Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HM, etter de har sluttet å prismatche, med nettbutikken deres.

Ønsker å handle i fysisk butikk så å handle hm på nett er ikke et alternativ for meg

Anonymkode: 304cf...880

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 23.45):

McDonald's i Steinkjer, kåret uoffisiellt til Norges tregeste. Sist jeg var der, var det vel kanskje 5-6 stk i kø før meg, de brukte 3 kvarter på å lage 9 nuggets og Pomfri. Når du endelig fikk maten så var pomfrien kald og dvask 😅

Coop OBS i Steinkjer, der har de ett par ansatte som forfølger deg uansett. De mistenkeligjør alle kundene, bare for at Olga på 90 eller Ole på 16 har stjålet. 

Anonymkode: f4364...409

Nekter å tro de er verre enn MCD Stord, forvent at minst 20% av bestillingen du har blir feil.

Har gitt de 5 forsøk men har nå gitt de opp.

 

Anonymkode: 304cf...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 16.51):

Mannen min var så sint at han nesten løp ned feil rulletrapp

Sint fordi noen som jobber i butikk ikke kjenner til alle varene i butikken, høres ut som mannen din trenger litt sinneterapi.

Anonymkode: 52851...f7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norli Stavanger. De anklagde meg for stjeling, og at jeg hadde åpnet en 5 pakning av noen notatblokker. Jeg ble helt forvirret og forklarte at jeg fant notatblokken slik, og at jeg ikke har prøvd å stjele noe. De tvang meg til å vente mens de så gjennom overvåkningskamera, hvor de så akkurat det jeg fortalte... Fikk et irritert sukk og "Ja sorry da...".

Anonymkode: c8e89...8b6

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 20.14):

Musti Stjørdal.

Anonymkode: 4e965...83a

Del erfaringer så vi andre slipper å oppleve det samme?

Anonymkode: 4ec89...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Norli Stavanger. De anklagde meg for stjeling, og at jeg hadde åpnet en 5 pakning av noen notatblokker. Jeg ble helt forvirret og forklarte at jeg fant notatblokken slik, og at jeg ikke har prøvd å stjele noe. De tvang meg til å vente mens de så gjennom overvåkningskamera, hvor de så akkurat det jeg fortalte... Fikk et irritert sukk og "Ja sorry da...".

Anonymkode: c8e89...8b6

Dette hadde jeg ikke funnet meg i, skjer slikt må en ta kontakt med butikk + hovedkontor parallellt.

 

Anonymkode: 304cf...880

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette hadde jeg ikke funnet meg i, skjer slikt må en ta kontakt med butikk + hovedkontor parallellt.

 

Anonymkode: 304cf...880

Enig. "Sorry" er ikke nok etter slike anklager. 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Del erfaringer så vi andre slipper å oppleve det samme?

Anonymkode: 4ec89...eab

De ansatte ignorerer alt av kunder i butikken og er frekke når man skal betale. Forventer i det minste ett kjapt hei når jeg er innom.

Anonymkode: 4e965...83a

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hageland i Kristiansand. Den som er rett før byen. De ansatte er enten mest opptatt av å snakke med hverandre. Og hvis man først får hjelp er det en skikkelig nedlatende og ovenfra og ned holdning. 
Dårlig behandling av reklamasjoner også. 
Skulle returnere en juleby greie jeg kjøpte i november ett år. Da ville de sjekke selv om det stemte at den ikke virket og eventuelt prøve å reparere selv før de ville gi meg penger eller ny vare. Purret på de mange ganger og fikk beskjed i mai året etter at de ikke klarte å fikse den og jeg kunne få tilgodelapp 🤡

Anonymkode: 5b1cd...f83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...