Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Gimle parfymeri? Fortell! Har flere ganger vurdert å dra dit men kvier meg pga inntrykket jeg har av at alle som jobber der er fisefine av seg.

Anonymkode: 2c9c0...d5a

Frekke ansatte som skriker: «Ikke ta på noe!» igjen og igjen, og unnskylder det med korona. Alle andre steder er det lov å lukte / sjekke testere osv. Derfor har man testere jo. Når du sier fra, gliser de. 

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Frekke ansatte som skriker: «Ikke ta på noe!» igjen og igjen, og unnskylder det med korona. Alle andre steder er det lov å lukte / sjekke testere osv. Derfor har man testere jo. Når du sier fra, gliser de. 

Anonymkode: 8d471...5b7

Det harvært sånn flere steder under korona! Blant annet på Kicks 

Anonymkode: 25d6f...c30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det harvært sånn flere steder under korona! Blant annet på Kicks 

Anonymkode: 25d6f...c30

Jojo, men den butikken der er visst beryktet. Gamle fisefine rikmannskjerringer som jobber der og glefser mot omtrent alt som våger seg inn der for en liten titt. 

Anonymkode: 402fd...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det harvært sånn flere steder under korona! Blant annet på Kicks 

Anonymkode: 25d6f...c30

Absolutt ikke. Har vært på både Kicks og F&L og der sier de ingenting 

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Absolutt ikke. Har vært på både Kicks og F&L og der sier de ingenting 

Anonymkode: 8d471...5b7

Må være stedsavhengig,  her har det vært plastikk foran hyllene for at folk ikke skal pelle.

Anonymkode: c4dff...51c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Frekke ansatte som skriker: «Ikke ta på noe!» igjen og igjen, og unnskylder det med korona. Alle andre steder er det lov å lukte / sjekke testere osv. Derfor har man testere jo. Når du sier fra, gliser de. 

Anonymkode: 8d471...5b7

Det er din erfaring. Jeg har aldri opplevd noe negativt der. 

Anonymkode: 6f13f...b9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 18.28):

Må være stedsavhengig,  her har det vært plastikk foran hyllene for at folk ikke skal pelle.

Anonymkode: c4dff...51c

Du snakker om sminke, og jeg skjønner at man ikke skal ta på det. Jeg snakker om parfyme, body lotion, håndkrem, alle andre mulige flasker som man ikke får lov til å ta på hos Gimle. Vil du lukte parfyme? Ikke lov. Vil du sjekke den nye håndkremen? Ikke lov. Vil du lese ingrediensene på body lotion? You wish! 
Idioti big time. Aldri igjen. 

4women på cc vest 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 18.19):

Absolutt ikke. Har vært på både Kicks og F&L og der sier de ingenting 

Anonymkode: 8d471...5b7

Det har jeg også og jo de gjør det der også

AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 18.28):

Må være stedsavhengig,  her har det vært plastikk foran hyllene for at folk ikke skal pelle.

Anonymkode: c4dff...51c

Samme her.

AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 18.33):

Du snakker om sminke, og jeg skjønner at man ikke skal ta på det. Jeg snakker om parfyme, body lotion, håndkrem, alle andre mulige flasker som man ikke får lov til å ta på hos Gimle. Vil du lukte parfyme? Ikke lov. Vil du sjekke den nye håndkremen? Ikke lov. Vil du lese ingrediensene på body lotion? You wish! 
Idioti big time. Aldri igjen. 

Anonymkode: 8d471...5b7

Det var parfyme også 

Anonymkode: 25d6f...c30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var parfyme også 

Anonymkode: 25d6f...c30

Parfyme også hva? 

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas hus! Det er virkelig det sykeste jeg har vært med på. Ingen der ønsker å jobbe der.

Anonymkode: f8b6d...f7e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/10/2021 at 6:32 PM, AnonymBruker said:

Det er din erfaring. Jeg har aldri opplevd noe negativt der. 

Anonymkode: 6f13f...b9c

Men er det ikke det hele denne tråden er for? Å dele sine erfaringer...?

Anonymkode: 434a9...878

  • Liker 32
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Men er det ikke det hele denne tråden er for? Å dele sine erfaringer...?

Anonymkode: 434a9...878

Takk!! 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fint" på Hamar. Klesbutikk m.m. Butikken har masse fine klær, sko og andre ting fra forskjellige gode merker, men det spiller egentlig ingen rolle hva de har når de ansatte later som om du ikke er der. 

Anonymkode: 986df...2e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"Fint" på Hamar. Klesbutikk m.m. Butikken har masse fine klær, sko og andre ting fra forskjellige gode merker, men det spiller egentlig ingen rolle hva de har når de ansatte later som om du ikke er der. 

Anonymkode: 986df...2e2

Sier ikke hei engang? 

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2021 den 20.33):

Dette gjelder barnas hus i Drammen også. Må alltid stå i kassa og vente lenge, de er veldig korte i samtale. De ansatte er alltid ute å jobber på gulvet og virker som om det å ta kassa er forstyrrende. 

Anonymkode: 6d8db...530

Barnas hus på Alnabru og Rygge er alltid super hyggelige og hjelpsomme. Flinke med barna også. Og vi handler begge steder ofte. 
 

Anonymkode: c4bcd...6f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lampehuset i Larvik. Jeg har prøvd å handle der 4-5 ganger før jeg gav opp. De er totalt uinteressert i meg som kunde. De skravler heller med hverandre, eller med kunder de kjenner. Det er helt umulig å få hjelp der. Når de omsider nedverger seg til å gi litt oppmerksomhet, så er det bare: «Hva skal du ha?» Ingen hjelp eller forslag. 

Dette er veldig skuffende, for tidligere har jeg fått veldig god hjelp på Lampehuset i både Bærum og Oslo.

Anonymkode: f7638...5f9

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Lampehuset i Larvik. Jeg har prøvd å handle der 4-5 ganger før jeg gav opp. De er totalt uinteressert i meg som kunde. De skravler heller med hverandre, eller med kunder de kjenner. Det er helt umulig å få hjelp der. Når de omsider nedverger seg til å gi litt oppmerksomhet, så er det bare: «Hva skal du ha?» Ingen hjelp eller forslag. 

Dette er veldig skuffende, for tidligere har jeg fått veldig god hjelp på Lampehuset i både Bærum og Oslo.

Anonymkode: f7638...5f9

Klage til sjefen? 

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klage til sjefen? 

Anonymkode: 8d471...5b7

Det burde jeg nok ha gjort. I stedet har Lampehuset mistet en trofast kunde. Nå bruker jeg i stedet Lyshuset i Sandefjord. Der er dessverre lampene dyrere (de er ikke en kjedebutikk, tror jeg), men til gjengjeld er de ansatte utrolig hyggelige og hjelpsomme. Jeg har lært mye om ulike lyspærer der, som jeg aldri hadde hørt om. De gir gode råd, og man får tatt med lamper og lyspærer hjem på prøve, om man er usikker på om de passer.

Anonymkode: f7638...5f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Lampehuset i Larvik. Jeg har prøvd å handle der 4-5 ganger før jeg gav opp. De er totalt uinteressert i meg som kunde. De skravler heller med hverandre, eller med kunder de kjenner. Det er helt umulig å få hjelp der. Når de omsider nedverger seg til å gi litt oppmerksomhet, så er det bare: «Hva skal du ha?» Ingen hjelp eller forslag. 

Dette er veldig skuffende, for tidligere har jeg fått veldig god hjelp på Lampehuset i både Bærum og Oslo.

Anonymkode: f7638...5f9

Så rart. Jeg har alltid fått god service på Lampehuset i Larvik🤔 

Anonymkode: fd384...ab8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så rart. Jeg har alltid fått god service på Lampehuset i Larvik🤔 

Anonymkode: fd384...ab8

🤔Er du en av de som kjenner de ansatte personlig?

Anonymkode: f7638...5f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...