Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Garnhandleriet/Krabberødveien landhandleri. 

Bestilte garn derfra i oktober. Gikk to uker, etterlyste det. Fikk bare en mail i retur der innehaveren skrev "Sendt i dag...". 

Gikk to uker til, etterlyste det igjen, uten å få svar. Etterlyste det enda en gang halvannen uke senere. Fikk da til svar at hun hadde sendt det tidligere i uka. Dukket selvsagt ikke opp. 

For et par uker siden, tre måneder (!) etter at jeg hadde bestilt (og betalt!) for varene, skrev jeg at jeg ville ha pengene tilbake. Fikk ikke noe svar, men i går så jeg tilfeldigvis at hun hadde refundert pengene. Aldri vært borti noe mer useriøst. 

Anonymkode: a9045...0a7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredrik&Louisa på Majorstua 👎👎🤮

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema etter de tar 4 kr for en pose!!!!!!!! 

Anonymkode: b65c0...57a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Biltema etter de tar 4 kr for en pose!!!!!!!! 

Anonymkode: b65c0...57a

Var det ikke 3 kroner? 

Anonymkode: 8d471...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Biltema etter de tar 4 kr for en pose!!!!!!!! 

Anonymkode: b65c0...57a

Hvorfor bruker du ikke handlenett/ryggsekk eller gjenbruker poser? Plastposene koster mer enn noensinne for å få oss til å kutte ned på bruken, det er allment kjent og ikke noe Biltema har funnet på alene.

Anonymkode: f75db...98c

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var det ikke 3 kroner? 

Anonymkode: 8d471...5b7

Nei, 4 eller rettere sakt 3,90 men det er 4 kr. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor bruker du ikke handlenett/ryggsekk eller gjenbruker poser? Plastposene koster mer enn noensinne for å få oss til å kutte ned på bruken, det er allment kjent og ikke noe Biltema har funnet på alene.

Anonymkode: f75db...98c

Har ikke alltid det i bilen eller i lomma, man må kunne forvente å få pose gratis når man handler 

Anonymkode: b65c0...57a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke alltid det i bilen eller i lomma, man må kunne forvente å få pose gratis når man handler 

Selvfølgelig kan du ikke forvente det. Poser er ikke gratis for butikken, og det er helt valgfritt å kjøpe en.....akkurat som alle andre varer i butikken.

Overskuddet går til handelsstandens naturfond som jo jobber mot plastforurensningen.

Anonymkode: d90b0...357

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, 4 eller rettere sakt 3,90 men det er 4 kr. 

Har ikke alltid det i bilen eller i lomma, man må kunne forvente å få pose gratis når man handler 

Anonymkode: b65c0...57a

Nei, man må ikke kunne forvente det når butikkene er pålagt å ta betalt. Du får enten betale eller sørge for å ha med.

Anonymkode: f75db...98c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørklund på sartor senter.

Skulle kjøpe ei klokke til samboer, ikke noe fancy. 
Fikk presentert mange dyre, og sa at han hadde fått 1500 kr til bursdag og ville ha noe i det sjiktet og opp til maks 2000.

Så sa jeg, hva med den til 1999,-  ? Den var fin.

Damen sa at det er ei klokke man får mye for pengene med.

»Jeg skal bare sjekke at prisen stemmer, og ja det gjør den»

Den klokka var tydelig merket med 1999,-

 

 

Da jeg skulle betale, kostet den 2200,- og jeg sa at det stemmer vel ikke. Det sto jo 1999,-

 

Nei, denne koster 2200, bare se her hva den går inn som. Akkurat som det vi nettopp hadde snakket om ift pris og prissjekk ikke hadde skjedd.

Ikke så mye penger, men utrolig irriterende. Det var mye folk i butikk så jeg ville ikke lage diskusjon. Men handler aldri der igjen.

 

Anonymkode: c1e02...382

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opplevd på Coop Mega for et par år siden, satte aldri mine ben der igjen før jeg så at den ansatte sluttet/ikke satt i kassen mer.

Jeg var først på Vita. Der var det samtidig et eldre ektepar som kjøpte en sjampo. Samme ektepar stod foran meg i køen på Mega. Den ansatte i kassen ba om å få se kundens pose, av en eller annen merkelig grunn. Der lå sjampoen, som de også hadde i sortimentet på Mega. Det ble full oppstandelse med anklager om tyveri, der den stakkars mannen prøvde å forklare at den var kjøpt på Vita. Jeg kunne bekrefte hele historien, men det første til ytterligere frustrasjon hos den ansatte. Uten kvittering, intet bevis. Mannen foreslo fortvilet at de sammen kunne gå tilbake til Vita for å oppklare misforståelsen, men da ble den ansatte så hissig at han hentet sjefen. Da lot jeg varene mine bli liggende på båndet og gikk.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg vært heldig og opplevd helt normal service 90% av tiden og henger meg ikke så opp i dårlig service rett og slett fordi jeg vet åssen det er å ha en dårlig dag (jobber i serviceyrket selv). MEN skulle kjøpe en dyr gave til min mor på Kicks for noen måneder siden (typ 900+ kr for et lite produkt). Vanligvis bestiller jeg sånt på nettet, men skulle samtidig ha noe spesifikk sminke som jeg måtte finne riktig farge på til min hud. Har aldri opplevd særlig «god» service der så forventningene var lave; typ ble ikke overrasket at de ikke hilste, spurte ikke om hjelp, snakket kun med kollegaen sin etc. Ikke at det gjør meg så mye, vil snakke så lite som mulig når jeg handler. 

Uansett, finner gaven til min mor og spør så om jeg kunne fått hjelp med å finne riktig type av kosmetikken jeg ville ha. Han som jobber der virket utrolig oppgitt over at jeg snakka til han i det hele tatt. Så mens han finner noe testere kommenterer han at jeg virkelig burde sole meg. Begrunnelsen? «Vil du se så bleik, tjukk og livløs ut hele tida?».

Ble så sjokkert at jeg la fra meg produktet og dro hjem. I alle dager slags unødvendig kommentar var det? Da Kicls senere ble lagt ned i mitt område var jeg ikke særlig sympatisk for å si det sånn. 

Anonymkode: 0553d...0a4

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Personlig har jeg vært heldig og opplevd helt normal service 90% av tiden og henger meg ikke så opp i dårlig service rett og slett fordi jeg vet åssen det er å ha en dårlig dag (jobber i serviceyrket selv). MEN skulle kjøpe en dyr gave til min mor på Kicks for noen måneder siden (typ 900+ kr for et lite produkt). Vanligvis bestiller jeg sånt på nettet, men skulle samtidig ha noe spesifikk sminke som jeg måtte finne riktig farge på til min hud. Har aldri opplevd særlig «god» service der så forventningene var lave; typ ble ikke overrasket at de ikke hilste, spurte ikke om hjelp, snakket kun med kollegaen sin etc. Ikke at det gjør meg så mye, vil snakke så lite som mulig når jeg handler. 

Uansett, finner gaven til min mor og spør så om jeg kunne fått hjelp med å finne riktig type av kosmetikken jeg ville ha. Han som jobber der virket utrolig oppgitt over at jeg snakka til han i det hele tatt. Så mens han finner noe testere kommenterer han at jeg virkelig burde sole meg. Begrunnelsen? «Vil du se så bleik, tjukk og livløs ut hele tida?».

Ble så sjokkert at jeg la fra meg produktet og dro hjem. I alle dager slags unødvendig kommentar var det? Da Kicls senere ble lagt ned i mitt område var jeg ikke særlig sympatisk for å si det sånn. 

Anonymkode: 0553d...0a4

Unnskyld meg, men...hvorfor klaget du ikke til sjefen etterpå? E-post? 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 0.05):

Enig. Har fått mye elendig service der. Jeg var faktisk innom Kicks i ettermiddag og visste hva jeg skulle ha, en spesifikk krem. Da jeg sa det til den ansatte var svaret "Du vet at den koster nesten 600 kroner for en tube? Vi har rimeligere alternativer."

Anonymkode: 55833...b30

Det er jo bare hyggelig. Hun ville selge deg noe rimeligere,som er like bra... Dere må sjekke krenkaantennene deres...

Anonymkode: 74eea...7de

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo bare hyggelig. Hun ville selge deg noe rimeligere,som er like bra... Dere må sjekke krenkaantennene deres...

Anonymkode: 74eea...7de

Tja...spørs hvordan det ble sagt, vet du 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Barnas Hus på Kilden, Stavanger.

Jeg kom inn med et høflig smil og et hei, spurte etter en spesifikk ting og den ansatte pekte og sa "den veien" med stramt fjes. Følte meg veldig til bry allerede med den holdningen, så jeg bare smilte, sa takk og fortsatte inn "den veien". Hun så at jeg ikke gikk på helt rett sted (det var jo veldig upresist) så hun kom med surt fjes og viste hvor det sto. Jeg takket igjen.

Jeg finner størrelsen av det jeg skal ha og kommer til kassen. Hun scanner og styrer, mens hun sier INGENTING. Så jeg sto litt i min egen verden og kikket på ting rett ved kassen mens jeg ventet på at det skulle bli klart, før jeg plutselig bare hører "JA??" surt mens hun peker på kortterminalen. 

Dette synes jeg var utrolig frekt. Har ikke opplevd dette andre steder. For meg er det normalt å si totalen til kunden, slik at man vet hvor mye man skal betale. "Sånn, da ble det 200 kr. Kort eller kontant?" f.eks. Følte hun trodde jeg skulle stjele eller noe med den holdningen der. Hele totalen av det besøket skrek sur dame..
 

Anonymkode: 24a5f...3eb

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Barnas Hus på Kilden, Stavanger.

Jeg kom inn med et høflig smil og et hei, spurte etter en spesifikk ting og den ansatte pekte og sa "den veien" med stramt fjes. Følte meg veldig til bry allerede med den holdningen, så jeg bare smilte, sa takk og fortsatte inn "den veien". Hun så at jeg ikke gikk på helt rett sted (det var jo veldig upresist) så hun kom med surt fjes og viste hvor det sto. Jeg takket igjen.

Jeg finner størrelsen av det jeg skal ha og kommer til kassen. Hun scanner og styrer, mens hun sier INGENTING. Så jeg sto litt i min egen verden og kikket på ting rett ved kassen mens jeg ventet på at det skulle bli klart, før jeg plutselig bare hører "JA??" surt mens hun peker på kortterminalen. 

Dette synes jeg var utrolig frekt. Har ikke opplevd dette andre steder. For meg er det normalt å si totalen til kunden, slik at man vet hvor mye man skal betale. "Sånn, da ble det 200 kr. Kort eller kontant?" f.eks. Følte hun trodde jeg skulle stjele eller noe med den holdningen der. Hele totalen av det besøket skrek sur dame..
 

Anonymkode: 24a5f...3eb

Tror det er noe med Barnas hus som kjede.

Finnes ikke et hyggelig fjes, service innstilt eller hjelpsom ansatt her på Barnas Hus i Skien heller.

Alltid sure, snakker heller til hverandre og blir oppgitt når kunden forstyrrer praten dem i mellom.

Anonymkode: 32b13...8c3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er det gøye med å være regionsjef (eller ikke gøy). Jeg er ofte innom ulike butikker på kveldstid for å sjekke hvordan de ansatte møter kunder. Alle vet hvordan de skal oppføre seg når butikksjefen er på jobb, men mange tror dessverre det er "fritt frem" og "på tide å være sosial med andre" når butikksjef ikke er det. Men tro meg; Alle butikksjefer setter pris på tilbakemelding om ansatte som ikke presterer. 

Personlig er det Elkjøp jeg føler jeg får dårligst kundeservice hos... Dessverre 

Anonymkode: 3ee64...103

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Barnas Hus MANGE ganger og aldri opplevd dårlig service. 

Anonymkode: fb34c...f2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tror det er noe med Barnas hus som kjede.

Finnes ikke et hyggelig fjes, service innstilt eller hjelpsom ansatt her på Barnas Hus i Skien heller.

Alltid sure, snakker heller til hverandre og blir oppgitt når kunden forstyrrer praten dem i mellom.

Anonymkode: 32b13...8c3

Jøss , alltid blitt sagt hei til der jeg og spurt om hjelp , så vi har definitivt forskjellig opplevelse 

Anonymkode: 25d6f...c30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Tror det er noe med Barnas hus som kjede.

Finnes ikke et hyggelig fjes, service innstilt eller hjelpsom ansatt her på Barnas Hus i Skien heller.

Alltid sure, snakker heller til hverandre og blir oppgitt når kunden forstyrrer praten dem i mellom.

Anonymkode: 32b13...8c3

Kjipt med slike opplevelser! Må bare si at jeg bare har gode opplevelser med barnas hus her jeg bor, går som regel på den på Sotra utenfor Bergen. Veldig hjelpsomme og hyggelige ansatte 😊

Anonymkode: c3284...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...