Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frisør i bygda, Sunnmøre. På alle bildene som blir lagt ut på ig så ser man veldig godt at kundene blir klippet skjevt.

Anonymkode: af7e3...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 0.42):

Som om jeg skulle sagt det selv! Handler heller i nettbutikken enn å handle i akkurat den butikken. Anbefaler cubus på Trondheim torg istedet.

Anonymkode: 7a004...9f4

Sant! Blir Sirkus Shopping og City Lade heretter.  Noen burde hatt sparken, men må vel bli pensjonist snart hu der? 

Anonymkode: a0a24...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i alle fall aldri innom nærmeste COOP igjen. 

det har skjedd alt for mange ganger at de fører opp ekstra ting som jeg aldri har kjøpt. For eksempel en avis, en boks honning, eller what ever. En gang kjøpte jeg faktisk TRE bokser med leverpostei, men dem klarte faktisk å føre opp TRETTI bokser uten å vite hvordan dette egentlig kunne skjedd. Eller den gangen jeg kjøpte FIRE bokser med sånn "makrell i tomat" og så stod det FØRTI bokser på kvitteringen.     

Selvfølgelig kan jeg gå rett tilbake, hvis jeg legger merke til sånne ting rett etter at kjøpet er gjennomført. Men hvis det bare er SNAKK om en liten filleting (for eksempel til femten eller tjue kroner) og jeg ikke legger merke til dette før jeg har kommet hjem igjen. Det blir det jo temmelig mye ekstra bryderi å fikse opp i dette. Men COOP kan jo selvfølgelig tjene ufattelig mye ekstra penger på dette: Er vel ikke alle som gidder å sjekke kvitteringen deres særlig grundig. Eller som ikke tørr / orker å "konfrontere" den ansatte som sitter i kassen der.    

Anonymkode: b9f0d...cdf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg går i alle fall aldri innom nærmeste COOP igjen. 

det har skjedd alt for mange ganger at de fører opp ekstra ting som jeg aldri har kjøpt. For eksempel en avis, en boks honning, eller what ever. En gang kjøpte jeg faktisk TRE bokser med leverpostei, men dem klarte faktisk å føre opp TRETTI bokser uten å vite hvordan dette egentlig kunne skjedd. Eller den gangen jeg kjøpte FIRE bokser med sånn "makrell i tomat" og så stod det FØRTI bokser på kvitteringen.     

Selvfølgelig kan jeg gå rett tilbake, hvis jeg legger merke til sånne ting rett etter at kjøpet er gjennomført. Men hvis det bare er SNAKK om en liten filleting (for eksempel til femten eller tjue kroner) og jeg ikke legger merke til dette før jeg har kommet hjem igjen. Det blir det jo temmelig mye ekstra bryderi å fikse opp i dette. Men COOP kan jo selvfølgelig tjene ufattelig mye ekstra penger på dette: Er vel ikke alle som gidder å sjekke kvitteringen deres særlig grundig. Eller som ikke tørr / orker å "konfrontere" den ansatte som sitter i kassen der.    

Anonymkode: b9f0d...cdf

What?? 😯

Hvorfor bruker du ikke selvbetjeningskasser? Da har du full kontroll. 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg går i alle fall aldri innom nærmeste COOP igjen. 

det har skjedd alt for mange ganger at de fører opp ekstra ting som jeg aldri har kjøpt. For eksempel en avis, en boks honning, eller what ever. En gang kjøpte jeg faktisk TRE bokser med leverpostei, men dem klarte faktisk å føre opp TRETTI bokser uten å vite hvordan dette egentlig kunne skjedd. Eller den gangen jeg kjøpte FIRE bokser med sånn "makrell i tomat" og så stod det FØRTI bokser på kvitteringen.     

Selvfølgelig kan jeg gå rett tilbake, hvis jeg legger merke til sånne ting rett etter at kjøpet er gjennomført. Men hvis det bare er SNAKK om en liten filleting (for eksempel til femten eller tjue kroner) og jeg ikke legger merke til dette før jeg har kommet hjem igjen. Det blir det jo temmelig mye ekstra bryderi å fikse opp i dette. Men COOP kan jo selvfølgelig tjene ufattelig mye ekstra penger på dette: Er vel ikke alle som gidder å sjekke kvitteringen deres særlig grundig. Eller som ikke tørr / orker å "konfrontere" den ansatte som sitter i kassen der.    

Anonymkode: b9f0d...cdf

Sånt skjer i nesten alle butikkene rundt her, vi må sjekke kvitteringen grundig hver gang før vi drar fra butikken. Prøver også å sjekke mens de slår inn, så vi slipper å vente på at de skal slå inn retur, noe som går kjempetregt.

Bor nær grensa til Sverige, og når vi har handlet der har vi aldri opplevd dette. Det er så deilig når alt stemmer på kvitteringen hver gang. 😛 Gleder meg til vi kan handle der igjen.

Anonymkode: dc844...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

What?? 😯

Hvorfor bruker du ikke selvbetjeningskasser? Da har du full kontroll. 

Anonymkode: 8d471...5b7

Ikke alle butikker har det enda… 

Anonymkode: 1ddb8...79d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 17.20):

Sant! Blir Sirkus Shopping og City Lade heretter.  Noen burde hatt sparken, men må vel bli pensjonist snart hu der? 

Anonymkode: a0a24...304

Ei litt eldre dame med brunt hår du snakker om? Ca 50-60 år..

Anonymkode: 7a004...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg går i alle fall aldri innom nærmeste COOP igjen. 

det har skjedd alt for mange ganger at de fører opp ekstra ting som jeg aldri har kjøpt. For eksempel en avis, en boks honning, eller what ever. En gang kjøpte jeg faktisk TRE bokser med leverpostei, men dem klarte faktisk å føre opp TRETTI bokser uten å vite hvordan dette egentlig kunne skjedd. Eller den gangen jeg kjøpte FIRE bokser med sånn "makrell i tomat" og så stod det FØRTI bokser på kvitteringen.     

Selvfølgelig kan jeg gå rett tilbake, hvis jeg legger merke til sånne ting rett etter at kjøpet er gjennomført. Men hvis det bare er SNAKK om en liten filleting (for eksempel til femten eller tjue kroner) og jeg ikke legger merke til dette før jeg har kommet hjem igjen. Det blir det jo temmelig mye ekstra bryderi å fikse opp i dette. Men COOP kan jo selvfølgelig tjene ufattelig mye ekstra penger på dette: Er vel ikke alle som gidder å sjekke kvitteringen deres særlig grundig. Eller som ikke tørr / orker å "konfrontere" den ansatte som sitter i kassen der.    

Anonymkode: b9f0d...cdf

Men ærlig talt, hvis de klarer å føre opp 30 og 40 ganger så mange ting som det du kjøper, så merker du vel det på beløpet  FØR du betaler? En ting er at man ikke registrerer et par ting for mye, men når det er mange hundre kroner for mye på sluttsummen, reagerer man jo ..?

At personen i kassa kan skanne en vare flere ganger eller taste feil på antall av noe man kjøper, det kan skje, den ser jeg, men at det blir lagt inn ting man faktisk ikke har kjøpt, skjønner jeg ikke, for det aller meste har jo strekkoder, og det er jo ikke mulig å f. eks. skanne en brunost og få det til å bli honning i kassesystemet. Og kassesystemene er jo like i alle butikker i samme kjede, så det høres rart ut at du har opplevd det i en coop-butikk.

Uansett synes jeg ikke det er en skam å gå tilbake hvis ekspeditøren har gjort feil, man skal ikke betale for mer enn det man handler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vero Moda Larvik. Helt utrolig dårlig kundeservice. Og sure ansatte. Legger ikke igjen ei krone der 🙌🏻

Anonymkode: b859f...924

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 12.26):

Jeg går i alle fall aldri innom nærmeste COOP igjen. 

det har skjedd alt for mange ganger at de fører opp ekstra ting som jeg aldri har kjøpt. For eksempel en avis, en boks honning, eller what ever. En gang kjøpte jeg faktisk TRE bokser med leverpostei, men dem klarte faktisk å føre opp TRETTI bokser uten å vite hvordan dette egentlig kunne skjedd. Eller den gangen jeg kjøpte FIRE bokser med sånn "makrell i tomat" og så stod det FØRTI bokser på kvitteringen.     

Selvfølgelig kan jeg gå rett tilbake, hvis jeg legger merke til sånne ting rett etter at kjøpet er gjennomført. Men hvis det bare er SNAKK om en liten filleting (for eksempel til femten eller tjue kroner) og jeg ikke legger merke til dette før jeg har kommet hjem igjen. Det blir det jo temmelig mye ekstra bryderi å fikse opp i dette. Men COOP kan jo selvfølgelig tjene ufattelig mye ekstra penger på dette: Er vel ikke alle som gidder å sjekke kvitteringen deres særlig grundig. Eller som ikke tørr / orker å "konfrontere" den ansatte som sitter i kassen der.    

Anonymkode: b9f0d...cdf

LOL

Du ser ikke på prisen mens de skanner eller ser på sluttsummen når du legger inn kortet?? 

40 leverpostei tilsvarer over 400,00.  

Når jeg handler plusser jeg prisene på varene mens jeg går mot kassa. En avvik over 3-5kr og jeg stusser. 

Anonymkode: 1c359...0b8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Når jeg handler plusser jeg prisene på varene mens jeg går mot kassa.

Anonymkode: 1c359...0b8

aint nobody got time for that

Anonymkode: b1d28...fe4

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Vero Moda Larvik. Helt utrolig dårlig kundeservice. Og sure ansatte. Legger ikke igjen ei krone der 🙌🏻

Anonymkode: b859f...924

Torget eller Nordbyen? Har vært innom Nordbyen ett par ganger, men gitt opp fordi de aldri har de største størrelsene inne. Skal dog si at de ansatte alltid har vært hyggelige og dobbeltsjekket lageret. 

Anonymkode: f7e02...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forfulgt på et kjøpesenter da de trodde at jeg og min samboer stjal. Det var både flaut og ubehagelig, for det var så åpenbart at de fulgte etter oss 🤭 Samboeren min skulle på et viktig jobbintervju og skulle kjøpe antrekk til det. Han var stressa og ba meg ta med ulike plagg til prøverommet sånn at han kunne prøve flere kombinasjoner. Og det er kanskje ikke så rart at de fikk mistanke om stjeling, for han var sikkert i det prøverommet i 20 min mens jeg surra rundt i butikken. Først overhørte jeg noen vektere snakke om stjeling i butikken vi nettopp hadde vært i, deretter var det en mann kledd i skjorte og med calling-system på øret som tilfeldigvis hang i alle butikkene vi var i resten av dagen. Til og med når jeg skulle på do gikk han forbi meg og sa hei helt uten videre. Inne på HM stod han bare i et hjørne med en notatbok og stirra på meg og samboeren min. Jeg stirra tilbake 🤠 

Anonymkode: 7faae...200

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Christiane_W skrev (På 19.10.2021 den 13.35):

Blæh! Dumt at de har "ødelagt" klikk & hent. Sist jeg benyttet det gikk jeg bare i vareutleveringen, betalte og fikk varen. Ingen forsøk på mersalg, innsalg av forsikringer etc. Var jo det som var så genialt med klikk & hent. Men de har sannsynligvis sett at de har tapt mersalg på at folk benytter ordningen og dermed har de endret det. 

Takk for advarselen, da skal jeg unngå Elkjøp så langt det er mulig fremover.

Var slik for meg og, hentet siste tingen 30.12.21 gikk rett på vareutlevering fikk varen uten andre spørsmål enn om jeg ville ha pose

AnonymBruker skrev (På 30.11.2021 den 22.40):

Vel nå er det jo ikke sånn at de som jobber i butikken er hjertet til butikken så da er det ikke sånn at det har noen hensikt å utelukke en butikk bare pga de som jobba der.

Anonymkode: b970d...bea

Men de er butikkens ansikt utad og en butikk blir lett dømt på ens ansatte og deres service

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

LOL

Du ser ikke på prisen mens de skanner eller ser på sluttsummen når du legger inn kortet?? 

40 leverpostei tilsvarer over 400,00.  

Når jeg handler plusser jeg prisene på varene mens jeg går mot kassa. En avvik over 3-5kr og jeg stusser. 

Anonymkode: 1c359...0b8

Enig. Man må passe på det. 

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik&Louisa i Kristiansund, pga utrolig dårlig kundeservice 

To ganger har jeg vært innom for å kjøpe parfyme, på forhånd sjekket i nettbutikk at de førte de merkene. Begge gangene ble jeg møtt av en ansatt som spurte om hun kunne hjelpe, og jeg sa hva jeg var på utkikk etter. Hun kikket seg litt rundt før hun sa at de førte ikke det merket. 

Gang nr to så var det en annen parfyme jeg skulle ha, og akkurat det samme skjedde. Men i stedet for å bare gå så gikk jeg rundt og kikket selv, og joda, de hadde parfymen. Hun gadd rett og slett hverken sjekke på datamaskinen i kassen eller lete selv. 

Ei venninne av meg bruker parfymen Angel, en litt tung parfyme, men den er kjempegod til henne og hun bruker aldri mye. Lukter godt. Da hun var der og handlet, etter at hun hadde betalt og rett etter at hun forlot kassen så sto den ansatte og viftet seg foran ansiktet. Som for å vifte bort lukta av venninnen min. Altså; hvis du ikke tåler parfyme så er kanskje ikke et parfymeri jobben for deg. 

Så fra nå av blir det Kicks for min del. Enten netthandel eller i en annen by. 

Anonymkode: 0378a...56e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 12.49):

Synes det er en ordentlig uting det Cubus driver med nå med å spørre kunder om de vil støtte Leger uten grenser med noen kr, når de står i kassa og skal betale for seg. Det holder å ha plakaten godt synlig sånn at de kundene som ønsker, på eget initiativ kan bidra. 

Spesielt nå i disse tider hvor mange sliter med strømregninger og julegaver som sprenger budsjettet. Følte på skikkelig skam der jeg sto der å takket stille nei, når den ene etter den andre foran meg i køen sa ja. Merket jeg gruet meg skikkelig til det ble min tur i kassa

Anonymkode: 402fd...31d

Enig, det er en uting og gjør at jeg ikke går dit. Gir gjerne til organisasjonen, men ikke via andre (slik at de får « cred» og fortsetter å mase på kunder.)

Anonymkode: 4e44a...595

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fredrik&Louisa i Kristiansund, pga utrolig dårlig kundeservice 

To ganger har jeg vært innom for å kjøpe parfyme, på forhånd sjekket i nettbutikk at de førte de merkene. Begge gangene ble jeg møtt av en ansatt som spurte om hun kunne hjelpe, og jeg sa hva jeg var på utkikk etter. Hun kikket seg litt rundt før hun sa at de førte ikke det merket. 

Gang nr to så var det en annen parfyme jeg skulle ha, og akkurat det samme skjedde. Men i stedet for å bare gå så gikk jeg rundt og kikket selv, og joda, de hadde parfymen. Hun gadd rett og slett hverken sjekke på datamaskinen i kassen eller lete selv. 

Ei venninne av meg bruker parfymen Angel, en litt tung parfyme, men den er kjempegod til henne og hun bruker aldri mye. Lukter godt. Da hun var der og handlet, etter at hun hadde betalt og rett etter at hun forlot kassen så sto den ansatte og viftet seg foran ansiktet. Som for å vifte bort lukta av venninnen min. Altså; hvis du ikke tåler parfyme så er kanskje ikke et parfymeri jobben for deg. 

Så fra nå av blir det Kicks for min del. Enten netthandel eller i en annen by. 

Anonymkode: 0378a...56e

For meg er det omvendt. Gikk fra Kicks til å bare bruke F&L 😁

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Vibe, Drammen. Utrolig lite serviceinnstilt innehaver. 

Anonymkode: 215d3...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Vera Moda butikk, fikk ikke prøve en kjole, hu sa dem ikke solgte kjoler til menn.

Anonymkode: 31c10...a9f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...