Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En restaurant i Frankrike der vi har hus. 

Var vitne til at resturantsjefen banket opp sin 3 år gamle datter, da hun våknet, gråt og kom ned i restauranten. 

Vi hørte slagene på jentas kropp og vi hørte hvordan hun gråt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rucula skrev (6 timer siden):

En restaurant i Frankrike der vi har hus. 

Var vitne til at resturantsjefen banket opp sin 3 år gamle datter, da hun våknet, gråt og kom ned i restauranten. 

Vi hørte slagene på jentas kropp og vi hørte hvordan hun gråt. 

Hva gjorde politiet da de kom?

Anonymkode: b1347...ef5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rucula skrev (6 timer siden):

En restaurant i Frankrike der vi har hus. 

Var vitne til at resturantsjefen banket opp sin 3 år gamle datter, da hun våknet, gråt og kom ned i restauranten. 

Vi hørte slagene på jentas kropp og vi hørte hvordan hun gråt. 

Dette er bare trolling. Normale folk hadde ikke sittet og hørt på at slikt skjedde uten å gripe inn.

Anonymkode: 9315d...457

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et parfymeri i Risør. Sur gammel dame. Har null service-innstillingen. Var hverken høflig eller hyggelig. Der legger ikke jeg igjen en krone. Maken til dårlig oppførsel. 

Anonymkode: f0fc3...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Coop xtra butikk på Sørlandet. Typen min er adoptert fra Colombia, og har derfor utenlandske trekk. Vi var stamkunder i den butikken, helt til en dag da vi hadde betalt og vakta stopper oss på vei ut av butikken. Han sier sint at typen min må inn med han på bakrommet, og jeg står der igjen og skjønner ingenting. Etter ca 15 minutter kommer de tilbake. Typen min fortalte meg at vakta hadde sagt at han var SIKKER på at typen min stjal i selvbetjentkassa, uten noe form for bevis for det. 
 

Typen min tok opp kvitteringen og de gikk gjennom varene én etter én, og til vaktas store skuffelse hadde typen min (egentlig jeg, det var jeg som dro kortet og betalte, så at han måtte inn på bakrommet men ikke jeg ga ingen mening?) betalt for alle varene. Deretter pekte vakta på en pose fra apoteket med antibiotika oppi og mente han hadde stjålet den fra butikken. Typen min viste da innholdet som var antibiotika, med mitt navn på. Det hele sluttet med at vakta uansett om typen min hadde alt på sitt rene, nektet han å handle i butikken igjen, og at han isåfall skulle «ta» han neste gang.

Jeg konkluderer ikke med at dette var rasistisk motivert, men kan ikke forstå noen annen grunn til at typen min ble behandlet sånn og ikke jeg.

Anonymkode: 9f88f...718

  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

En Coop xtra butikk på Sørlandet. Typen min er adoptert fra Colombia, og har derfor utenlandske trekk. Vi var stamkunder i den butikken, helt til en dag da vi hadde betalt og vakta stopper oss på vei ut av butikken. Han sier sint at typen min må inn med han på bakrommet, og jeg står der igjen og skjønner ingenting. Etter ca 15 minutter kommer de tilbake. Typen min fortalte meg at vakta hadde sagt at han var SIKKER på at typen min stjal i selvbetjentkassa, uten noe form for bevis for det. 
 

Typen min tok opp kvitteringen og de gikk gjennom varene én etter én, og til vaktas store skuffelse hadde typen min (egentlig jeg, det var jeg som dro kortet og betalte, så at han måtte inn på bakrommet men ikke jeg ga ingen mening?) betalt for alle varene. Deretter pekte vakta på en pose fra apoteket med antibiotika oppi og mente han hadde stjålet den fra butikken. Typen min viste da innholdet som var antibiotika, med mitt navn på. Det hele sluttet med at vakta uansett om typen min hadde alt på sitt rene, nektet han å handle i butikken igjen, og at han isåfall skulle «ta» han neste gang.

Jeg konkluderer ikke med at dette var rasistisk motivert, men kan ikke forstå noen annen grunn til at typen min ble behandlet sånn og ikke jeg.

Anonymkode: 9f88f...718

Arendal?

Anonymkode: dc844...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva gjorde politiet da de kom?

Anonymkode: b1347...ef5

Dette var i Frankrike, folk smekker til ungene sine hele tiden uten at noen bryr seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette er bare trolling. Normale folk hadde ikke sittet og hørt på at slikt skjedde uten å gripe inn.

Anonymkode: 9315d...457

Hvorfor skulle jeg trollet under Nick? Dette er dessverre ikke trolling. Det skjedde i 2015

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rucula skrev (6 timer siden):

Dette var i Frankrike, folk smekker til ungene sine hele tiden uten at noen bryr seg.

Du skrev at barnet ble banket opp! Det er noe annet enn å smekke til ungen! Herregud. 

Anonymkode: 41753...bc6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skrev at barnet ble banket opp! Det er noe annet enn å smekke til ungen! Herregud. 

Anonymkode: 41753...bc6

den ble slått så hardt at det smalt der nede vi satt. Antar den ble slått på rumpa med flat hånd. Det var snakk om harde slag. 

Men hvis du er typen som synes det er ok å slå barn! Herregud

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skrev at barnet ble banket opp! Det er noe annet enn å smekke til ungen! Herregud. 

Anonymkode: 41753...bc6

Enig. Å rundjule en unge er IKKE det samme som en liten smekk. 

Anonymkode: b1347...ef5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enig. Å rundjule en unge er IKKE det samme som en liten smekk. 

Anonymkode: b1347...ef5

Å slå barn er aldri greit, uansett om det er rundjuling eller en liten smekk. Men hvorfor diskutere dette? Det er ikke trådens tema. 

Endret av Lacuna
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

In Line frisør

Anonymkode: aa9d0...b9a

Hvorfor? 

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel i England.

En kveld etter a ha spist en bedre middag ute, skulle vi ta en drink i hotelbaren.

Bartenderen var der. Med hva jeg antar,sin kjareste. De snakket og snakket. Og snakket. Han hadde ingen initiativ til a betjene meg. Ventet 20 minutter! Og da gikk jeg!

Tenkte at andre dagen ville bli bedre. Anne bartender! 

Men han var mer opptatt av a lese i en bok enn a betjeme oss!  Ikke mulig a fa kontakt. Boka var nok god ( og det er den, har samme bok hjemme!), men a lese bok pa jobb!?!

Anonymkode: 38aea...3c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hotel i England.

En kveld etter a ha spist en bedre middag ute, skulle vi ta en drink i hotelbaren.

Bartenderen var der. Med hva jeg antar,sin kjareste. De snakket og snakket. Og snakket. Han hadde ingen initiativ til a betjene meg. Ventet 20 minutter! Og da gikk jeg!

Tenkte at andre dagen ville bli bedre. Anne bartender! 

Men han var mer opptatt av a lese i en bok enn a betjeme oss!  Ikke mulig a fa kontakt. Boka var nok god ( og det er den, har samme bok hjemme!), men a lese bok pa jobb!?!

Anonymkode: 38aea...3c3

Si fra til sjefen da vel! 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nidarbutikken Trondheim. Møtte en frekk dame der her for leden. 2 kollegaer stod og jobbet og den tredje stod bare å så på.

Anonymkode: 58003...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burger King på kløfta. Kjempelang ventetid og kald mat. Osten hadde ikke sjans å smelte på kjøttet. Hadde det ikke vært for sultne barn så skulle jeg lagd en skikkelig scene.

Anonymkode: d5d84...077

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lampebutikk i Hønefoss. 

2 kunder, jeg var den ene. Innehaver betjente den andre kunden, og jeg ventet. Og ventet. Og ventet. 

Fikk med meg at praten etterhvert dreide seg om barnebarn og gardiner. Jeg ga tydelige tegn på at jeg trengte hjelp, men ble oversett. Praten fortsatte; barnebarn og enda flere barnebarn. 

Da gikk jeg på Claes Ohlson. Vanligvis støtter jeg bevisst opp om de mindre spesialbutikkene og ikke de store kjedene. Men da forventer jeg en viss grad av service. 

Anonymkode: b3cf3...72f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...