Gå til innhold

Ståpikker på dansegulvet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere jenter om bonere på dansegulvet?

Sist jeg var ute på byen, når det nærmet seg stengetid, så danset jeg tett i tett slowdance til en ballade med en random jente.

Jeg fikk skikkelig ståpikk og merket at hun istedet for å trekke seg bort lente seg enda mer inntil meg. Hun gnikket lårene og underlivet hennes mot meg så hun umulig kunne ha unngått å kjenne 20 cm beinhard stål i buksa mi.

Etter dansen gikk vi til hvert vårt følge og det ble ikke noe mer.

Hva var dette for noe? Var dette bare en teaser som likte å kjenne litt ståpikk og thats it?

Anonymous poster hash: 91b79...91f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var akkurat det vi lurte på.

Anonymous poster hash: a8702...332
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde stål var hardere enn bein... :vetikke: ?

Anonymous poster hash: 7e8d7...377
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mang en gutt har kjent at jenta faktisk ikke har noe i mot det, eller til og med presser litt ekstra i mot. Men å få enkelte jenter til å innrømme det her på KG vil nok være en vanskelig øvelse....

Anonymous poster hash: 10218...3f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at jeg ville synes det var utrolig pirrende om det var han jeg er kjæreste med, eller hvis jeg var singel, en kjekk fyr jeg hadde flørtet med utover kvelden.

Tror det bare ville vært "ekkelt" om det var en random fyr som jeg i utgangspunktet ikke ville danse med/være i nærheten av. Naturlig nok. Men da hadde jeg jo heller ikke danset tett med ham :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 cm beinhardt stål, tøysegutt`n ;)

Må vel være bedre enn 5 cm badetiss...

Anonymous poster hash: bb6c6...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Når det oppstår underveis i en tett dans så har man ønsket å danse lett med denne mannen.

Det er da et stor (pun intended) kompliment, også om det er et rent fysiologisk resultat av at 'han der nede' lever sitt eget liv ;)

De som derimot kommer over gulvet med ståkuk i buksene, før de spør om å danse.... det er en helt annen sak.

Da blir det som regel ikke no' dansing heller ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at jeg ville synes det var utrolig pirrende om det var han jeg er kjæreste med, eller hvis jeg var singel, en kjekk fyr jeg hadde flørtet med utover kvelden.

Tror det bare ville vært "ekkelt" om det var en random fyr som jeg i utgangspunktet ikke ville danse med/være i nærheten av. Naturlig nok. Men da hadde jeg jo heller ikke danset tett med ham :)

Når det oppstår underveis i en tett dans så har man ønsket å danse lett med denne mannen.

Det er da et stor (pun intended) kompliment, også om det er et rent fysiologisk resultat av at 'han der nede' lever sitt eget liv ;)

De som derimot kommer over gulvet med ståkuk i buksene, før de spør om å danse.... det er en helt annen sak.

Da blir det som regel ikke no' dansing heller ;)

Sier meg enig i dette.

Anonymous poster hash: 1344c...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går greit om det er en fyr jeg faktisk flørter med på byen da, og er ikke sjeldent det skjer for å si det sånn :)

Anonymous poster hash: 54b05...0a6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Hva forventet (eller ønsket) du? Noe mer enn bare gnikking? Sex?

Svaret kan være så enkelt som at hun ikke planla noe mer enn å danse. Kanskje var det gøy for henne, og litt "in the moment", men ikke alle ser etter noe mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva forventet (eller ønsket) du? Noe mer enn bare gnikking? Sex?

Svaret kan være så enkelt som at hun ikke planla noe mer enn å danse. Kanskje var det gøy for henne, og litt "in the moment", men ikke alle ser etter noe mer.

Jeg hadde forventet hun hadde vist mer interesse til å stå igjen å prate litt når musikken ble skrudd av. Og at vi hadde gått på nach sammen og kanskje pult. Helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Om det er en jeg liker og flørter med, er det jo bare deilig å kjenne en ståpikk mot underlivet ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HomerS

Om det er en jeg liker og flørter med, er det jo bare deilig å kjenne en ståpikk mot underlivet ;)

hehe...er jo bare et stort kompliment ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes dere jenter om bonere på dansegulvet?

Sist jeg var ute på byen, når det nærmet seg stengetid, så danset jeg tett i tett slowdance til en ballade med en random jente.

Jeg fikk skikkelig ståpikk og merket at hun istedet for å trekke seg bort lente seg enda mer inntil meg. Hun gnikket lårene og underlivet hennes mot meg så hun umulig kunne ha unngått å kjenne 20 cm beinhard stål i buksa mi.

Etter dansen gikk vi til hvert vårt følge og det ble ikke noe mer.

Hva var dette for noe? Var dette bare en teaser som likte å kjenne litt ståpikk og thats it?

Hei, det var meg. Og bare så du vet det: jeg trodde du hadde en Snickers i lomma og prøvde bare å suge den opp med musa mi så ikke innbill deg noe..... Jeg var bare så innmari sulten.

Anonymous poster hash: d4f96...6b1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansa med ei godt voksen dame for noen år siden, og siste dansen vi dansa før hun gikk ble ganske tett. Og det var ikke til å unngå at hun da kjente ståpikkn min mot sitt underliv/mage. Vi titta på hverandre, hun smilte litt og klemte seg enda tettere bare ;) Hun hadde tydeligvis ikke noe i mot det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

:ler:

Bare meg som synes trådtittelen var hysterisk morsom? Fikk bilder i hodet av dansende ståpikker på rekke og rad på dansegulvet...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg liker når det skjer! Men så klarer som regel ikke jeg å la det bli med dansen heller da, det eskalerer gjerne ^^

Det viser jo bare at gutten tenner på meg, så det blir for dumt om jeg skulle reagert negativt på det :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...