AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Del Skrevet 6. mai 2014 ...eller nærmere sagt Sophie Elise. Hun har som hun selv har sagt, et bra speilreflekskamera, men hun blurrer jo ALLE BILDENE AV SEG SELV!!! Så utrolig frustrerende! Kjenner jeg blir så sint. Hun kjøper seg et dyrt kamera for å ta selfies og bilder av mat og uintressant dritt, mens en som kanskje vil ha et slikt kamera for å utvikle en hobby har ikke råd. (nei, det er ikke meg selv jeg snakker om. Jeg eier et speilreflekskamera, og er fotograf.) Kjenner det irriterer meg så inni granskauen at den møkkaslusa der "sløser" bort ved å redigere bildene utydelige. Måtte få det det. :fise: og det var godt. Anonymous poster hash: 8dde8...40e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Del Skrevet 6. mai 2014 Du veit vel at speilreflekskamera er laget for å ta bilder av seg selv i speilet? Anonymous poster hash: cdf56...bd1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtpai Skrevet 6. mai 2014 #3 Del Skrevet 6. mai 2014 Du veit vel at speilreflekskamera er laget for å ta bilder av seg selv i speilet? Anonymous poster hash: cdf56...bd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 6. mai 2014 #4 Del Skrevet 6. mai 2014 Hun er vel ikke alene om å gjøre dette? Ellers tror jeg det er en status blant bloggere å skryte av å ha et slikt kamera. Og når de reiser blir det kjøpt inn et nytt kompaktkamera fordi speilrefleksen er altfor tung.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Del Skrevet 6. mai 2014 SYKT irriterende er det uansett! Fader altså. Slår meg selv hardt i panna hver gang jeg går inn på bloggen hennes, og ser bilder på bilder av henne, og hu har blurra ut faen meg hele trynet!!! VIS OSS ORDENTLIG HVORDAN DU SER UT SOPHIE! Anonymous poster hash: 8dde8...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 6. mai 2014 #6 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg er enig i at hun tar mange dårlige bilder av seg selv til tross på at hun har speilrefleks. Men sånn generelt, om vi snakker om andre bloggere også så er det fordi bra bilder er noe man bør/må ha for å komme til tops og holde seg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 6. mai 2014 #7 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg er enig i at hun tar mange dårlige bilder av seg selv til tross på at hun har speilrefleks. Men sånn generelt, om vi snakker om andre bloggere også så er det fordi bra bilder er noe man bør/må ha for å komme til tops og holde seg der. Men mange toppblogger har jo egentlig veldig intetsigende bilder? Det er stort sett outfits og selfies det går i. Og blurrete bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likeasir Skrevet 6. mai 2014 #8 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Hadde vært interessant å vite hvor mange av bloggjentene (og guttene?) som har speilrefleksen på auto. Jeg forstår din frustrasjon, TS. Endret 6. mai 2014 av likeasir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 6. mai 2014 #9 Del Skrevet 6. mai 2014 Det virker ganske meningsløst ja. Virker ikke akkurat som så mange av toppbloggerne er interessert i fotografi eller hvordan en speilrefleks faktisk fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #10 Del Skrevet 6. mai 2014 Man kan jo se at bakgrunnen på bildene hennes er blurra ut, og det vil si at fokuset er på trynet hennes! så hun gjør det med vilje. Anonymous poster hash: 8dde8...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #11 Del Skrevet 6. mai 2014 Og her var vi sjalu så det holder... [Rusler ut igjen før det blir stygt.] 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 6. mai 2014 #12 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvis jeg liker å spille Super Mario, men er elendig i det, har jeg da mindre rett til å eie spillet, siden kanskje noen som er veldig god til det ikke har råd? La nå jenta ta dårlige bilder av seg selv og maten sin hvis hun tar glede av det og slutt å legg deg oppi hva andre bruker pengene sine på. (Skal nå nevnes at jeg ikke leser bloggen hennes, så jeg vet ikke om det er sant at hun ikke er flink med kamera) 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 6. mai 2014 #13 Del Skrevet 6. mai 2014 Og her var vi sjalu så det holder... [Rusler ut igjen før det blir stygt.] Kan trøste deg med at jeg ikke finnes sjalu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #14 Del Skrevet 6. mai 2014 ...eller nærmere sagt Sophie Elise. Hun har som hun selv har sagt, et bra speilreflekskamera, men hun blurrer jo ALLE BILDENE AV SEG SELV!!! Så utrolig frustrerende! Kjenner jeg blir så sint. Hun kjøper seg et dyrt kamera for å ta selfies og bilder av mat og uintressant dritt, mens en som kanskje vil ha et slikt kamera for å utvikle en hobby har ikke råd. (nei, det er ikke meg selv jeg snakker om. Jeg eier et speilreflekskamera, og er fotograf.) Kjenner det irriterer meg så inni granskauen at den møkkaslusa der "sløser" bort ved å redigere bildene utydelige. Måtte få det det. :fise: og det var godt. Anonymous poster hash: 8dde8...40e Joda. Klaaaart du er fotograf Anonymous poster hash: 1abfb...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 6. mai 2014 #15 Del Skrevet 6. mai 2014 Alle er jo fotografer i dag med telefonen sin! Om jeg forstår TS rett angående det å kjøpe et nytt speilrefleks (2 ganger på 1 dag) for å så ikke lære seg å ta bilder med det, mens andre som er genuint opptatt av å faktisk vil lære, ikke har råd. Hun kan gjøre hva pokker hun vil med det kameraet, bildene blir helt någenlunde dersom hun ikke lærer seg hvordan et kamera fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 6. mai 2014 #16 Del Skrevet 6. mai 2014 Speilrefleks er jo helt vanlig å eie idag. En del folk tror også at bildekvaliteten utelukkende avhenger av kameraet, men du skal ikke ha så veldig bra kamera før fotografen blir den klart begrensende faktoren. Nevnte blogger har jeg ingen formening om, leser ikke "rosablogger". Men jeg irrriterer meg overhodet ikke over at folk kjøper bra kamera uten å kunne bruke det. Det får jo være opp til dem hva de vil bruke penger på. Angående folk som vil starte med foto som hobby men ikke har råd, vel du kan få et mer enn godt nok startspunkt i et brukt kamera med objektiv av "kit kvalitet" til under 2.500,- Det burde de fleste klare om de sparer litt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 7. mai 2014 #17 Del Skrevet 7. mai 2014 Hvis toppbloggere har lyst å bruke masse penger på et speilreflekskamera, må de få gjøre det selv om det finnes folk som ikke har råd til det? Skjønner hva du mener, men til sist er det uansett opp til hver enkelt hva de vil bruke pengene sine på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 7. mai 2014 #18 Del Skrevet 7. mai 2014 Nå koster ikke et speilrefleks kamera så mye mer enn vanlig digital kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #19 Del Skrevet 7. mai 2014 Forstår ikke hvorfor folk leser bloggen hennes. Anonymous poster hash: ba06a...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #20 Del Skrevet 7. mai 2014 Joda. Klaaaart du er fotograf Anonymous poster hash: 1abfb...4f8 Blir bare ord mot ord uansett, så det der gidder jeg ikke å diskutere Er dog ikke en "kjent" fotograf, men driver mye med det og tar oppdrag. Anonymous poster hash: 8dde8...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå