Favole Skrevet 2. november 2014 #361 Del Skrevet 2. november 2014 Hurra for 11 mnd er helt sprøtt hvor fort tiden går med disse små. J blir 10 mnd på tirsdag, og kan som deg ikke fatte hvor tiden blir av. Hun høres herlig ut! Må være herlig å se søsken sammen Krysser fingrene for at det ordner seg med barnehageplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. november 2014 #362 Del Skrevet 3. november 2014 Her er det 13 barnehager i området, allikevel fikk ikke ei jeg kjenner barnehageplass og ungen er født samme dag som mini. Vi fikk barnehageplass i et annet område men ikke så veldig langt unna, søkte generelt med en ønskeliste. Lykke til med barnehageplass! Søskenkjørlighet Mini pekte på klokka i stua på lørdag så jeg sa at det er en klokke og nå sier han "kokke" hele tiden men peker hvor som helst Han sa til og med kokke i bilen i sta når jeg leverte han i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. november 2014 Forfatter #363 Del Skrevet 4. november 2014 Noe drit det der med barnehager altså!! Ikke skjedd noe med søknaden til A enda. Var inne og sjekket i stad. Håper de får behandlet den i løpet av uka. I dag har jeg henta et par pakker fra Ebay 2 kjoler jeg tenkte å bruke til julesesongen også en haug med "jule"gardiner. Kjøpte vinrøde gardiner i tynt stoff til å henge opp nå i vinter/juleperioden. Kosta 20,- pr lengde tror jeg. Litt spent på hvordan de passer inn, men tror det skal gå greit L er i barnehagen. A er lagt og jeg sitter som vanlig med min noe forsinkede men hellige kaffekopp Litt diverse husarbeid og middagsforberedelser venter etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. november 2014 #364 Del Skrevet 4. november 2014 Ebay er livsfarlig, om jeg først kjøper noen få ting blir det plutselig veldig mange Det som var så billig ble fort dyrt, merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 4. november 2014 #365 Del Skrevet 4. november 2014 EBAY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. november 2014 #366 Del Skrevet 5. november 2014 Har du prøvd gardinene opp? eller må du fikse litt osv, og vente til jul? Ebay er gode greier ja, bestiller ikke så mye- men det skjer nå regelmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 6. november 2014 #367 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg har sånne e-bay-perioder Kommer på at jeg skulle hatt en ting og *vips* så har jeg bestilt både det og et par andre ting Men så går det en stund til neste gang, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. november 2014 Forfatter #368 Del Skrevet 7. november 2014 Har du prøvd gardinene opp? eller må du fikse litt osv, og vente til jul? Ebay er gode greier ja, bestiller ikke så mye- men det skjer nå regelmessig. Jeg vil egentlig henge de opp, men venter til det nærmer seg advent Også må jeg henge opp alle sammen, kan ikke bare teste i ett vindu Men tror det kan bli ganske fint! Eneste som bekymrer meg litt er at de er veldig tynne og litt sånn typisk kinesiske skal legge ut bilde når jeg får hengt de opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. november 2014 Forfatter #369 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg har sånne e-bay-perioder Kommer på at jeg skulle hatt en ting og *vips* så har jeg bestilt både det og et par andre ting Men så går det en stund til neste gang, heldigvis Hihi. Blir ofte litt mer enn man hadde tenkt seg Jeg handler mest på ebay når jeg vil spare penger. Har bl.a funnet meg en Selger som har supergode bh'er til fin pris. Det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. november 2014 #370 Del Skrevet 7. november 2014 Liker forresten Etsy også veldig godt... ikke så billig, men digger å handle hjemmelagde ting- unike ting. Du kan finne så mangt på ebay altså, men det er jo en god dose billig vræl der også.. (ja, har handlet på Etsy i går og idag.. julegavesesongen har startet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 8. november 2014 #371 Del Skrevet 8. november 2014 Etsy bruker jeg også når jeg er ute etter mer kvalitet og litt unike ting. Har kjøpt både slips til Mannen (både til bryllup og dåp), fine hårspenner og hårbånd til jentene og hårpynt og smykker til meg selv, og litt annet Og så har jeg en lang ønske-/gaveliste der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. november 2014 Forfatter #372 Del Skrevet 