Gå til innhold

størrelsen har mye å si på kuken!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hahahahaha kan ikke skylde på vid mus når man har liten tiss..

hahahaha kan ikke skylde på liten tiss når man har vid mus...

Anonymous poster hash: cee90...2a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært med flest som er store. Rundt 20cm. Nylig har jeg vært en del med en som har 13-14cm vil jeg tro. Første gangen ble jeg litt.. skuffa.. Så etterhvert ble jeg tilpasset han, så det ble faktisk veldig bra sex av det. Dessuten var han veldig god på oral. Og jeg kunne jo deepthroate uten å brekke meg.

Ikke ble jeg sår heller, noe jeg har slitt en del med med tidligere partnere.

Så jeg tror faktisk at ca. 15 må være hel perfekt for meg. Så om det avviker et par cm opp eller ned så er jo ikke det noe biggie :)



Anonymous poster hash: c5f9d...034
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Synes det har noe å si. ----skal være deilig og ha sex

Tildels enig der....Men om du ikke visste NOENTING om andres størelse, er jeg 200% sikker på at du hadde kost deg ihjel med en ok 12-13cm lang penis! Garantert! Dvs. om den mannen var istand til å bruke den riktig vel og merke.....Allt dette går på preferanser man har fått podet i sinnet sitt fra tidlig ungdom. Nesten alle "følsomme sensorer" ligger rundt åpningen og i klitten deres. Det kan stimuleres og oppnås orgasme ved berøring og penetrering alene. Og INGEN skal komme å fortelle meg at du "lider" fordi han "bare" kan stikke den inn 5cm. 7-10cm er gjennomsnitt dybde på vagina folkens! Dette klarer dere å regne ut selv ikke sant? Hva må til for full nytelse da? Jo en penis på samme lengde er ALLT som trengs...og selvfølgelig at han KAN bruke den riktig.

Hvis du får i deg en på 4-5cm som er tynn som en blyant, vil jo alle skjønne at det blir vanskelig med friksjon og nytelse vaginalt. Vi er ikke dumme.

Poenget her er jo at i en tråd bedyrer damene av full hals at vi menn er overopphengt i størrelse, og at det nesten ikke betyr noenting, mens i denne tråden kryper jo sannheten frem...nemlig at de fleste av dere "krever" en på 16-18cm. Hva slags inntrykk ønsker dere å gi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildels enig der....Men om du ikke visste NOENTING om andres størelse, er jeg 200% sikker på at du hadde kost deg ihjel med en ok 12-13cm lang penis! Garantert! Dvs. om den mannen var istand til å bruke den riktig vel og merke.....Allt dette går på preferanser man har fått podet i sinnet sitt fra tidlig ungdom. Nesten alle "følsomme sensorer" ligger rundt åpningen og i klitten deres. Det kan stimuleres og oppnås orgasme ved berøring og penetrering alene. Og INGEN skal komme å fortelle meg at du "lider" fordi han "bare" kan stikke den inn 5cm. 7-10cm er gjennomsnitt dybde på vagina folkens! Dette klarer dere å regne ut selv ikke sant? Hva må til for full nytelse da? Jo en penis på samme lengde er ALLT som trengs...og selvfølgelig at han KAN bruke den riktig.

Hvis du får i deg en på 4-5cm som er tynn som en blyant, vil jo alle skjønne at det blir vanskelig med friksjon og nytelse vaginalt. Vi er ikke dumme.

Poenget her er jo at i en tråd bedyrer damene av full hals at vi menn er overopphengt i størrelse, og at det nesten ikke betyr noenting, mens i denne tråden kryper jo sannheten frem...nemlig at de fleste av dere "krever" en på 16-18cm. Hva slags inntrykk ønsker dere å gi?

16-18 cm er ganske vanlig. av min egen erfaring møter man oftere på en med over 15 cm enn en under 15 cm.

grunnen til at jeg foretrekker fra 15-19 er at under denne lengden har penis en tendens til å "sprette ut" mellom jukkene innimellom.

er den 15+ holder den seg som oftest inne hver gang typen drar til seg underlivet.om du skjønner hva jeg skal frem til.

Sikkert ikke et dilemma for alle andre, men det irriterer meg. jeg liker ikke bare ligge å gnikkeunderlivet tett inntil mannens, men gjerne variere stillinger osv.

mens tykkelsen er viktigst for friksjonen av vagina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk litt enig selv. Må kunne bruke den, har følt Før under sex at jeg ligger under en tørketrommel.HAHAH

Tørketrommell??

Kan du forklare?

Anonymous poster hash: 7f736...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ufattelig ensidig fokus på pikk i slike debatter. Det er vanskeligere for kvinner å måle, enn det er for menn. Men det er jaggu stor forskjell på dere kvinnfolk også. Jeg som har under snittet merker enorm forskjell. Det er noen som tar vare på seg selv, og kan dette med muskelbruk, teknikk og lignende. Disse ser ikke ut til å trenge store greiene for å nyte sexen. Så har man disse andre. De som gjerne roper høyt om dette med størrelse. Man skjønner det. De trenger større. De er jo ganske store selv, med dårlig muskelbruk og teknikk.

Allikevel må man ikke glemme at det meste ligger i hodet. Møter jeg en kvinne som er stor der nede, så vet jeg jo at dersom jeg er tålmodig, vil hun tilpasse seg etterhvert. Vi kan finne ut hva vi liker. Leke. Kose oss. Det kan bli utrolig bra allikevel. Men det er veldig få som gidder å være så tålmodige i dag. Alt skal opp i fanget på oss. Med en gang.



Anonymous poster hash: 7233e...eea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...