Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette er en tråd fra 2014 .....

Anonymkode: 8cb15...103

Hva så?

Anonymkode: 4f724...7f4

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sofie777 skrev (På 25.1.2023 den 13.30):

Det er så lenge siden det siterte innlegget ble lagt ut. De har sikkert hatt en del forskjellige ansatte siden den gang.

Dårlig service er egentlig et ledelsesproblem og de skiftet sjeldnere ut enn vanlige ansatte

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floyd butikken på Moa i Ålesund. Dårlig service, og sure ansatte. 

Anonymkode: af7e3...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dette er en tråd fra 2014 .....

Anonymkode: 8cb15...103

Ja, og? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ramse opp butikkene som er i Trønderlag kort forklart

clas ohlson city syd ansatte sitter med tlf og prater med hverandre bak kassa. Dårlig med hjelp og kunnskap.

Normal city syd: frekke ansatte, bryr seg ikke om kundene. 
 

Cubus stjørdal, oppdal og trondheim torg: på grunn av disse butikkene hater jeg cubus kjeden. Makan til sure og ignorerende kjærringer. Flere har blitt nesten frekk når jeg avslår mersalg ved kassen, lite til hjelp, og sier ikke hei eller hade. Kverulerende

dyrebutikken tam lade: samme her også, sure ansatte som ikke bryr seg om kunden. Dårlig service og anerkjenner ikke kunden. 
 

Bikbok Orkanger: sure ansatte.

Alle cutters salongene i Trondheim.

power lade.

rusta lade.

Anonymkode: 4f724...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kan ramse opp butikkene som er i Trønderlag kort forklart

clas ohlson city syd ansatte sitter med tlf og prater med hverandre bak kassa. Dårlig med hjelp og kunnskap.

Normal city syd: frekke ansatte, bryr seg ikke om kundene. 
 

Cubus stjørdal, oppdal og trondheim torg: på grunn av disse butikkene hater jeg cubus kjeden. Makan til sure og ignorerende kjærringer. Flere har blitt nesten frekk når jeg avslår mersalg ved kassen, lite til hjelp, og sier ikke hei eller hade. Kverulerende

dyrebutikken tam lade: samme her også, sure ansatte som ikke bryr seg om kunden. Dårlig service og anerkjenner ikke kunden. 
 

Bikbok Orkanger: sure ansatte.

Alle cutters salongene i Trondheim.

power lade.

rusta lade.

Anonymkode: 4f724...7f4

Til å være så negativ til butikkene i fylket, burde i du i det minste klare å skrive Trøndelag riktig.

Anonymkode: 4e965...83a

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er en tråd fra 2014 .....

Anonymkode: 8cb15...103

Nei, det er en tråd som ble startet i 2014, og er fortsatt veldig aktuell 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2023 den 21.43):

Rema 1000 Dikeveien: 
Jeg var innom der i dag. Ingen av de ansatte sa hei til meg. Jeg skulle betale for 1 stk Kvikk-Lunsj. Hun dama i kassen venta flere sekunder på å slå inn sjokoladen min, og hun stirra intenst og stygt på meg. Hun sa ikke hei til meg og hun var veldig sur i blikket. Det var utrolig ubehagelig i seg selv. Etter jeg betalte sjokoladen så gikk jeg ut av butikken. 

Da jeg hadde gått noen meter utendørs, kom det plutselig en mann løpende etter meg. Han ropte høyt at jeg ikke hadde betalt for meg. Jeg ble helt sjokkert og jeg skjønte ikke hva som foregikk. Jeg ble med tilbake til butikken. Jeg viste fram kvitteringa fra nettbanken på at jeg hadde betalt sjokoladen der. Han mannlige ansatte sa følgende til sin kvinnelige kollega: "Har han kjøpt denne sjokoladen?". Hun sa: "Ehh...jaaa" tilbake. Det var knapt at hun sa ja, og det var hun som satt i kassa da jeg betalte for sjokoladen. 

Det var en meget ubehagelig opplevelse. Jeg følte meg trakassert av de to ansatte. "Heldigvis" var det en annen mannlig kunde i butikken som fikk med seg konfrontasjonen. Da valgte de to ansatte å slippe meg fri. Da forstod begge to at jeg hadde betalt for sjokoladen. 


Men altså? Dette er jo fryktelig dårlig kundeservice. Bare det at ingen ansatte hilser og smiler på kunden, er jo meget frekt i seg selv. På toppen av det hele velger de å anklage noen for tyveri, selv om den ansatte har vært vitne til at jeg har betalt for varen. 


Heldigvis er det en hyggelig mann som jobber der og han hilser på alle kundene. Han er etnisk norsk og er i 30-åra. 

Anonymkode: 4099f...529

Neimen, kjære deg, klag til ledelsen! Det er jo uakseptabel oppførsel av ansatte 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer eller mindre gitt opp den lokale Joker-butikken. Regner med at den går konk snart. Hyllene er tommere enn en gjennomsnitts dagligvarebutikk i øst-Europa på 80-tallet. Kun basic grønnsaker, som gulrot og poteter. Hvis du er heldig har de tomater og paprika. Tilbudsvarer tar de inn minimalt av, man må stå klar når varene kommer for å få kjøpt. Alt som ikke ligger i grunnsortimentet er kuttet ut.

Før nye eiere overtok for noen år siden var butikken kjempeflott med stort utvalg. Folk kom fra nabobygdene for å handle f.eks glutenfrie eller laktosefrie produkter. De tok inn varer man spurte etter hvis de kunne. Idrettslag og andre foreninger fikk gode avtaler. Nå er det kun nye ansatte, de gamle har sluttet en etter en. Mange av de nyansatte snakker lite/dårlig norsk. I tillegg virker butikken skitten, og det går både vinter og vår før lysrør blir skiftet, så deler av butikken er veldig mørk.

Anonymkode: 335af...9ab

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Til å være så negativ til butikkene i fylket, burde i du i det minste klare å skrive Trøndelag riktig.

Anonymkode: 4e965...83a

Og hvis en enkelt person påstår at så mange ansatte i så mange butikker er sure og uvennlige, lurer jeg litt på hvordan personen selv fremstår som kunde. Tror kanskje ikke at den du siterer går rundt som en solstråle og sprer glede på sin vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boot apotek på Skedmo Senter.

De er så inni hampen trege. Kan aldri hente ut resept der hvis du har litt dårlig tid. Og er du uheldig å bli ekspedert av den eneste farmasøyten på jobb blir de aldri ferdig. Hun prioriterer å hjelpe alle andre framfor den kunden rett ovenfor henne. Forsvinner flere ganger for å hjelpe andre ansatte med både faglig prat og sjekk av resepter. "Et lite øyeblikk, jeg skal bare ta betalt fra denne kunden først" er ikke ord som hun de noen sinne har hørt om.

Vil jeg bli sur en dag, da er det bare å gå inn i dette apoteket

Anonymkode: d90b0...357

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff og liten på Stjørdalssenteret.

2 jenter/damer som hang over kassa, sa ikke hei engang. Hørte de lo av morsomme bilder på pcn mens jeg så på bilstol til mange tusen rett ved siden av dem. Hadde planer om å kjøpe både stol og vogn, altså varer til rundt 15 000, hadde kjørt langt da dette var eneste butikken som hadde mine ønsker inne. Men da de ikke giddet å se på meg engang der jeg sto høygravid og testet både bilstol og vogn så valgte jeg å dra derifra uten å kjøpe noe.

I det jeg dro hørte jeg den ene dama si til en annen kunde at han kunne Google bruksanvisningen til den stolen han så på. Han gikk han uten å kjøpe noe han også.

Jeg dro på barnas hus på Tiller istedet og hadde intet mindre enn 3 medarbeidere som hilste på meg og spurte om jeg trengte hjelp, i tillegg til at de hadde enorm kunnskap om produktene de solgte. Svei av 20 000 der.

Anonymkode: cc2ac...065

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tøff og liten på Stjørdalssenteret.

2 jenter/damer som hang over kassa, sa ikke hei engang. Hørte de lo av morsomme bilder på pcn mens jeg så på bilstol til mange tusen rett ved siden av dem. Hadde planer om å kjøpe både stol og vogn, altså varer til rundt 15 000, hadde kjørt langt da dette var eneste butikken som hadde mine ønsker inne. Men da de ikke giddet å se på meg engang der jeg sto høygravid og testet både bilstol og vogn så valgte jeg å dra derifra uten å kjøpe noe.

I det jeg dro hørte jeg den ene dama si til en annen kunde at han kunne Google bruksanvisningen til den stolen han så på. Han gikk han uten å kjøpe noe han også.

Jeg dro på barnas hus på Tiller istedet og hadde intet mindre enn 3 medarbeidere som hilste på meg og spurte om jeg trengte hjelp, i tillegg til at de hadde enorm kunnskap om produktene de solgte. Svei av 20 000 der.

Anonymkode: cc2ac...065

Er ingenting som heter Stjørdalssenteret..

Anonymkode: 4e965...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Er ingenting som heter Stjørdalssenteret..

Anonymkode: 4e965...83a

Senteret på Stjørdal da. Jeg er ikke fra området, så aner ikke hva det heter. Regner med det ikke er veldig mange senter å ta av.

Anonymkode: cc2ac...065

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Senteret på Stjørdal da. Jeg er ikke fra området, så aner ikke hva det heter. Regner med det ikke er veldig mange senter å ta av.

Anonymkode: cc2ac...065

Betydelig flere enn ett, du er kanskje ikke vant med sånt mtp hjemstedet ditt.

Anonymkode: 4e965...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Er ingenting som heter Stjørdalssenteret..

Anonymkode: 4e965...83a

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Betydelig flere enn ett, du er kanskje ikke vant med sånt mtp hjemstedet ditt.

Anonymkode: 4e965...83a

Hva er problemet ditt? 

Anonymkode: 8d471...5b7

  • Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Hva er problemet ditt? 

Anonymkode: 8d471...5b7

Mitt? Du som startet med å skrive nedlatende kommentarer.

Anonymkode: 4e965...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ingenting som heter Stjørdalssenteret..

Anonymkode: 4e965...83a

Å det må du krangle om??

Anonymkode: 25d6f...c30

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Betydelig flere enn ett, du er kanskje ikke vant med sånt mtp hjemstedet ditt.

Anonymkode: 4e965...83a

Jobber du i nevnte butikk? Kan nesten virke som du er en del av problemet..

Anonymkode: 822f0...57f

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.6.2023 den 12.43):

Tøff og liten på Stjørdalssenteret.

2 jenter/damer som hang over kassa, sa ikke hei engang. Hørte de lo av morsomme bilder på pcn mens jeg så på bilstol til mange tusen rett ved siden av dem. Hadde planer om å kjøpe både stol og vogn, altså varer til rundt 15 000, hadde kjørt langt da dette var eneste butikken som hadde mine ønsker inne. Men da de ikke giddet å se på meg engang der jeg sto høygravid og testet både bilstol og vogn så valgte jeg å dra derifra uten å kjøpe noe.

I det jeg dro hørte jeg den ene dama si til en annen kunde at han kunne Google bruksanvisningen til den stolen han så på. Han gikk han uten å kjøpe noe han også.

Jeg dro på barnas hus på Tiller istedet og hadde intet mindre enn 3 medarbeidere som hilste på meg og spurte om jeg trengte hjelp, i tillegg til at de hadde enorm kunnskap om produktene de solgte. Svei av 20 000 der.

Anonymkode: cc2ac...065

 Forstår godt frustrasjonen din. Har handlet der flere ganger og ikke følt meg «velkommen» i butikken, har flere ganger følt at ansatte er dømmende og lite imøtekommende 

Anonymkode: 4f724...7f4

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...