AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #41 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har jo begynt å innse fakta, men det er ikke som om jeg kan velge hvem jeg finner attraktive. Men har du prøvd deg på de jentene du finner attraktive? Og blitt avvist hver gang? Eller hvordan fungerer det i praksis for deg med dette? Har du bare vært sammen med/hatt sex med jenter du ikke syntes har vært så fine? Anonymous poster hash: fa53e...433
crazypower Skrevet 7. mai 2014 #42 Skrevet 7. mai 2014 selv tror jeg ser helt normal ut og klager ikke på utsende mitt, men heller personligheten min som ikke er den beste, og er sjenert og redd for å alltid bli avist som jeg vanligvis blir.
lillerosin Skrevet 7. mai 2014 #43 Skrevet 7. mai 2014 Synes jenter generelt er penere enn gutter, men det er fordi de utnytter sitt potensiale i motsetning til gutter. Er mange ting du kan styre selv, som klær, hår, kropp og hud (litt sol og sånn gjør godt). Dessuten er sjarm og utstråling (altså personlighet, men ikke om du er snill/slem, mer sånn selvtillit og humor) like viktig som utseende og kan gjøre deg mye mer attraktiv. Aldri ta deg til takke, rett og slett fordi det er dårlig gjort mot en jente og helt feil grunnlag for et forhold.
Spaghetti Skrevet 7. mai 2014 #44 Skrevet 7. mai 2014 Aldri sett på meg selv som en pen person. Men jeg har verdens vakreste kjæreste, så da må jeg jo være litt av en fangst..
Gjest Steamboat Skrevet 7. mai 2014 #45 Skrevet 7. mai 2014 Synes jenter generelt er penere enn gutter, men det er fordi de utnytter sitt potensiale i motsetning til gutter. Er mange ting du kan styre selv, som klær, hår, kropp og hud (litt sol og sånn gjør godt). Dessuten er sjarm og utstråling (altså personlighet, men ikke om du er snill/slem, mer sånn selvtillit og humor) like viktig som utseende og kan gjøre deg mye mer attraktiv. Rimelig vanlig å både trene og å ta sol blant gutter i min omgangskrets. Folk er i hvert fall mistenkelig brune. Personligheten er det begrenset hva man kan gjøre noe med. Det er ikke bare å bestemme seg for å bli kul og morsom.
lmv Skrevet 7. mai 2014 #46 Skrevet 7. mai 2014 Jeg ser ikke på noen gutter som stygge, helt ærlig. Det er heller personligheten deres som gjør dem "stygge" i mine øyne. Irriterer de meg nok, så blir de til slutt så grenseløst stygg at jeg ikke takler å se på dem. Gutter som er usikre på seg selv, vil gjerne ha den "peneste" jenta. Ingen jenter blir på en måte bra nok for dem, og nettopp disse får "uattraktive" jenter etter seg, eller for å si det sånn... jenter DE ser på som uattraktive! Nettopp fordi de er så kravstore, at disse jentene jakter etter dem, for å få en bekreftelse på at de selv ikke er så dårlig som de skal ha det til. Så mitt råd er at du slutter å være så innmari usikker på deg selv, så ser du kanskje at disse jentene ikke er så innmari fæle, som du skal ha de til å være ;-) 1
Gjest Steamboat Skrevet 7. mai 2014 #47 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Jeg ser ikke på noen gutter som stygge, helt ærlig. Det er heller personligheten deres som gjør dem "stygge" i mine øyne. Irriterer de meg nok, så blir de til slutt så grenseløst stygg at jeg ikke takler å se på dem. Gutter som er usikre på seg selv, vil gjerne ha den "peneste" jenta. Ingen jenter blir på en måte bra nok for dem, og nettopp disse får "uattraktive" jenter etter seg, eller for å si det sånn... jenter DE ser på som uattraktive! Nettopp fordi de er så kravstore, at disse jentene jakter etter dem, for å få en bekreftelse på at de selv ikke er så dårlig som de skal ha det til. Så mitt råd er at du slutter å være så innmari usikker på deg selv, så ser du kanskje at disse jentene ikke er så innmari fæle, som du skal ha de til å være ;-) Hva mener du med at jeg er usikker på meg selv? Og jeg kan jo ikke selv velge hvem jeg finner attraktive. Ikke at jeg tror jeg er spesielt kravstor heller. Siste jenta som likte meg og kompisen ville at jeg skulle be ut så ut som et troll! Endret 7. mai 2014 av Steamboat
lillerosin Skrevet 7. mai 2014 #48 Skrevet 7. mai 2014 Rimelig vanlig å både trene og å ta sol blant gutter i min omgangskrets. Folk er i hvert fall mistenkelig brune. Personligheten er det begrenset hva man kan gjøre noe med. Det er ikke bare å bestemme seg for å bli kul og morsom. Haha, joda, det jo sant det! Er vel lettere å gjøre noe med alt det andre. Men selvtillit er noe man gjerne får mer av når man blir eldre, og det er jo mye man kan jobbe med med egne tanker.
Anglofil Skrevet 8. mai 2014 #49 Skrevet 8. mai 2014 Jeg finner en som elsker meg for den jeg er. Kjæresten min synes jeg er nydelig, og det er det viktigste. Jeg tar ikke til takke med det første og beste nei, men jeg har heller ingen spesielle preferanser når det kommer til utseendet. Utseendet kommer med personligheten, og det skal mye til før jeg synes en med flott personlighet er stygg. Skal sies, jeg har alltid synes kjæresten min er kjempekjekk. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #50 Skrevet 8. mai 2014 Synes ikke jeg er så stygg selv, men merker at det bare er jenter jeg ikke finner attraktive som liker meg så jeg er kanskje litt stygg. Uansett dere som er i samme situasjon, hva gjør dere med kjærester og sånt. Tar til takke, er single, eventuelt noe annet? Jeg er feit-pen, det vil si at mange anser meg som å være stygg. Søtt ansikt, men blubbete, dobbelthake og er tjukk. Jeg tok ikke til takke, jeg ble sammen med (og gifta meg med) han jeg ble forelska i. Men jeg har vært ulykkelig forelsket og avstandsforelsket mange ganger, spesielt i tenåra. Anonymous poster hash: 9ead4...a28
lillsunshine Skrevet 8. mai 2014 #51 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Hva mener du med at jeg er usikker på meg selv? Og jeg kan jo ikke selv velge hvem jeg finner attraktive. Ikke at jeg tror jeg er spesielt kravstor heller. Siste jenta som likte meg og kompisen ville at jeg skulle be ut så ut som et troll! Hva mener du egentlig med at jenta så ut som et troll? Er veldig spent på hva du mener er "for lite attraktive" jenter. Her må du utbrodere. Vær litt spesifikk: Snakker du om ansikt, kropp, væremåte? Synes det er vanskelig å gi en objektiv beskrivelse på om en person er attraktiv eller ikke. For min del ble jeg helt hodestups forelsket i en som søsteren min ikke fant attraktiv i det hele tatt. Hun spurte meg rett ut, om jeg virkelig syntes han var kjekk. Og det gjorde jeg. Jeg ble merkelig tiltrukket av særtrekk ved han: Han hadde blant annet litt merkelig form på øynenbrynnene og litt feminine trekk, men hele væremåten hans trakk så uendelig opp til at jeg fant ham til å være den mest sexy mannen jeg kunne tenke meg på det tidspunktet. Han er fortsatt attraktiv for meg, men mindre i ettertid da vi ikke lenger holder på. Nå kan jeg objektivt observere at han ikke har spesielt pene tenner, litt spesiel form på ansiktet og at han har fått litt mage. Men han er fremdeles ikke stygg i mine øyner. Når man blir kjent med vedkommende og virkelig liker denne personen basert på personlighet så blir vedkommende mye mer attraktiv. Jeg har ved flere anledninger vurdert menn til å ikke være attraktive nok for meg, slik at jeg har vært tilbakeholden. Når jeg da senere har blitt kjent med de som venner, har jeg plutselig funnet de attraktive nok. Det er først da jeg forstår hvor uendelig viktig personlighet er for at jeg skal bli tiltrukket nok. Det hender selvfølgelig at jeg med en gang kan synes at en mann er usedvanlig heit, og umiddelbart ville ha sex med han. Men da er det bare snakk om kortvarig begjær. Om han er litt "drittsekk" så kan jeg garentere at han vil bli mindre attraktiv for meg over tid. Kanskje du burde prøve å bli kjent med disse jentene som kameratene dine foreslår, og se om du kan finne de penere etterhvert? Eller sjarmere noe som virker som en "penere" jente ved hjelp av personlighet? Endret 8. mai 2014 av lillsunshine
Gjest BettyBoop Skrevet 8. mai 2014 #52 Skrevet 8. mai 2014 Synes ikke jeg er så stygg selv, men merker at det bare er jenter jeg ikke finner attraktive som liker meg så jeg er kanskje litt stygg. Uansett dere som er i samme situasjon, hva gjør dere med kjærester og sånt. Tar til takke, er single, eventuelt noe annet?åååh guud. For folk som er mindre pene kan ikke se om noen er pene? Ennå et fjols som blir fornærma over å bli lagt an på noen som ikke ser ut som en supermodell. Please.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #53 Skrevet 8. mai 2014 TS har fortsatt ikke svart på hva han egentlig har gjort for å komme i kontakt med de damene han syntes er fine. Hvor mange forhold har du hatt? Har du bare vært sammen med i dine øyne "stygge" damer? Blitt avvist av ALLE pene jenter du har likt? Da kan det jo tenkes at det f eks kan være noe med personligheten også, ikke nødvendigvis utseendet ditt? Anonymous poster hash: fa53e...433
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #54 Skrevet 8. mai 2014 Rimelig vanlig å både trene og å ta sol blant gutter i min omgangskrets. Folk er i hvert fall mistenkelig brune. Personligheten er det begrenset hva man kan gjøre noe med. Det er ikke bare å bestemme seg for å bli kul og morsom. Det er absolutt ting du kan gjøre for å bli en mer interessant person! Lær mer om smalltalk, vis engasjement med de du snakker med osv. Vi mennesker kan utvikle oss, det gjelder bare å jobbe med seg selv Anonymous poster hash: ef827...fd7
Gjest Steamboat Skrevet 9. mai 2014 #55 Skrevet 9. mai 2014 Haha, joda, det jo sant det! Er vel lettere å gjøre noe med alt det andre. Men selvtillit er noe man gjerne får mer av når man blir eldre, og det er jo mye man kan jobbe med med egne tanker. Er ikke så lett å få selvtillit heller. Hva mener du egentlig med at jenta så ut som et troll? Er veldig spent på hva du mener er "for lite attraktive" jenter. Her må du utbrodere. Vær litt spesifikk: Snakker du om ansikt, kropp, væremåte? Kanskje du burde prøve å bli kjent med disse jentene som kameratene dine foreslår, og se om du kan finne de penere etterhvert? Eller sjarmere noe som virker som en "penere" jente ved hjelp av personlighet? At jenta så ut som et troll var bare et eksempel på at det ikke er som om jeg bare går etter de aller peneste jentene, det er normalt pene jenter jeg ikke får, mens trollene kan jeg kanskje få. Er selvsagt åpen for å prøve å bli kjent med jentene kamerantene foreslår og se om de blir penere etter hvert(skrives i to ord). Å sjarmere pene jenter med personligheten er heller ikke så lett. Henger med få jenter på fritiden og jeg er vel også rimelig kjedelig. TS har fortsatt ikke svart på hva han egentlig har gjort for å komme i kontakt med de damene han syntes er fine. Hvor mange forhold har du hatt? Har du bare vært sammen med i dine øyne "stygge" damer? Blitt avvist av ALLE pene jenter du har likt? Da kan det jo tenkes at det f eks kan være noe med personligheten også, ikke nødvendigvis utseendet ditt? Anonymous poster hash: fa53e...433 Drar ut på byen to ganger i uka for å møte jenter. Ja avvist av samtlige, senest i dag. Er selvsagt åpen for at personligheten min også drar ned. Det er absolutt ting du kan gjøre for å bli en mer interessant person! Lær mer om smalltalk, vis engasjement med de du snakker med osv. Vi mennesker kan utvikle oss, det gjelder bare å jobbe med seg selv Anonymous poster hash: ef827...fd7 Å snakke med folk kan jo jeg også, men jeg vet ikke hvordan jeg skal bli en interessant person.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #56 Skrevet 9. mai 2014 Jeg kjenner at jeg blir nysgjerrig på hvordan TS ser ut:) Anonymous poster hash: 43863...a9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå