33e7f...89d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sybutikken på Åsane senter:

første gang skulle jeg kjøpe noen knapper til en strikkejakke, og hadde kun kort. De nektet å la meg betale de 12 kronene med kort, pga gebyrer, og krevde at jeg gikk i minibank for å ta ut penger.

tenkte jeg skulle gi dem en sjanse til, og kom tilbake når barnet var 3 år. Da skjefta eieren på at hun fikk gå selv, for barn kunne ødelegge så mye, så han fotfulgte henne i hele butikken.

kommer aldri tilbake, og selv om jeg har viking symaskin(som er deres ekspertise) kjører jeg heller 40 min til Fana🙄

synes forøvrig at unge jenter i klesbutikker som regel er trivelige jeg☺️

Anonymkode: 5d318...5cf

Samme erfaring har jeg. :) 

Anonymkode: b0ed3...e39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/4/2022 at 7:16 PM, AnonymBruker said:

Hvem bruker kontanter i dag?

Anonymkode: b75b2...c2d

Om kortterminalen av en eller annen grunn nekter å funke er det gull å ha 7F4BF990-D27D-42DD-9E6A-EE963DF8AF47.gif.7d807f202e5ec4eba16dca385c4dd0e6.gif

 Da kan man feks gå foran en laang kø og betale mens de andre må vente til kortterminalen funker igjen  :nigo:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på nærbutikken som i manges øyne sikkert er sååååå hyggelig og jovial go'gutt. Men jeg personlig syns ikke noe om at en ansatt står å fleiper rundt det man kjøper. Sånn "oi oi du skal koooose deg med godis i kveld skjønner jeg" eller "tran ja, jeg bare klarer ikke transmaka jeg🤢". 

Jeg dropper faktisk å kjøpe tamponger eller andre private ting i frykt for at han skal dra en høylytt vits om menstruasjonen min mens kunder rundt meg får det med seg. 

Slutt med dette!!!!!!

Anonymkode: 30919...e7c

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narvesen på Continental. Det jobber ofte to personer i kassene, en hvit gutt og ei mørk jente. Sistnevnte glad og skravlete mot gutten o g POTTESUR mot kunder fordi da får hun ikke snakket med ham.
Hvorfor i svarte faens helvete jobber du i en butikk der du MÅ yte kundeservice hvis det er så jævla ille?! 

Anonymkode: c68f0...351

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...