Gå til innhold

kommer RETT før meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min og jeg har veeeldig deilig sex, men har tidvis problemer med at han blir slapp :/ Jeg har merket at han alltid foretrekker at jeg kommer før han penetrerer meg, og regner med at han da slapper mer av og ikke trenger å tenke på at jeg også skal komme. Greit nok og fint at han har funnet en løsning på sitt "problem". Det er bare det at jeg har lyst å komme med han inni meg, det gir jo en helt annen følelse.. Noen ganger nærmer jeg mer VELDIG, men det er akkurat som om kroppen hans merker akkuratt rett før jeg kommer, og da klarer han ikke holde igjen mer. Det begynner å bli utrolig frustrende.... han merker jo alltid at det skjer, og da fingrer han meg til jeg kommer. digg, men ikke det samme som å komme ved samleie. Noen som har noen tips? jeg beynner å bli sykt frustrert, og savner å få orgasme sammen med han...



Anonymous poster hash: ec1e6...8dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å fingre deg mens dere har sex?

gjør det, kommer ikke vaginalt. Men han kommer rett før jeg er i mål...

Anonymous poster hash: ec1e6...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg pleide å gjøre var å bruke en vibrator på meg selv, mens han var inn og ut. Med den kommer du raskere, slik at du kan time med han, i stedet for omvendt. Prøvd det?



Anonymous poster hash: cbf0a...82f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min og jeg har veeeldig deilig sex, men har tidvis problemer med at han blir slapp :/ Jeg har merket at han alltid foretrekker at jeg kommer før han penetrerer meg, og regner med at han da slapper mer av og ikke trenger å tenke på at jeg også skal komme. Greit nok og fint at han har funnet en løsning på sitt "problem". Det er bare det at jeg har lyst å komme med han inni meg, det gir jo en helt annen følelse.. Noen ganger nærmer jeg mer VELDIG, men det er akkurat som om kroppen hans merker akkuratt rett før jeg kommer, og da klarer han ikke holde igjen mer. Det begynner å bli utrolig frustrende.... han merker jo alltid at det skjer, og da fingrer han meg til jeg kommer. digg, men ikke det samme som å komme ved samleie. Noen som har noen tips? jeg beynner å bli sykt frustrert, og savner å få orgasme sammen med han...

Anonymous poster hash: ec1e6...8dd

Er du sikker på at det er like før du kommer? Xdama mi hadde det samme med meg, hun var på grensen hele tiden før det gikk for henne og dette var så opphissende at jeg klarte ikke å holde igjen. Tilslutt ble jeg så lei meg at jeg tok en Paralgin Forte med et lite glass rødvin og knullet henne i et strekk over 30 min(har ikke noe problem med stivheten) og hun var fortsatt akkurat på samme grensen etter så lang tid. Det virket som hun ikke kom over denne magiske grensen selv om vi fortsatte og fortsatte..

Anonymous poster hash: 6353b...e1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det er like før du kommer? Xdama mi hadde det samme med meg, hun var på grensen hele tiden før det gikk for henne og dette var så opphissende at jeg klarte ikke å holde igjen. Tilslutt ble jeg så lei meg at jeg tok en Paralgin Forte med et lite glass rødvin og knullet henne i et strekk over 30 min(har ikke noe problem med stivheten) og hun var fortsatt akkurat på samme grensen etter så lang tid. Det virket som hun ikke kom over denne magiske grensen selv om vi fortsatte og fortsatte..

Anonymous poster hash: 6353b...e1a

ja, jeg er helt sikker... grusomt å si, men jeg kom alltid på den måten med eksen. hehe

Anonymous poster hash: ec1e6...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å fingre, også stopper jeg rett før jeg kommer. Dette gjentar jeg ett par ganger, før han puler meg, også kommer jeg mens han er inni meg.

Da slipper jeg det problemet med at han kommer før meg.



Anonymous poster hash: c7997...b70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg er helt sikker... grusomt å si, men jeg kom alltid på den måten med eksen. hehe

Anonymous poster hash: ec1e6...8dd

Hvor lenge pleier den "rett før" følelsen å vare? Hos mange så ligger dette i hodet på samme måte som menn som sliter med potensen pga prestasjonsangst og den slags.

Har du opplevd at han kommer rett før deg før, så er det lett å henge seg opp i det og forvente at det vil skje hver gang, og da lager du en sperre for deg selv der du ikke klarer å komme like lett og ledig som til vanlig. Det at han kommer er da bare positivt når han ser at du er opphisset. Da får du sørge for selv å styre din egen orgasme slik at du kan time den til å være der før han. Stop han når han fingrer deg/slikker deg på forhånd slik at du er nærme orgasme med engang dere starter penetreringen f.eks, og fingre deg selv slik at du er på kanten omtrent hele tiden.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg er helt sikker... grusomt å si, men jeg kom alltid på den måten med eksen. hehe

Anonymous poster hash: ec1e6...8dd

Ok, la ham drikke litt, det kan hjelpe på følsomheten.

Anonymous poster hash: 6353b...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama

Kjæresten min og jeg har veeeldig deilig sex, men har tidvis problemer med at han blir slapp :/ Jeg har merket at han alltid foretrekker at jeg kommer før han penetrerer meg, og regner med at han da slapper mer av og ikke trenger å tenke på at jeg også skal komme. Greit nok og fint at han har funnet en løsning på sitt "problem". Det er bare det at jeg har lyst å komme med han inni meg, det gir jo en helt annen følelse.. Noen ganger nærmer jeg mer VELDIG, men det er akkurat som om kroppen hans merker akkuratt rett før jeg kommer, og da klarer han ikke holde igjen mer. Det begynner å bli utrolig frustrende.... han merker jo alltid at det skjer, og da fingrer han meg til jeg kommer. digg, men ikke det samme som å komme ved samleie. Noen som har noen tips? jeg beynner å bli sykt frustrert, og savner å få orgasme sammen med han...



Anonymous poster hash: ec1e6...8dd

Når det begynner å nærme seg for dama mi, begynner skjeden hennes å trekke seg sammen som en melkemaskin, og da er det jo bare helt forbannet umulig å holde seg.

Så hvis du også er slik forstår jeg han godt..

Og ja. Jeg HAR prøvd en melkemaskin :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Det viktigste er vel uansett mannens nytelse? :)

Gi det litt tid. Om han begynner å merke at du er utrolig frustrert har du snart en impotent kjæreste som spør om råd på Kvinneguiden.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har så kontroll på sin orgasme at han holder igjen når han hører at jeg nærmer meg.



Anonymous poster hash: 4a53e...371
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er vel uansett mannens nytelse? :)

Gi det litt tid. Om han begynner å merke at du er utrolig frustrert har du snart en impotent kjæreste som spør om råd på Kvinneguiden.

;)

Ikke enig med første setning.

Men dine siste ord høres ut som et godt råd dersom du snakker ut fra erfaring som mann

Anonymous poster hash: d8787...f5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er vel uansett mannens nytelse? :)

Gi det litt tid. Om han begynner å merke at du er utrolig frustrert har du snart en impotent kjæreste som spør om råd på Kvinneguiden.

;)

Håper da virkelig du tuller?

Anonymous poster hash: c7997...b70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Håper da virkelig du tuller?

Anonymous poster hash: c7997...b70

Selvsagt ikke.

Paradoksalt nok føler jeg at det er da jeg gir kvinner best nytelse - når jeg bruker henne utelukkende som et instrument for å tilfredsstille meg selv.

:cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke.

Paradoksalt nok føler jeg at det er da jeg gir kvinner best nytelse - når jeg bruker henne utelukkende som et instrument for å tilfredsstille meg selv.

:cool:

jaha jaa.

Glad jeg aldri skal ha sex med deg iallefall.

Anonymous poster hash: c7997...b70

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leo Nardo

Glad jeg aldri skal ha sex med deg iallefall.

Har ikke fått noen klager hittil og har inntrykk av at kvinner setter pris på et godt knull i motsetning til overfølsomme menn som hele tiden skal tilfredsstille og sørge for at lille pusen sin har det bra.

Nå liker jo jeg tilfeldigvis å gi kvinner nytelse i bøtte og spann, så det er nok ikke noen motsetninger her, men jo, min nytelse er uansett viktigst. Tar hennes som en bonus.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama

Når det begynner å nærme seg for dama mi, begynner skjeden hennes å trekke seg sammen som en melkemaskin, og da er det jo bare helt forbannet umulig å holde seg.

Så hvis du også er slik forstår jeg han godt..

Og ja. Jeg HAR prøvd en melkemaskin :fnise:

Haha Fantastisk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Fantastisk! :D

Ja, jeg var en oppfinnsom guttunge :)

Det var faktisk veldig deilig.. jeg kunne regulere vakumet med å klype på slangen så det ble akkurat passe.

Jeg tror faktisk ikke jeg har blitt sugd så deilig som den melkemaskinen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han utføre knipeøvelser på seg selv. Behan runke mer rett og slett. Om han runker sjeldent er han mer følsom der nede, men om han runker mye å lenge er han mindre følsom å jo lengre han rrunker jo lengre tid tar det før han kommer. Be han runke til han nesten kommer for så å knipe igjen og stoppe, så fortsette når orgasmen roer seg også begynne igjen. Fortsett sånn og øk antall stopp for hver gang. Jeg kunne glatt holde ut i 2 timer + om jeg ville det før. Men det anbefales ikke... sexen før var mye dårligere enn nå som jeg er litt mer følsom der nede. Men nå er utholdenheten på bånn også så vil gjerne tilbake til da jeg pulte dama mi så hun kom gjerne 2-4 ganger før jeg kom 1 hver gang enn at jeg kommer først også at hun nesten er ferdig. Jeg fullfører på henne. Å elsker det men savner at hun kommer når jeg er inni hu :/ får øve litt på håndbevegelser igjen jeg også kanskje!

Anonymous poster hash: bf544...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...