Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 13.56):

🤔Er du en av de som kjenner de ansatte personlig?

Anonymkode: f7638...5f9

Sikkert 😁

Gjest KrissyHart skrev (På 9.5.2014 den 17.48):

jeg har aldri skjønt at ansatte i dyre designer butikker er så gretne på ola dunk som kommer inn.

vet de at de jobber i butikk?

Oh yes, til oss «vanlige» kunder sier de ikke hei engang 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredrick&Louisa Galleriet i Bergen.

Kjøpte noe sminke, ansatte startet en liten samtale som jeg responderte høflig på, med en gang betalingen var registrert avluttet vedkommende brått og og skrek: NESTE!

At noen skriker over hodet på meg er en uting, observerte damen noen sekunder etter det og begynte å lure på psykisk helse, for meg er det ikke vanlig.

Anonymkode: b5138...972

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fagflis. 

Vi skulle ha gulvbelegg og baderomsplater som er kjøpt et annet sted. Desverre er det litt lite info om møbler, belysning, kraner osv. Og trengte til badet, dusj, innredning toalett osv iht stæsj man trenger på et bad. Damen vi snakket med kunne ikke svare på noe som helst. Ingen av kranene det var priset, og ble sur når vi spurte om pris. Hun hadde en veldig ovenfra og ned holdning. Og begynte å krangle med oss iht hvorfor vi ikke skulle ha fliser på gulv og vegger. 

Har selv jobbet som ansvarlig i flis avdeling tidligere. Og makan til snerpete og lite kundevennlig og ikke minst kunnskaps løs ansatt jeg har vært borti. Vi skulle også ha varme kabler. Men det fikk vi ikke noe svar på. Bla iht hvor mye flyt sparkel vi måtte ha iht gulvbelegg, siden det kun var oppgitt iht flis gulv. Så spurte om hun kunne høre med noen på huset som kunne svare. Og da ble hun fornermet over at vi ville snakke med noen andre på huset. Så det fikk vi ikke. De gikk glipp av 20-30 K  for å si det sånn 

Anonymkode: e7c2d...31d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hun er alltid på mobil!! 

Anonymkode: 8d471...5b7

Ja, eller driver med andre ting. Følger med gjør hun i hvert fall ikke. 

Jeg jobber på storsenteret, så går ofte forbi der, og hun er aldri interessert i å hjelpe de som er i butikken 🤷‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

🤔Er du en av de som kjenner de ansatte personlig?

Anonymkode: f7638...5f9

Jeg kjenner ingen av dem🙈

Anonymkode: fd384...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2014 den 16.44):

Cirka alle H&M-butikker. Rotete, uoversiktlig, sure ungejenter som jobber der, rot i prøverommene, klær på gulvet... Bare for å nevne noe.

 

Lene V har jeg også dårlig erfaring med.

 


Anonymous poster hash: 211f3...5b4

 

Det er kundene som legger ting på gulvet i prøverommet.. veldig ofte over 5 plagg hver.. jeg jobber her selv og dette er den mest slitsomme butikkjobben jeg har hatt.. 😩folk roter veldig mye.. på de bordene hvor klærne ligger brettet veldig pent kommer kunder å bare løfter på alt og lar det ligge igjen rotete.. jeg rydder samme bord sikkert 5 ganger per vakt... Det en derimot kan ta H&M på er at vi er underbemannet.. de vil spare penger og det går utover de ansatte og kundeservicen

Anonymkode: 0fdf4...f04

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er kundene som legger ting på gulvet i prøverommet.. veldig ofte over 5 plagg hver.. jeg jobber her selv og dette er den mest slitsomme butikkjobben jeg har hatt.. 😩folk roter veldig mye.. på de bordene hvor klærne ligger brettet veldig pent kommer kunder å bare løfter på alt og lar det ligge igjen rotete.. jeg rydder samme bord sikkert 5 ganger per vakt... Det en derimot kan ta H&M på er at vi er underbemannet.. de vil spare penger og det går utover de ansatte og kundeservicen

Anonymkode: 0fdf4...f04

Men dere ansatte bør passe på å ikke henge skitne, dekket av foundation, klær tilbake uten å rense dem først 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunkost i volda. En venninne kjøpte solbriller der som butikklederen liksom hadde designet selv. Tror de kostet 1200 kr. Viser seg at man kan kjøpe akkurat samme brillene på nett til rundt 300-400. I tillegg er hun så ekstremt falsk på instagram. Når jeg har vært innom butikken har hun virka som ei bitch.

Anonymkode: 1b978...041

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sunkost i volda. En venninne kjøpte solbriller der som butikklederen liksom hadde designet selv. Tror de kostet 1200 kr. Viser seg at man kan kjøpe akkurat samme brillene på nett til rundt 300-400. I tillegg er hun så ekstremt falsk på instagram. Når jeg har vært innom butikken har hun virka som ei bitch.

Anonymkode: 1b978...041

🤣🤣 barnehage 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jysk i Moss. Var der i sommer, vi leide hytte på Larkollen. Gikk inn for å se om de hadde en spesifikk ting. Ser to som jobber der. Hun i kassa snakker i telefonen og hu andre bare går rundt. Fant ikke den spesifikke tingen så gikk for å høre hvilken hylle den lå i. Gikk bort til kassa hvor hu i telefonen blir irritert fordi jeg avbryter en samtale. Tror ikke hu snakket med en ledelse eller det var en samtale i forbindelse med jobb. Jeg venter til hu er ferdig, hadde ikke dårlig tid. Som sagt stilte meg ved kassa og får et irritert blikk. Hu avbryter telefonsamtalen og sier irritert til meg. «Ja er det noe du vil eller?». Jeg sa hva jeg ønsket og hun sukket og sa: den finner du der borte. Drar ikke dit igjen. Hu andre fant jeg ikke.

Anonymkode: fbd68...5e8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodø kjøpesenter etter vemmelig erfaring med vektere som analyserer deg på kamera. Slitsomt å være kunde idag. Men butikker taper på det. 

Anonymkode: 0a47f...d73

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknikkmagasinet på strømmen storsenter, kjøpte et nettbrett der en gang som var bare dritt, det metallet i ladeinngangen fulgte med ut første gangen jeg tok ut kontakten etter lading, og han dusten i kassa begynte å kjefte da jeg sa jeg ville ha nyy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplett , som presterer å si at noe det står vanntett på, ikke er vanntett . Aldri mer!

Anonymkode: 25d6f...c30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elkjøp har ganske dårlig kundeservice, generelt. Eller er det bare min erfaring? 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Elkjøp har ganske dårlig kundeservice, generelt. Eller er det bare min erfaring? 

Anonymkode: 8d471...5b7

Jeg er heller ikke imponert over kundeservicen der. De gangene jeg "må" handle der foretrekker jeg å bruke Klikk & Hent, for da slipper jeg at de pusher alt mulig mersalg jeg ikke er interessert i (forsikringer, klargjøring av PC, overprisa antivirus etc.).

I fjor høst skulle jeg kjøpe ny MacBook Air. Hadde egentlig tenkt å kjøpe den på Eplehuset, men da jeg kom dit var de helt utsolgt. Ettersom den gamle laptopen min hadde sagt takk for seg og jeg trang ny snarest pga studier måtte jeg bite i det sure eplet og handle på Elkjøpbutikken på samme senter.

Siden jeg var på senteret droppet jeg klikk & hent og oppsøkte dataavdelingen i butikken. Sa hva jeg skulle ha og ble bombardert med spørsmål om jeg ønsket forsikring, klargjøring, antivirus etc. Selgeren ble surere og surere for hver gang jeg sa nei og sa til slutt grettent summen, tok i mot betaling, ga meg kvitteringen og ba meg gå til vareutleveringen for å hente maskina. Ikke noe takk for handelen eller andre høflighetsfraser, han bare snudde seg til neste kunde. 

Anonymkode: 55833...b30

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var supergira på God of War når det ble annonsert at det kom til Playstation 4, jeg hadde ikke en slik konsoll engang men hadde vært gjennom en litt kjip periode så skulle belønne meg selv med å kjøpe en slik pluss spillet den dagen det kom ut. Dagen kom og rundt lunsjtider dro jeg på min lokale Gamestop, jeg kunne ved første øyekast ikke se spillet stå i hyllene så spurte han bak kassen om de hadde fått inn God of War og han så ikke opp fra mobilen han stod og trykte på, bare sa "øøøøhmmmmm.. spør han der" og pekte på en annen ansatt som stod med ryggen til to meter bortenfor og. Med tanke på hvor nært han var så hørte den andre fyren garantert både hva jeg spurte om og hva den andre ansatte sa men reagerte ikke i det hele tatt. Jeg var eneste kunde i et stille lokale liksom. Jeg stod der i noen sekunder mens ingen sa noe og så snudde jeg bare og dro til en annen kjede heller like ved hvor jeg kjøpte en PS4 Pro og spillet. Det kostet totalt over 5000 kroner. Det plaget meg hvor lite interessert de var i å selge noe så jeg dro aldri på Gamestop igjen, ca et år etterpå la kjeden ned driften i Norge, kanskje like greit. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magika_fra_Fyll skrev (4 timer siden):

Jeg var supergira på God of War når det ble annonsert at det kom til Playstation 4, jeg hadde ikke en slik konsoll engang men hadde vært gjennom en litt kjip periode så skulle belønne meg selv med å kjøpe en slik pluss spillet den dagen det kom ut. Dagen kom og rundt lunsjtider dro jeg på min lokale Gamestop, jeg kunne ved første øyekast ikke se spillet stå i hyllene så spurte han bak kassen om de hadde fått inn God of War og han så ikke opp fra mobilen han stod og trykte på, bare sa "øøøøhmmmmm.. spør han der" og pekte på en annen ansatt som stod med ryggen til to meter bortenfor og. Med tanke på hvor nært han var så hørte den andre fyren garantert både hva jeg spurte om og hva den andre ansatte sa men reagerte ikke i det hele tatt. Jeg var eneste kunde i et stille lokale liksom. Jeg stod der i noen sekunder mens ingen sa noe og så snudde jeg bare og dro til en annen kjede heller like ved hvor jeg kjøpte en PS4 Pro og spillet. Det kostet totalt over 5000 kroner. Det plaget meg hvor lite interessert de var i å selge noe så jeg dro aldri på Gamestop igjen, ca et år etterpå la kjeden ned driften i Norge, kanskje like greit. 

Faktisk så savner jeg gamestop butikken, hadde motsatt opplevelse. De var alltid til hjelp uansett spørsmål kundene hadde.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 9.23):

Det er kundene som legger ting på gulvet i prøverommet.. veldig ofte over 5 plagg hver.. jeg jobber her selv og dette er den mest slitsomme butikkjobben jeg har hatt.. 😩folk roter veldig mye.. på de bordene hvor klærne ligger brettet veldig pent kommer kunder å bare løfter på alt og lar det ligge igjen rotete.. jeg rydder samme bord sikkert 5 ganger per vakt... Det en derimot kan ta H&M på er at vi er underbemannet.. de vil spare penger og det går utover de ansatte og kundeservicen

Anonymkode: 0fdf4...f04

Jeg jobber i en annen kleskjede og dette er SÅ gjennkjennelig. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 17.59):

Bodø kjøpesenter etter vemmelig erfaring med vektere som analyserer deg på kamera. Slitsomt å være kunde idag. Men butikker taper på det. 

Anonymkode: 0a47f...d73

Hæ. Hva gjør de? Har jobbet i butikk og det er forøvrig vanlig å prøve legge merke til alle som kommer inn. Sjukt mye butikk tyver desverre. 

AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 8.10):

Oh yes, til oss «vanlige» kunder sier de ikke hei engang 

Anonymkode: 8d471...5b7

Det er jo dumt. For det er ofte ikke sammenheng mellom  utseende og lommeboka...... 

Anonymkode: e7c2d...31d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo dumt. For det er ofte ikke sammenheng mellom  utseende og lommeboka...... 

Anonymkode: e7c2d...31d

Kanskje ofte, men ikke alltid.
Uansett ikke lurt å ignorere hvem som helst. Ignorerer de meg, forteller jeg til alle venner og bekjente om denne butikken. Så hva vinner butikken på det? 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...