Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man nevne kafé? 
Åpent bakeri Ensjø. De selger gårsdagens varer til full pris. 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg skal nok gi dem én sjanse til, men ellers vil jeg ikke gå igjen til Perrys bar i Skien. For det første frekventerer jeg ikke steder som heter "bar", men dette var veldig langt unna en standard bar, ingen alkohol og lokalet var hvitt osv. Men det er ikke problemet. Jeg holder på å flytte og ville ha en kjapp middag siden jeg ikke har komfyr for tiden, det har også blitt en del burgere, så jeg ville ha noe annet og jeg så de hadde kyllingnuggets på menyen. Jeg kjøpte en stor tallerken og tok den med for å spise hjemme. Da jeg kom hjem, så jeg at jeg hadde fått 6 nuggets og en ok porsjon med pommes frites (i tillegg til brusen fra kjøleskapet), altså ingen saus, ingen form for salat eller annet tillegg, lite krydder på potetene, ihvertfall ikke grillkrydder. Jeg ble veldig skuffet, men slengte på den ketchupen jeg hadde og det var det. Hadde annen mat i huset som jeg spiste senere, heldigvis.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 21.48):

Åh, det minner meg om en gang jeg hadde blitt matforgiftet, og ikke hadde klart å holde på p-pilla (eller noe annet), og rett før jeg ble syk hadde jeg og samboer hatt ubeskyttet samleie - så überansvarlig som jeg var fulgte jeg rådet fra legen og stakk på apoteket en lørdag formiddag for å kjøpe en angrepille.

Dette var det frittstående apoteket ved Torget i Trondheim, det i det gamle huset bortover mot gågaten. Jeg handlet ALDRI der igjen. 🙈

Kom inn og gikk og fant det jeg skulle, og damen i skranken skrudde på UTESTEMMEN og begynte å formane meg om at dette ikke var noe prevensjonsmiddel, så nå skulle hun forklare meg om både kondomer, p-piller, spiral og (😂) pessar! Jeg MÅTTE jo ikke ha sex når jeg ikke stilte forberedt; menn tåler å vente. Altså, jeg studerte biologi og er ikke skvetten av meg, men det er noe av det villeste jeg har opplevd fra moralens voktere! 
 

Jeg stotret frem at jeg var i et langsiktig forhold og skulle bare ha ut pillen fordi jeg hadde spydd hele fredag, så p-pillen var usikker og jeg ville unngå utilsiktet konsekvens av et samleie torsdag kveld. Hah! Jeg trengte ikke servere noen sånn historie, sa madammen, for hun visste hva som gikk for seg på fredagsnettene og hvorfor studiner kom dit om lørdagene, hun. 
 

Jeg er ganske kald, men jeg tror sjelden jeg har vært så nær å si til noen at de burde kanskje få seg noe selv så kanskje de klarte å få hodet ut av rævva. 

Anonymkode: 12186...5db

Jeg opplevde noe lignende ved kjøp av det samme. I stedet for undervisning, la damen vekk angrepillen og tok frem svangerskaps vitaminer og brosjyrer om graviditet i stedet 😂 Jeg fikk nesten ikke lov å kjøpe angrepillen. «Ta heller folat» sa hun. Hjelpe meg 🙈

Anonymkode: 7ca6e...c9b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Barnas lykkehjul,de har elendig kundeservice , totalt uinteressert i kundene 

Anonymkode: 25d6f...c30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elkjøp. Moa syd. Ufattelig dårlig service. De bytter ut de ansatte ofte. Det er nye folk de sjeldne gangene jeg er innom.

Anonymkode: af7e3...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lokale sport 1. kjøpte et par med hoka sko der sålen løsnet etter en mnd bruk. Hadde kvittering og alt, men de nektet meg reklamasjon fordi de mente at jeg hadde vasket skoene siden de var så rene (!!). Har i ettertid lest om flere misfornøyde hoka brukere, så blir ikke flere kjøp fra hoka eller denne sport 1 butikken. 

Anonymkode: 0ed68...2eb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KappAhl på Metro Lørenskog 

Gimle Parfymeri i Oslo 

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min lokale sport 1. kjøpte et par med hoka sko der sålen løsnet etter en mnd bruk. Hadde kvittering og alt, men de nektet meg reklamasjon fordi de mente at jeg hadde vasket skoene siden de var så rene (!!). Har i ettertid lest om flere misfornøyde hoka brukere, så blir ikke flere kjøp fra hoka eller denne sport 1 butikken. 

Anonymkode: 0ed68...2eb

Skal man ikke kunne vaske Hoka-sko?

Anonymkode: c6e95...557

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home & Cottage. 
Stygt arbeidsmiljø, kjører folk ned i grøfta. Hørt at sjefen for kjeden selv er et helvete.

Anonymkode: 0dcc0...b20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

KappAhl på Metro Lørenskog 

Gimle Parfymeri i Oslo 

Anonymkode: 8d471...5b7

Hva opplevde du hos Gimle??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

B.young butikkene drevet på Kolsås, Liertoppen og Trekanten. Jeg har jobbet der og eieren, ei megge på nærmere 60 år, er så jævlig mot de ansatte at jeg ikke synes hun fortjener at jeg eller noen andre bruker penger i hennes butikker.

Anonymkode: c4dff...51c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Gimle Parfymeri i Oslo 

Anonymkode: 8d471...5b7

Hva er galt med Gimle? 

Anonymkode: c68f0...351

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2014 den 17.53):

 

Nettopp, mitt poeng… De ser ned på folk fordi de jobber i litt "fine" butikker. De ser ned på kunder som faktisk kjøper ting, ting de aldri har råd til selv. De jobber i BUTIKK. Uten utdannelse. Med dårlig lønn. Det er nok sjalusi og misunnelse :)

 

Anonymous poster hash: fecaa...ec2

Ansatte i butikk skal selvsagt ikke være nedlatende. Men synes du er nedlatende selv. Hvis du tror ingen i butikk har utdannelse tar du grundig feil. Jeg har høyere utdanning og hadde ikke fått jobben min i faghandel uten den. Ikke tjener jeg så aller verst heller. 😉

Anonymkode: c4dff...51c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ansatte i butikk skal selvsagt ikke være nedlatende. Men synes du er nedlatende selv. Hvis du tror ingen i butikk har utdannelse tar du grundig feil. Jeg har høyere utdanning og hadde ikke fått jobben min i faghandel uten den. Ikke tjener jeg så aller verst heller. 😉

Anonymkode: c4dff...51c

Vits å dra opp et innlegg fra 2014...følte du deg såpass truffet?

Anonymkode: 65aaf...025

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):Vits å dra opp et innlegg fra 2014...følte du deg såpass truffet?

Anonymkode: 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ansatte i butikk skal selvsagt ikke være nedlatende. Men synes du er nedlatende selv. Hvis du tror ingen i butikk har utdannelse tar du grundig feil. Jeg har høyere utdanning og hadde ikke fått jobben min i faghandel uten den. Ikke tjener jeg så aller verst heller. 😉

Anonymkode: c4dff...51c

den kommentaren er så klasse 😅 « noen  ser ned på meg ,selvom jeg er bedre enn dem « 🤣 

 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vits å dra opp et innlegg fra 2014...følte du deg såpass truffet?

Anonymkode: 65aaf...025

Den bør dras fram innimellom ja, så får du tolke som du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marte79

Gausdal! Bestilte material, etter flere uker med venting spurte vi igjen når det skal komme. Bestilling? Nei! Dere har ikke bestilt noe! Vi bestilte på nytt, etter noen dager kom noe, men bestillingen var ufullstendig. Bestilte altså en 3.gang! Faktura skulle komme med e-post for å unngå gebyr. Så kom 1. faktura selvfølgelig med post + gebyr! Dro dit igjen og 2. faktura skal da komme med e-post. Selvom medarbeideren er (som han selv påsto) dårlig med data og det greia. Jo og til slutt ble jo faktura selvfølgelig sendt til feil e-post!!! For en bedrift! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenrød skrev (10 timer siden):

Hva opplevde du hos Gimle??

Det var en hel tråd her om elendig service der. 

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2021 den 11.33):

KappAhl på Metro Lørenskog 

Gimle Parfymeri i Oslo 

Anonymkode: 8d471...5b7

Gimle parfymeri? Fortell! Har flere ganger vurdert å dra dit men kvier meg pga inntrykket jeg har av at alle som jobber der er fisefine av seg.

Anonymkode: 2c9c0...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...