Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg vil si at jeg ALDRI kommer tilbake, men de hadde ikke veldig god service der.

Fredrik og Louisa på Sartor på Black Friday. Butikken full av kunder, kun to ansatte på jobb. Sto flokker med kunder i kø som ventet siden de to ansatte var opptatte, bl.a. med å sminke kunder. Greit det, men de burde jo ha oppbemannet en sånn dag. Var en del kunder som bare gikk uten å ha fått handlet.

Og da jeg skulle betale, fikk jeg ikke rabatten som var annonsert og plakatert over hele butikken. Jeg reagerte og spurte etter den, men den ansatte sa at prisene på varene var etter at rabatten var trukket fra. Tenkte det var rart, for sånne rabatter er gjerne ikke hele tall, men jeg godtok svaret og betalte. Da jeg sjekket på nettet etterpå, så jeg at jeg hadde betalt full pris, tilbudsprisen var oppgitt og et lavere beløp.

Anonymkode: d6296...62d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Bare lurer på hvorfor du måtte ha et hei?

Anonymkode: 0ed68...2eb

Er ikke det normalt når man jobber med kunder? 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lets eat i Ålesund. Sure ansatte, dårlig mat, og dårlig service. Kommer aldri til å spise der igjen.

Anonymkode: af7e3...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 17.59):

Bodø kjøpesenter etter vemmelig erfaring med vektere som analyserer deg på kamera. Slitsomt å være kunde idag. Men butikker taper på det. 

Anonymkode: 0a47f...d73

Dette er da helt vanlig. Alle sentre følger med på kamera i fellesområdet. Spesielt inngangene da det er visse ting som en kan se etter for å plukke ut de som kommer med uærlige hensikter. Så du skulle bare vist hvor mange ganger du har blitt analysert og kommer til å bli analysert, både på Bodø og andre steder.

Anonymkode: d90b0...357

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Magnussen Bokhandel på st hanshaugen, var innom og handlet for ett par dager siden.

Hun som var på jobb da var så sur og grinete at det kan hende jeg ikke handler der igjen. Og det er ikke ofte jeg føler.

Anonymkode: 6b349...094

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en ordentlig uting det Cubus driver med nå med å spørre kunder om de vil støtte Leger uten grenser med noen kr, når de står i kassa og skal betale for seg. Det holder å ha plakaten godt synlig sånn at de kundene som ønsker, på eget initiativ kan bidra. 

Spesielt nå i disse tider hvor mange sliter med strømregninger og julegaver som sprenger budsjettet. Følte på skikkelig skam der jeg sto der å takket stille nei, når den ene etter den andre foran meg i køen sa ja. Merket jeg gruet meg skikkelig til det ble min tur i kassa

Anonymkode: 402fd...31d

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes det er en ordentlig uting det Cubus driver med nå med å spørre kunder om de vil støtte Leger uten grenser med noen kr, når de står i kassa og skal betale for seg. Det holder å ha plakaten godt synlig sånn at de kundene som ønsker, på eget initiativ kan bidra. 

Spesielt nå i disse tider hvor mange sliter med strømregninger og julegaver som sprenger budsjettet. Følte på skikkelig skam der jeg sto der å takket stille nei, når den ene etter den andre foran meg i køen sa ja. Merket jeg gruet meg skikkelig til det ble min tur i kassa

Anonymkode: 402fd...31d

Enig! Jeg sa ja, selvom jeg egentlig ikke ville og hadde lite på konto akkurat da

Anonymkode: 8d58b...235

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Egon

Anonymkode: bef19...b67

Det er restaurant ;) 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Synes det er en ordentlig uting det Cubus driver med nå med å spørre kunder om de vil støtte Leger uten grenser med noen kr, når de står i kassa og skal betale for seg. Det holder å ha plakaten godt synlig sånn at de kundene som ønsker, på eget initiativ kan bidra. 

Spesielt nå i disse tider hvor mange sliter med strømregninger og julegaver som sprenger budsjettet. Følte på skikkelig skam der jeg sto der å takket stille nei, når den ene etter den andre foran meg i køen sa ja. Merket jeg gruet meg skikkelig til det ble min tur i kassa

Anonymkode: 402fd...31d

Enig. Men jeg sier ‘nei takk’ med et smil, mens jeg koker inni meg. 

Anonymkode: 73606...603

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Cubus på Stjørdal!

Makan til frekk og nedlatende kommentarer og holdninger man møter på, gikk tilbake i butikken etter å ha kjøpt julegaver der, la igjen endel kroner… De hadde ikke satt på byttelapp på gavene, ikke tilbudt gaveesker, ekstremt elendig service… 

så jeg måtte gå tilbake i butikken og først prøvde jeg å høflig si ifra om at det ikke var byttelapp på gavene. Megga forsøkte seg med med er hånflir å si at nei nå var det for sent… mens hu himla med øynene… jeg sa klart fra at det er jo ikke for sent å sette klistremerkelapp over prisen på gavene! Så svarte hu frekt og som om hu ikke ville hjelpe, at de får bytta de gavene uansett i en nedlatende og frekk tone.  Makan til motvilligste til å yte service skal man lete lenge etter, men enda verre all håninga hu farer med… Fader, hvor mange stygge kommentarer skal én kunde tåle, og nedlatende holdninger på ett minutt? Tingene hun sa, kommer jeg aldri til å glemme… Hun KUNNE ha vært serviceinnstilt og sagt at det skal vi fikse! (Er jo for søren meg bare å slenge på et klistremerke over prisen, noe jeg måtte nærmest krangle meg til for å få, attpåtil at man får dagen ødelagt av frekke kommentarer og nedlatende holdning fra en jævla utgått ekspeditør… Setter aldri min fot på den stygge, skitne drittbutikken igjen. 

Anonymkode: a0a24...304

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

hvor mange stygge kommentarer skal én kunde tåle, og nedlatende holdninger på ett minutt?

attpåtil at man får dagen ødelagt av frekke kommentarer og nedlatende holdning fra en jævla utgått ekspeditør… Setter aldri min fot på den stygge, skitne drittbutikken igjen. 

Anonymkode: a0a24...304

Hva SA hun? 😮

Anonymkode: c68f0...351

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Cubus på Stjørdal!

Makan til frekk og nedlatende kommentarer og holdninger man møter på, gikk tilbake i butikken etter å ha kjøpt julegaver der, la igjen endel kroner… De hadde ikke satt på byttelapp på gavene, ikke tilbudt gaveesker, ekstremt elendig service… 

så jeg måtte gå tilbake i butikken og først prøvde jeg å høflig si ifra om at det ikke var byttelapp på gavene. Megga forsøkte seg med med er hånflir å si at nei nå var det for sent… mens hu himla med øynene… jeg sa klart fra at det er jo ikke for sent å sette klistremerkelapp over prisen på gavene! Så svarte hu frekt og som om hu ikke ville hjelpe, at de får bytta de gavene uansett i en nedlatende og frekk tone.  Makan til motvilligste til å yte service skal man lete lenge etter, men enda verre all håninga hu farer med… Fader, hvor mange stygge kommentarer skal én kunde tåle, og nedlatende holdninger på ett minutt? Tingene hun sa, kommer jeg aldri til å glemme… Hun KUNNE ha vært serviceinnstilt og sagt at det skal vi fikse! (Er jo for søren meg bare å slenge på et klistremerke over prisen, noe jeg måtte nærmest krangle meg til for å få, attpåtil at man får dagen ødelagt av frekke kommentarer og nedlatende holdning fra en jævla utgått ekspeditør… Setter aldri min fot på den stygge, skitne drittbutikken igjen. 

Anonymkode: a0a24...304

Det går jo an å be om byttelapper eller gaveesker, jeg synes ikke det er hårreisende at du ikke har fått noe du ikke ba om. Nøyaktig hva var det egentlig hun sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 12.49):

Synes det er en ordentlig uting det Cubus driver med nå med å spørre kunder om de vil støtte Leger uten grenser med noen kr, når de står i kassa og skal betale for seg. Det holder å ha plakaten godt synlig sånn at de kundene som ønsker, på eget initiativ kan bidra. 

Spesielt nå i disse tider hvor mange sliter med strømregninger og julegaver som sprenger budsjettet. Følte på skikkelig skam der jeg sto der å takket stille nei, når den ene etter den andre foran meg i køen sa ja. Merket jeg gruet meg skikkelig til det ble min tur i kassa

Anonymkode: 402fd...31d

Jeg jobbet en gang i en butikk som solgte ting som skulle støtte ditten og datten. Og selv om det var skilt og det hele(både foran butikken og i kassa), så måtte vi spørre. Det er like irriterende for oss altså. 

Anonymkode: 58efc...3e4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (1 time siden):

Det går jo an å be om byttelapper eller gaveesker, jeg synes ikke det er hårreisende at du ikke har fått noe du ikke ba om. Nøyaktig hva var det egentlig hun sa?

Det går an å yte service uten å være ufin, himle med øynene, snakke nedlatende og spydig og ødelegge dagen til kundene sine. Er jo ikke det at man ikke fikk byttelappe, men måten man ble møtt på, og behandlet. De burde tenke seg om. Det kunne ha vært kundens bursdag hvor kunden fikk ødelagt bursdagen sin ved å bli behandla så ufint. Noen trenger kanskje kurs i vennlighet og kundeservice…

Anonymkode: a0a24...304

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 8/9/2021 den 1.18):

Kicks på Bergen Storsenter. Ble regelrett utledd og utskjelt av den danske innehaveren der når jeg skulle levere åpen CV og søknad for noen år siden. Har aldri opplevd en så fæl person hverken før eller etter. Jeg var 20 år og sminket meg sykt mye bedre enn hun 40 år gamle dama, men fikk ikke sagt noe mer enn «hei, kunne jeg fått snakket med daglig leder angående CV og søknad» før hun avbrøt med en lang og ondskapsfull skyllebøtte med ukvemsord. Helt sjokkerende.

Anonymkode: abd79...751

Kjipt,  men hva har det med saken at du sminker deg  mye bedre enn henne? Jeg forstår ikke helt relevansen 

Anonymkode: b6116...54e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjipt,  men hva har det med saken at du sminker deg  mye bedre enn henne? Jeg forstår ikke helt relevansen 

Anonymkode: b6116...54e

Du forstår ikke relevansen mellom det å kunne sminke seg (og formodentlig da også kunne en del om sminkeprodukter) og jobbe i Kicks? Neivel.

Anonymkode: 2c89f...619

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det går an å yte service uten å være ufin, himle med øynene, snakke nedlatende og spydig og ødelegge dagen til kundene sine. Er jo ikke det at man ikke fikk byttelappe, men måten man ble møtt på, og behandlet. De burde tenke seg om. Det kunne ha vært kundens bursdag hvor kunden fikk ødelagt bursdagen sin ved å bli behandla så ufint. Noen trenger kanskje kurs i vennlighet og kundeservice…

Anonymkode: a0a24...304

Er det du som ringte banken i går? 

Anonymkode: d1957...1b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Cubus på Stjørdal!

Makan til frekk og nedlatende kommentarer og holdninger man møter på, gikk tilbake i butikken etter å ha kjøpt julegaver der, la igjen endel kroner… De hadde ikke satt på byttelapp på gavene, ikke tilbudt gaveesker, ekstremt elendig service… 

så jeg måtte gå tilbake i butikken og først prøvde jeg å høflig si ifra om at det ikke var byttelapp på gavene. Megga forsøkte seg med med er hånflir å si at nei nå var det for sent… mens hu himla med øynene… jeg sa klart fra at det er jo ikke for sent å sette klistremerkelapp over prisen på gavene! Så svarte hu frekt og som om hu ikke ville hjelpe, at de får bytta de gavene uansett i en nedlatende og frekk tone.  Makan til motvilligste til å yte service skal man lete lenge etter, men enda verre all håninga hu farer med… Fader, hvor mange stygge kommentarer skal én kunde tåle, og nedlatende holdninger på ett minutt? Tingene hun sa, kommer jeg aldri til å glemme… Hun KUNNE ha vært serviceinnstilt og sagt at det skal vi fikse! (Er jo for søren meg bare å slenge på et klistremerke over prisen, noe jeg måtte nærmest krangle meg til for å få, attpåtil at man får dagen ødelagt av frekke kommentarer og nedlatende holdning fra en jævla utgått ekspeditør… Setter aldri min fot på den stygge, skitne drittbutikken igjen. 

Anonymkode: a0a24...304

Som om jeg skulle sagt det selv! Handler heller i nettbutikken enn å handle i akkurat den butikken. Anbefaler cubus på Trondheim torg istedet.

Anonymkode: 7a004...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...