Gå til innhold

kommer RETT før meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg var en oppfinnsom guttunge :)

Det var faktisk veldig deilig.. jeg kunne regulere vakumet med å klype på slangen så det ble akkurat passe.

Jeg tror faktisk ikke jeg har blitt sugd så deilig som den melkemaskinen :)

Jeg liker gutter som ikke er redd for å utforske litt in the name of pleasure. Man kan ha det så gøy med dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dama

Når det begynner å nærme seg for dama mi, begynner skjeden hennes å trekke seg sammen som en melkemaskin, og da er det jo bare helt forbannet umulig å holde seg.

Så hvis du også er slik forstår jeg han godt..

Og ja. Jeg HAR prøvd en melkemaskin :fnise:

Ja de fleste damer får en sammentrekning like før orgasme, jeg klarer heller ikke å holde igjen da, men øker til kanintempo og da kommer vi i 99,9 % av gangene samtidig.

Denne muskelsammentrekningen kan de ferreste kontrollere så her er det øvelse som teller, dere må finne ut når han skal stoppe med oralsexen/fingringen og kaste seg over.

de gangene jeg ikke har vett til å stoppe i tide blir det ikke godt for hun og jeg får en kjempetidlig utløsning, men det løses enkelt med en oral orgasme til henne like etterpå igjen.

Men melkemaskin har jeg ikke testet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvilen heldiggris som kjøpte en melkekartong med ekstra proteiner i etter den seansen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å la han bruke vibrator på seg som stimulerer klitoris? Jeg og samboer har begynt med det - og når han nærmer seg stopper han opp litt inne i meg og det er fortsatt digg for meg:)

Også dersom han kommer bare blir han liggende og jeg kommer!!!! :)

Anonymous poster hash: d4f53...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det innimellom som typen til trådstarter, men bare i starten med nye sexpartner, og ellersveldig sjelden. I dag er det ganske mye press for å prestere i senga for yngre menn. Da blir det fort litt stress og prestasjonsangst, men så fort dama vet at jeg kan levere varene, slapper jeg mye mer av. For å minske presset første gang, pleier jeg å la forspillet fortsette til hun har kommet en gang.



Anonymous poster hash: eddb7...7b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...