AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #21 Skrevet 10. mai 2014 Bechtrecvs, Sjøgrens, Lupus osv har du blitt utredet for? Hvis ikke er det stedet å begynne. Anonymous poster hash: ec686...309 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #22 Skrevet 10. mai 2014 Har ikke så mye å si, håper du finner ut av det snart! Lykke til Anonymous poster hash: ac951...958 Tusen takk Bechtrecvs, Sjøgrens, Lupus osv har du blitt utredet for? Hvis ikke er det stedet å begynne.Anonymous poster hash: ec686...309 Ikke sjøgrens iallefall. Vet ikke om jeg har blitt utredet for de to andre (har tatt masse blodprøver jeg ikke vet hva er). Skal høre med doktoren. Anonymous poster hash: 1a15d...06c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #24 Skrevet 10. mai 2014 Det kan godt være to forskjellige tilstander. Jeg tenker at skjevheten ofte gir diverse plager som hodepine, kjeveplager, kneplager, ryggvondt o.l. Og at mange av de andre symptomene dine kan stamme fra en autoimmun sykdom. Anonymous poster hash: ec686...309
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #25 Skrevet 10. mai 2014 Tenker ME med det samme. Sender deg en klem Takk for klem! Så hyggelige mennesker det er her inne!! Det kan godt være to forskjellige tilstander. Jeg tenker at skjevheten ofte gir diverse plager som hodepine, kjeveplager, kneplager, ryggvondt o.l. Og at mange av de andre symptomene dine kan stamme fra en autoimmun sykdom.Anonymous poster hash: ec686...309 Ja, det med skjevheten har jeg også tenkt på! Har en grunnleggende skjevhet som går hele veien opp til pannen som man ser veldig godt (har fått kommentarer på det av tilfeldige folk til og med). Selv tennene mine er skjevere på ene siden enn andre (tannlegen mente det kunne ha med det å gjøre, men legen bare lo når jeg sa at tannlegen hadde sagt det). Skal høre med legen hva han tenker om autoimmun sykdom. Takk for svar! Anonymous poster hash: 1a15d...06c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #26 Skrevet 10. mai 2014 Takk for klem! Så hyggelige mennesker det er her inne!! Ja, det med skjevheten har jeg også tenkt på! Har en grunnleggende skjevhet som går hele veien opp til pannen som man ser veldig godt (har fått kommentarer på det av tilfeldige folk til og med). Selv tennene mine er skjevere på ene siden enn andre (tannlegen mente det kunne ha med det å gjøre, men legen bare lo når jeg sa at tannlegen hadde sagt det). Skal høre med legen hva han tenker om autoimmun sykdom. Takk for svar!Anonymous poster hash: 1a15d...06c Har du prøvd såler? Be om henvisning til ortoped for vurdering av fotsenger. Anonymous poster hash: ec686...309
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #27 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har akkurat vært hos en som er både kiropraktor og fysioterapeut. Imponert over grundigheten. Her ble det min historie, fysiske tester, røntgen og scanner. Er det noen feilstillinger på skjelletet så tipper jeg at de avdekker det. Anonymous poster hash: 115c3...010
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #28 Skrevet 10. mai 2014 Har du prøvd såler? Be om henvisning til ortoped for vurdering av fotsenger.Anonymous poster hash: ec686...309 Nei, har ikke det. Venter på svar på henvisning (er sendt), men syns det virket litt.. ja... Ifølge flere jeg har snakket med (en random ortoped + legen + naprapat) må man gå med sko hele tiden (pga sålene) og det vil aldri rette seg helt ut når det først er så skjevt. Flere av de har sagt at det faktisk kan bli mer vondt i starten fordi kroppen ikke er vant til å være rett uansett? Er også litt redd for at gulvene og sånn skal bli slitt av å bruke sko inne + at jeg syns det er ubehagelig å gå med sko. Ikke meningen å være vanskelig, men legen mente det ville ha veldig liten gevinst da, så det er derfor jeg er litt skeptisk til det. Jeg har akkurat vært hos en som er både kiropraktor og fysioterapeut. Imponert over grundigheten. Her ble det min historie, fysiske tester, røntgen og scanner. Er det noen feilstillinger på skjelletet så tipper jeg at de avdekker det. Anonymous poster hash: 115c3...010 Skjønner ikke helt hva du mener? Jeg har vært hos både fysioterapeut, kiropraktor, naprapat og muskelterapeut. Når det gjelder beinlengdeforskjellen er dette noe jeg har målt på røntgen. Anonymous poster hash: 1a15d...06c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #29 Skrevet 10. mai 2014 Ja, man må regne med at det vil gjøre vondt i begynnelsen, men for mange er gevinsten verdt det. Man kan fint bruke tøfler med hard såle, det er vel svært få som ikke bruker fottøy innendørs så gulvene tror jeg ikke du skal bekymre deg over. Hvis jeg var deg ville jeg nok satt inn et høyere gir for å få satt i gang ordentlig utredning av mulig autoimmun sykdom. Anonymous poster hash: ec686...309
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #30 Skrevet 10. mai 2014 Ja, man må regne med at det vil gjøre vondt i begynnelsen, men for mange er gevinsten verdt det. Man kan fint bruke tøfler med hard såle, det er vel svært få som ikke bruker fottøy innendørs så gulvene tror jeg ikke du skal bekymre deg over. Hvis jeg var deg ville jeg nok satt inn et høyere gir for å få satt i gang ordentlig utredning av mulig autoimmun sykdom.Anonymous poster hash: ec686...309 Hmm, oki. Får jo uansett time der, så får se hva de sier. Har aldri hørt om noen som bruker fottøy innendørs jeg.. Hm. Har prøvd alle slags gir. Har hatt med meg både mamma og pappa til lege, nav har presset på osv. Den legen jeg har nå har jeg ikke hatt så lenge (byttet 2 ganger pga dårlige erfaringer), så forhåpentligvis er han mer produktiv. Anonymous poster hash: 1a15d...06c
pusen78 Skrevet 11. mai 2014 #31 Skrevet 11. mai 2014 Jeg pleier å ta ashwagandha urter når jeg begynner å gå tom for energi.Har bestilt på iherb.Ble ikke stoppet på grensen.Pytt.pytt,pytt.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #32 Skrevet 11. mai 2014 Jeg pleier å ta ashwagandha urter når jeg begynner å gå tom for energi.Har bestilt på iherb.Ble ikke stoppet på grensen.Pytt.pytt,pytt. Jaha...? Anonymous poster hash: 1a15d...06c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #33 Skrevet 12. mai 2014 Jeg vet dessverre ikke, men ikke gi deg! Krev å bli henvist til alt mulig. Evt andre sykehus. Du må jo få hjelp, dessverre er det ikke så lett alltid. De som er syke må bruke mye tid og krefter på å få hjelp. Håper du har noe familie/gode venner som kan hjelpe deg å "sloss". Masse lykke til fra ei som og må mase om hjelp. Anonymous poster hash: 8f4d2...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #34 Skrevet 12. mai 2014 Jeg vet dessverre ikke, men ikke gi deg! Krev å bli henvist til alt mulig. Evt andre sykehus. Du må jo få hjelp, dessverre er det ikke så lett alltid. De som er syke må bruke mye tid og krefter på å få hjelp. Håper du har noe familie/gode venner som kan hjelpe deg å "sloss". Masse lykke til fra ei som og må mase om hjelp.Anonymous poster hash: 8f4d2...f9f Ja, har skjønt at det ikke er så lett å være "diffust" syk i Norge... Hehe. Dessverre... Kommer ikke til å gi meg. Om ikke lenge går aap-en min ut og uten diagnose får man vel ikke ufør eller noe annet, og jeg har virkelig ikke lyst til å havne på sosialen... Det er en motivasjon i det. Selvom det er trist å si. Anonymous poster hash: 1a15d...06c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå