Gå til innhold

Dere som regnes som stygge.

Fremhevede innlegg

Gjest multibox
Skrevet

Aldri ta til takke med noe du ikke er fornøyd med. Gå for dt du vil ha og forbedre deg på de områdene der det er mulig.

Ikke at det faktisk finnes noen skala, men du kan fort gå fra en "5'er" til en "8'er", med bedre klestil, fikse hår/hud, trene ta litt sol osv. Du kan alltid forbedre deg :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forblir singel selvfølgelig. Har ikke lyst å være i et forhold der jeg tok til takke med henne eller hun bare tok til takke med meg. Så noe annet enn singel er ikke mulig for meg.

Anonymous poster hash: 65a6f...e21
  • Liker 1
Skrevet

Tror du definerer det litt annerledes enn det er ment. Om man tenker seg en ca. gjennomsnittlig person rent utseendemessig, og man har trekk som ligger noe under dette er man "litt stygg" i mine øyne. Det er jo grader av det som alt annet. Man må ikke være så grusom at folk ser vekk i ren avsky for å få betegnelsen.

Da har vi to ulike syn på hva som kan kalles stygg, og det er helt greit, det. Min mening er at en stygg person ikke nødvendigvis bare må være 'uheldig' utseendemessig, men også ha en personlighet som ikke er spesielt tiltrekkende. Som for eksempel min eks-mobber - denne jenta vil jeg kalle stygg, fordi det er det hun er, både inni og utenpå. Jeg ville aldri ha kalt et menneske stygt, hvis jeg ikke kjente det. Å "være stygg" handler ikke bare om utseende, synes jeg :)

Skrevet

Da har vi to ulike syn på hva som kan kalles stygg, og det er helt greit, det. Min mening er at en stygg person ikke nødvendigvis bare må være 'uheldig' utseendemessig, men også ha en personlighet som ikke er spesielt tiltrekkende. Som for eksempel min eks-mobber - denne jenta vil jeg kalle stygg, fordi det er det hun er, både inni og utenpå. Jeg ville aldri ha kalt et menneske stygt, hvis jeg ikke kjente det. Å "være stygg" handler ikke bare om utseende, synes jeg :)

Dette er jo noe folk ikke har noe kjennskap til uten at de kjenner en person og har snakket til denne gjentatte ganger. Det er så pisspreik å alltid trekke inn personlighet.

Still opp 100 personer på rekke og kategoriser dem fra minst til mest attraktiv. Da putter du noen i stygg-skålen. Sånn er det bare. Det er bare et ord, det er ikke så fuckings farlig!

• Liker 5
Skrevet

Dette er jo noe folk ikke har noe kjennskap til uten at de kjenner en person og har snakket til denne gjentatte ganger. Det er så pisspreik å alltid trekke inn personlighet.

Still opp 100 personer på rekke og kategoriser dem fra minst til mest attraktiv. Da putter du noen i stygg-skålen. Sånn er det bare. Det er bare et ord, det er ikke så fuckings farlig!

Pisspreik? Det synes ikke jeg. For meg teller personligheten i bedømmelse av andre, og jeg personlig kan ikke kalle en person stygg, fordi jeg synes det er et hardt ord å bruke uten å kjenne vedkommende.

Men for all del: Det er meg og min mening, og gjelder selvsagt ikke alle andre.

Skrevet

MEN DU KAN IKKE SNAKKE OM PERSONLIGHET NÅR DU IKKE KJENNER NOEN!

Hvorfor er det så farlig å si STYGG? Føler du deg opphøyet når du sier PEN? Det er bare motsetninger, som svart og hvit, høy og lav osv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er pen, men jeg tiltrekker da menn som jeg ikke anser som pene! De fleste innbiller seg at de har draget, men dette tror jeg har veldig mye å gjøre med personligheten min, jeg er snill og søt, og behandler alle med respekt og snakker høflig med absolutt alle, dette tror jeg er årsaken til at de prøver seg.

Gutter har en tendens til å tro at en jente er interessert når hun er høflig og holder en samtale gående. Jeg prater som sagt med alle og bryr meg ikke om utseendet når det gjelder venner og samtalepartnere på byen.

Anonymous poster hash: 6e4e7...3bb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg faller for personlighet og mener selv at det skal mye til for at en person skal være direkte stygg. Da må jeg mislike personen sterkt, i tillegg til at jeg ikke synes noe om utseendet til vedkommende. Men det kommer an på hvem som dømmer deg. En bra personlighet har mye å si! Og et fint smil, interesser, livsglede.

Selvtillit er på en måte noe som får deg til å lyse. :) Og da blir du penere.

Helt enig. De fleste er gjennomsnittlige utseendemessig, så det er ikke noe som skiller seg ut i mine øyne som regel, men har de en flott personlighet, væremåte og glimt i øyet, kommer de langt med det.

• Liker 1
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Jeg har i hvert fall aldri tatt til takke med noen,og håper ingen har gjort det samme med meg. Hadde heller vært singel enn å skulle vært sammen med noen jeg ikke fant attraktiv eller likte.

Anser meg selv som mindre pen fordi man ser jo hva som blir regnet som vakkert,og den kategorien passer ikke jeg inn i. Jeg ser ikke helt jævlig ut,og det er noen der ute som syns at jeg er pen så da er jeg egentlig fornøyd med det.

Var verre før da jeg var yngre,og var den stygge venninna som ingen gutter var interessert i. Venninna mi fikk et hav av interesserte mannfolk,mens jeg bare var der sammen med henne.

Gjør jo noe med selvtilliten når man har mange sånne opplevelser,blitt mobbet osv.,men jeg har innfunnet meg med at utseende mitt ikke er min største fordel. Noe som egentlig er helt greit.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så farlig å si STYGG? Føler du deg opphøyet når du sier PEN? Det er bare motsetninger, som svart og hvit, høy og lav osv.

Jada, vi har alle fått med at du sier at en ikke kan uttale seg om personlighet når en ikke kjenner vedkommende - men det brukeren sier at hun ikke betegner noen som stygge når hun ikke kjenner dem. Get it?

Skrevet (endret)

Nei, det har jeg heller ikke sagt :)

Jeg kan godt si at en person er "mindre pen", "under gjennomsnittet" o.l. uten å kjenne vedkommende, men for meg blir ordet stygg for hardt. Jeg liker ikke å bruke det ordet, med mindre jeg kjenner en person som jeg synes har fæl personlighet og et uheldig utseende.

Endret av Magnifique
Skrevet

Du kan ha så lite pent utseende som bare det, men om du har en fin utstråling og personlighet kan jeg love deg at du finner noen!

Det er maange "mindre pene" som faktisk har blitt kjempenydelige etter jeg har blitt kjent med personligheten og oppførselen dems :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen mennesker er stygge. Alle er vakre på sitt eget vis. Noen er bare vakre på utsiden, men som et troll på innsiden. Andre lyser det varme og godhet dypt inne i fra. Anonymous poster hash: 3ee66...7ac

• Liker 1
Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Enig i at man kan gjør en del for sitt eget utseende. Men er man ikke ansiktspen så er man ikke ansiktspen.

Selvsagt teller personligheten, men er jo begrenset hvor langt man kommer ved å bare være snill.Det kompenserer ikke for alt utseende, man har ikke så mange venner og det er vanskelig å gjøre noe annet med personligheten enn å bare være snill. Man kan i begrenset grad bestemme seg for å bli spennende og morsom.

Endret av Steamboat
Skrevet

Beauty is in the eye of the beholder:-)

En kan være superpen, men med en stinkende personlighet hjelper det deg ikke stort.

Andre kan være "mindre pene", men ha en skikkelig utstråling som gjør de vakre:-)

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det er svært svært få mennesker som faktisk er stygge de aller fleste er alminlige

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Problemet" til TS, slik han beskriver det, er ikke at han har problemer med å få seg dame, men en dame som han anser som like pen som seg selv. På tide å innse realiteten nå TS, vennenne dine kjenner deg og ville ikke ha spleiset deg med folk du er for god for.

Anonymous poster hash: 3550c...bc4
Gjest Gaea
Skrevet

Jeg vil kanskje ikke kalle meg selv direkte stygg, men har hatt samme ''problem'' som deg. De fleste som liker meg synes jeg sjeldent er attraktive, rett og slett. Men en sjelden gang liker jeg noen som liker meg også, så det skjer jo - bare ikke ofte. Kunne ikke falt meg inn å ''ta til takke'' med noen, så jeg har bare akseptert at jeg er litt mer kresen enn jeg burde, det er ikke noe jeg egentlig klarer å gjøre noe med, så om jeg er mye singel i løpet av livet er det helt OK og min egen feil. Har samboer nå da, gjaldt bare å være tålmodig. :)

AnonymBruker
Skrevet

Selv om det er en person jeg ikke synes er noe spesielt pen/mindre attraktiv, så synes jeg ikke personen er stygg. Jeg har omtrent aldri sett en person som jeg vil karakterisere som stygg, jeg ser derimot folk jeg ikke synes er så pene/tiltrekkende, men de er ikke stygge for det :)

Anonymous poster hash: ef827...fd7

Gjest Steamboat
Skrevet

"Problemet" til TS, slik han beskriver det, er ikke at han har problemer med å få seg dame, men en dame som han anser som like pen som seg selv. På tide å innse realiteten nå TS, vennenne dine kjenner deg og ville ikke ha spleiset deg med folk du er for god for.

Anonymous poster hash: 3550c...bc4

Jeg har jo begynt å innse fakta, men det er ikke som om jeg kan velge hvem jeg finner attraktive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...