9. november 2014 *Verpesjuk, verpesjuk, verpesjuuuuuuk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. november 2014 Forfatter #373 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg tror verpesjuken min kommer av at det nærmer seg A's ettårsdag og at det derfor dukker opp masse minner. På denne tiden i fjor vagget jeg rundt og trodde jeg var nær ved å sprekke. Undret på hvem som var inni magen, når jeg skulle føde, hvordan fødselen ville bli... Og jeg fikk jo en perfekt fødsel!! Rett og slett. Jeg vil så gjerne oppleve det igjen. Jeg kan fortsatt kjenne den våte og varme lille bylten jeg fikk opp på brystet. Lille gode A som allerede er blitt såå stor og fin Bahh Nok krimskramseri herfra nå. Jeg MÅTTE bare få det ut Vi har hatt en hyggelig helg. Jeg var med ei venninne på fredaskvelden. Koste oss med litt godt i glasset. Lørdagen bare slasket vi hele dagen. I dag har vi vært litt mer aktive og sosiale. Startet med farsdag. Lagde ikke noe stort nummer ut av det, men gubben fikk nystekte og påsmurte baguetter til frokost og kake etterpå. Svigers + tante og onkelen til gubben kom innom på kaffe. Hyggelig Mens A sov ryddet L og jeg opp ute. Samlet alle lekene i sandkassa og la de vekk for vinteren i tilfelle vi plutselig våkner til snø. Vi gikk også rundt og utforsket naturen. Til slutt saget vi ned et lite tre som vi "plantet" i hagen utenfor kjøkkenvinduet. Der skal vi henge opp masse fuglemat slik at fuglene kan meske seg hele vinteren Barna synes det er veldig gøy å se på alle de små flaksende fjærdottene og det synes jo også den dyreglade moren i huset også Vi hadde egentlig tenkt å reise ut og spise middag i dag, men vi var heller flinke og spiste opp restene fra fredag og lørdag. Hjemmelaget pizza og orientalsk gryte Så da sparte vi de penga Jeg er stuptrøtt men som den Farmenslaven dere nå har skjønt at jeg er så må jeg jo få med meg tvekampen før jeg går til sengs God kveld folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. november 2014 #374 Del Skrevet 9. november 2014 Hva stopper deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. november 2014 Forfatter #375 Del Skrevet 9. november 2014 Hva stopper deg? Myyye!! Penger, tid, rom, bekkenet, + at mannen ikke vil ha flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. november 2014 #376 Del Skrevet 9. november 2014 Myyye!! Penger, tid, rom, bekkenet, + at mannen ikke vil ha flere Teit at sånt må tas hensyn til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. november 2014 Forfatter #377 Del Skrevet 9. november 2014 Teit at sånt må tas hensyn til Jaa Også må man ha stor bil og man får vel aldri barnevakt for 3 stykker samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. november 2014 #378 Del Skrevet 9. november 2014 Hvis det å få flere unger gir meg større bil så er det bare å ruge i vei, vi har så dårlig plass Og enda har vi egentlig stor bagasjeplass, fnys Barnevaktgreiene velger jeg å ikke tenke på, jeg klarer jo knapt å gi fra meg den jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. november 2014 Forfatter #379 Del Skrevet 9. november 2014 Haha, Samma her egentlig Men barnevakt er litt viktig for meg/oss. Tror ikke jeg hadde hatt såpass "lufte"behov om ungene ikke var så tette. Men ting er veldig intenst og det er for oss helt nødvendig med litt luft under vingene sammen.. Men med måte, selvsagt. Har jo ikke barnevakt hver helg. Ikke hadde jeg orket å feste hver helg. Og selvsagt hadde jeg ikke valgt det heller. Har dere hatt mye barnevakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. november 2014 #380 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg tenkte på forhånd at det var viktig at vi slapp familien til og lot de passe ungen, både for vår del og at de skal kjenne hverandre. Vi hadde barnevakt for første gang ei natt for litt over en mnd siden Da lå han over til svigermor. Og i sommer når vi besøkte svigersøster + mann dro vi ut og spiste alene når han var lagt for kvelden, og det er det. Mor har separasjonsangst Men kjenner litt på at det kanskje hadde vært greit med noen timer her og der, bare for å få gjort litt hjemme, kunne gå ut alene med mannen og sånne små ting. Det er bare å tørre å spørre Vet jo at familien stiller opp, men vanskelig for meg å gi slipp. Det er jo liksom MIN jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå